Pohár Pirelli ve Sprintrally míří do finále

Již jen poslední závod zbývá k rozřešení tajenky, kdo zvítězí v Poháru Pirelli ve Sprintrally v roce 2014.

Do konce sezony v Mistrovství České republiky ve Sprintrally zbývá již jen jeden jediný závod, kterým bude za dva týdny Sprintrally ve Vsetíně. V poměrně krátkém sledu za sebou se ale odehrály dva jiné rallysprinty, kde se bodovalo do Poháru Pirelli. Prvním z nich byl do kalendáře MČR ve Sprintrally navrátivší se Rallysprint ve Vyškově, který byl po zrušení Rally Lužické Hory zařazen i do bodování Poháru Pirelli. Nejrychlejší posádkou v hodnocení poháru ve třídě 6 byli ve Vyškově Ondřej Bisaha s Petrem Pížou, kteří si zde vyzkoušeli Peugeot 208 R2 od Jana Černého. Ve třídě za sebou nechali Vratko Kubíka s Ivo Vybíralem s Citroënem C2 R2 Max. Největší boj se odehrával samozřejmě opět mezi šestnáctistovkami Honda Civic třídy 9 a nejrychlejší zde byli Josef Vojáček s Karlem Voltnerem.


Druzí za nimi skončili Zbyněk Hrabec s Martinem Hlavatým a třetí byli Martin Tomečka s Martinem Trlifajem. Dámské posádce Renaultu Clio Sport Martina Daňhelová – Kateřina Jugasová se podařilo zajet třetí místo ve třídě 8, což znamenalo plný bodový zisk v hodnocení Poháru Pirelli, stejně jako pro posádku bratří Bočků se Seatem Leon FR TDi ve třídě 11. Druhé místo mezi diesely obsadili Libor Horák s Ivanem Fryčem.


I přesto, že Sprintrally v Jeseníkách v posledních letech provází většinou špatné počasí, tak letos tomu bylo jinak. Příjemné babí léto a poměrně vysoké teploty potěšily diváky i účastníky Rally Jeseníky a jezdci na pneumatikách Pirelli byli opět vidět. Bohužel havárie posádky Zimmermann – Zalabák znamená, že tato posádka si neodvezla po výpadku ve Vyškově body ani z Jeseníků a navíc budou mít mechanici na jejich Subaru dost práce. Nejvíce bodů ve třídě 3 si tak z Jeseníků odvezli Tomáš Růžička s Radimem Strnadem s Mitsubishi lancer EVO IX.


Bojovalo se i ve třídě 6, kde byli nejrychlejší posádkou Michal Horák s Ivanem Horákem se Škodou Fabia R2 před Marcelem Svačinou se Zuzanou Lieskovcovou Citroënem C2 R2 Max. Body za třetí místo si připsala posádka Vratko Kubík – Jindřiška Žáková se stejným vozem. Stejně jako ve Vyškově, tak i v Jeseníkách, se ve třídě 9 nejvíce dařilo Josefu Vojáčkovi s Karlem Voltnerem, kteří se díky bodovému zisku dostali do čela průběžného hodnocení Poháru Pirelli. V Jeseníkách za nimi skončili Martin Tomečka s Martinem Trlifajem a třetí byli Zbyněk Hrabec a Martin Hlavatý. Dařilo se opět i dívkám v Renaultu Clio Sport a opět plný počet bodů ve třídě 8 si připsaly Martina Daňhelová s Karolínou Jugasovou. Výsledek z Vyškova se zkopíroval i mezi diesely třídy 11 a vítězství si připsali opět bratři Bočkové s Leonem FR TDi před Liborem Horákem a Ivanem Fryčem se stejným vozem. Oldřich a Jiří Bočkové se díky bodovému zisku dělí o průběžné vedení v poháru s Josefem Vojáčkem a Karlem Voltnerem. Rozhodovat se bude tedy ve Vsetíne.


Více informací o Poháru Pirelli a o soutěžních pneumatikách Pirelli vám podají pracovníci firmy Motorsport, spol.s r.o.,na telefonu 724 208 808 nebo na mailu kominek@motorsport.cz či podhajsky@motorsport.cz.

Komentářů celkem: 0
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!