21. 10. 2014 16:31 − 2476× − 0

Štolfa s Hawlem finišovali ke druhému místu

Uplynulý víkend se jela závěrečná mistrovská soutěž letošní sezóny Říha Group – Partr Rally Vsetín.

Uplynulý víkend se jela závěrečná mistrovská soutěž letošní sezóny Říha Group – Partr Rally Vsetín. Více jak sto posádek zde bojovalo o body do Mistrovství ČR ve sprintrally a Poháru ČR v rally. Až do poslední rychlostní zkoušky nebyla rozluštěna hádanka, kdo se stane absolutním vítězem soutěže a zároveň, kdo se stane Mistrem ČR. Obojí vyřešila téměř domácí posádka Jaromír Tomaštík – Robert Baran na voze Subaru Impreza WRC. Tomaštík tak obohatil svou dlouholetou kariéru vysněným mistrovským titulem. Za ním se v cíli vsetínské soutěže seřadili Jakeš, Odložilík, Sýkora, Dohnal a Kahle.

Do cíle dorazilo nezvykle velké množství posádek, a to devadesát dva. „Už dlouho nepamatuji, že by se soutěž odjela bez rušení některé z rychlostních zkoušek kvůli havárii a překážejícímu vozidlu. Tady se to povedlo a je to znát i na vysokém počtu vozů v cíli,“ hodnotí pozitivně absolvovanou soutěž spolujezdec Zdeněk Hawel. Bohužel se posádce Jindřich Štolfa – Zdeněk Hawel ani tentokrát nevyhnula smůla, naštěstí s dobrým koncem. Podkrkonošská dvojice si opět počínala celkem suverénně na většině erzet mezi vozy třídy V1 a skupiny V a opět atakovala i přední příčky v Poháru ČR. Ve své kategorii vyhráli šest z osmi rychlostních zkoušek. Na druhém měřeném úseku je však postihla závada na kondenzátoru, kterou museli opravoval přímo na erzetě a ztratili tak na své soupeře více jak tři minuty. Z hloubi pole a z osmého místa ve třídě pak mohutným finišem stahovali své konkurenty. V cíli to dalo na výborné druhé místo ve třídě, páté ve skupině V a deváté v Poháru ČR. Na dvou erzetách, technicky náročných Bystřičce a klasice Semetín – Hošťálková, zajel Štolfa neuvěřitelné druhé časy absolutně mezi poháristy.

„Soutěž jsme si nesmírně užili, na Vsetínsku jsou krásné, ale náročné rychlostní zkoušky, vždy jsem sem rád jezdil. Navíc dobrý pocit umocňovalo nádherné podzimní počasí. Poté, co nás zastavila na druhé erzetě zmiňovaná závada kondenzátoru, jsme bojovali o co nejlepší umístění, myslím, že jsme ostudu neudělali a s výsledkem musíme být velice spokojeni,“ říká Jindřich Štolfa a dodává: „Celkově hodnotím sezónu velmi pozitivně. „Na stará kolena“ se chci soutěžemi především bavit, a to se zatím daří. Máme nový tým, nové auto a radujeme se z každého, i dílčího úspěchu. Rozhodně budeme v projektu s eresou v příští sezóně pokračovat.“

Jindřich Štolfa a Zdeněk Hawel se pak shodují, že k jejich úspěšným výsledkům výraznou měrou přispěli členové doprovodného týmu Jaromír Juřena, Tomáš Juřena, Zdeněk Spiegl, Tomáš Jež, Zdeněk Konečný, Ing. Pavel Šťastník a také sponzoři Ekoflora Liberec s.r.o.- Petr Hawel, Výkup autokatalyzátorů – Michal Türkot, Auto Pool a.s. a další. A jak se dařilo posádce Štolfa – Hawel v celkovém účtování Poháru ČR? Díky Vsetínské soutěži získali bronz ve třídě V1, sedmé ve skupině V a jedenácté v Poháru ČR, kde bodovalo dvaapadesát posádek. Ze tří dokončených soutěží tedy velice dobrý výsledek.

Komentářů celkem: 0
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!