Ondřej Plšek - eWRC.cz
20. 11. 2014 14:46 − 4712× − 9

Mads Ostberg hlavním kandidátem na druhé místo u Citroenu

Kris Meeke byl u Citroenu potvrzen i pro příští rok, dle všeho by po jeho straně měl zůstat i norský jezdec.

U Citroenu je již známo jedno jméno pro sezónu 2015. Jedná se o Krise Meeka, který předvedl velmi povedenou druhou polovinu sezóny a dostane tak u francouzské značky šanci i příští rok. Přesně opačně se ale vedlo Madsu Ostbergovi, tomu totiž konec letošní sezóny příliš nevyšel a spekulovalo se o tom, že bude muset své místo uvolnit. Jedním z žhavých adeptů je i Robert Kubica, jak ostatně píšeme v samostatném článku.

Jenže dnes přichází rallye-magazin.de s informací, že včera byl spatřen Mads Ostberg, jak testuje Citroen DS3 ve specifikaci pro rok 2015. Pokud by tým s tímto jezdcem nepočítal, tak by ho těžko nechával testovat zcela nový vůz, se kterým bude chtít Citroen v příštím roce bojovat o úspěchy. Dle prohlášení Yvese Mattona bude tým každý týden oznamovat jednu novinku, takže po Krisi Meekovi, který byl potvrzen dva dny po skončení Britské rally, by nás příští týden mělo čekat oznámení dalšího jezdce. Bude se jednat o Madse Ostberga?

Komentářů celkem: 9
20. 11. 2014 17:58
0 0
Jsem o tom přesvědčenej, není na výběr..
20. 11. 2014 19:05
0 0
Údajně bylo Ostbergovi nabídnuto 10 soutěží, ale on chce komplet sezonu. Zřejmě by Citroen na "asfalty" nasadil nekoho jineho... Ale spekulace se mění každý den, na Citroenim seznamu prý figuruje mj. i Paddon.
21. 11. 2014 09:30
0 0
je zajímavý že když vidím rallye-magazin.de tak vím kdo tenhle článek napsal smajlík a když se podívám na autora tak je to tak
21. 11. 2014 11:28 Upraveno 11:29
0 0
Citroen potrebuje výsledky, to je všeobecne známy fakt. a taktiez sa uz tu písalo že teraz co sa týka TOP pilotov je toho hodne málo, hlavne kvoli absenci mnoha tovarenskych tímov v rokoch 2008-2011, mozna 2012, kdyz juniori tej doby nemali kde pokracovat, Wilks, Anderson, Meeke, Aava, atd, dalo by sa pokračovať. preto nevidím NIKOHO kto by vedel porazit Ostberga výkonom a chladnou hlavou. (ved ho neporazil ani Meeke !!!! ) Citroen musí vedieť co chce ostatné roky robit, lebo ak chce zotrvat v MS, tak podla mojho názoru je nevyhnutné vytvorit B - alebo súkromný tím a tam nasadiť Chardoneta alebo iného perspektívneho jazdca...a oni to vedia robit..., majú na to PH Sport, problém príde ked treba vyhrávať, vtedy pustili Ogiera, pred ním Daniho... avsak dnes tam Loeb uz neni, uvidíme.

PS, Ostber mohol nove WRC testovat aj na porovnanie Ford-Citroen, co by si mohla Adapta kupit resp. prenajat
21. 11. 2014 13:41
0 0
Psal jsem to již ve fóru, že soukromých týmů (popřípadě B-týmů) je v MS málo nebo nejsou vnímány jako relevantní protivník k těm továrním. Až se továrny uvolní k tomu, že je lepší dát šanci na několika podnicích mladíkům ve WRC voze, než je sezónu držet v R5 bez valné budoucnosti a vyhlídek a zkušeností do WRC (kdy je potřeba opravdu ve WRC už první rok dělat dojem i výsledky), tak bude MS o poznání veselejší, pestřejší. Těch jezdců, kteří by mohli v MS docela oslnit je mnoho, ale jednoduše ve zkušenosti z WRC2, WRC3 nebo ERC nikdo z továren moc nevěří a soukromé týmy nikdo nezakládá. Ale proč? Umí na to někdo odpovědět?
21. 11. 2014 16:11
0 0
ElKubin suhlas... na jednej strane je problem i v tom ze tie dnesne vozy WRC su vsude zakazane, takze sa ani neda ako pripravit na en ktory zavod MS. napr práve Ostberg jazdil se Subaru WRC hodne ve finsku, norsku... a mnoho dalsich, ale cez R5 do top tímu WRC cesta bohuzial nevedie ...
21. 11. 2014 21:12
0 0
Dokáže ježdění s WRC v domácím mistrovství mladého nadějného jezdce připravit na závodění v MS lépe, než ježdění s WRC2 v MS? Nemyslím. Je dnes problém pro nějaký soukromý tým, půjčit si na celou sezonu-případně zakoupit si auto WRC? A umožnit růst tomu svému jezdci jak s autem WRC, tak rovnou i s tratěmi MS? Není. Otázka je, jestli jsou nějaké ty soukromé týmy, které by o to měly zájem. Nedávno jsem psal, že to je vnímáním dnešní reality-soukromníci by dělali těm továrníkům jen křoví. Ogier šel odspodu. Latvala šel odspodu. Neuville šel odspodu. Mikkelsen si s WRC jako mladíček zajezdil-ale už tehdy jezdil hodně po světě. A pak "narostl" do patřičné "formy" s S2000. Zastávám postupný růst. A záleží nejvíc na továrnách, jak si koho chtějí PRO SEBE vychovávat. Vychovávat někoho pro cizí-to se nevyplácí. Leda, jak zmiňuju jinde, by si z toho třeba někdo chtěl udělat byznys.
Loa
21. 11. 2014 21:52
0 0
Jezdce vychovává jen Malcolm, ostatní pak kupujou jen hotové zboží. Je ale fakt, že není moc z čeho vybírat, kvalitní top jezdci jsou obsazení, Ostberg je tak logickou volbou.
21. 11. 2014 23:24
0 0
Já mu to moc přeju!!! Navíc je to výbornej jezdec. Skončil celkově na 5. místě v MS, před Meekem!!! To opravdu není jezdec jen do počtu. Navíc rozhodně např. Kubica rozhodně nedosahuje jeho kvalit.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!