Spekulace prosince: Pirelli, P. Solberg a Kubica?

Italské médium přišlo se zajímavou spekulací ohledně příští sezóny a nového soukromého týmu.

Italské médium rally.it přišlo se zajímavou spekulací ohledně příští sezóny a nového soukromého týmu. Pneumatikářská společnost Pirelli by měla zastřešit druhý tým Citroenu v MS, kdy využije služeb francouzské firmy PH Sport. Do Citroenu DS3 WRC by měl usednout Robert Kubica a Petter Solberg. V plánu je všech 13 podniků MS. Zajímavé, že?

Jednání údajně visí na jediném. Citroen, jakožto dlouholetý spojenec Michelinu, čeká, jak se francouzský výrobce pneumatik postaví ke konkurenci na vozech PH Sportu. Obdobné je to i mezi sponzory Total – Lotos. Oddělení továrního týmu a soukromého týmu by mohlo věci pomoci.

Jisté je, že oba soutěžáci budou chtít to nejlepší, co v Citroenu mají a nebudou stát o "béčkové" vozy DS3 WRC. Polskému jezdci Robertu Kubicovi by pozice ve druhém týmu Citroenu mohla vyhovovat. Jel by bez většího tlaku na výsledek a mohl by tak zužitkovávat nabité zkušenosti z předchozích let. Nor Petter Solberg každopádně nikdy nevyloučil návrat do MS, a to i přes to, že má příští rok bránit titul mistra světa v rallycrossu.

Kromě plánovaného "velkého" týmu ve vrcholné kategorii ve světovém šampionátu by podpora Pirelli měla v příští sezóně směřovat i k Lorenzo Bertellimu, který má na většině soutěží usednout do Fordu Fiesta RS WRC. Italská firma také pomůže ještě dvěma mladým Italům – Giuseppe Testovi a Fabio Andolfimu – kteří byli vybráni v italském národním projektu ACI Team Italia. Ti usednou do Peugeotu 208 R2.

Pirelli toho má na příští rok naplánováno docela dost. Doufejme, že nezůstane jen u přání a nutno dodat, že vznik soukromého týmu s dvěma hvězdnými jmény by byl maximálním přínosem pro MS.

Komentářů celkem: 26
15. 12. 2014 05:3421
0 0
Kdyby do toho chtel investovat svoje penize,tak by v rally minimalne jeste jednu sezonu nebo i vice(nemam prehled nad jeho uctem)zustal.Ale to on nechce.Za ty roky ve fabricky sedacce a jako mistr sveta si na to urcite vydelal!!!Jeho posledni roky v Subaru urcite nejezdil za mene nez milion eur za sezonu a to si myslim,ze jsem hodne opatrny.
15. 12. 2014 10:1422
0 0
tonicek...a myslis si porad dal, ze by ze subaru potazmo impreza byl takovy kult? kdyby v tom nebyl SOLBERG?! ze by se jich prodalo stejne nebo vice...asi ne. delali se dokonce edice solberg edition a podobne. ano nastartoval to McRae v 90tych a Solberg to jeste pozdvyhl a drzel. Diky nemu Subaru jako tovarna na auta prodala kvantum Imprez. A vydelala miliardy. to jsou ty dva lidi co se se spojuji se znackou.
Kuprikladu se podivej Makinnen 4x mistr sveta, Atkinson, Liatti, Burns mistr sveta, Hirvonen a dalsi. vsichni jsou legendy co jezdili za tovarnu ale nikdo z nich si myslim nema takovou zasluhu na tom, ze lidi subaru miluji. Solberg tim prodaval auta. Je to jako Loeb a xsara. c4, ds3 - jsou i edice Loeb a podobne, ale nemyslim, si v porovnani se Subaru, ze by to byl takovy boom jako spojeni Solberg-Subaru
15. 12. 2014 10:2723
0 0
Podivej se, nevim jak moc se zajimas o marketing...ale ukazu ti jeden priklad ze soucasnosti.
Thierry Neuville - absolutne pochopil dobu a zmenil chovani a prezentovani jak jinych pilotu tak ostatnich znacek.
1.vec - od zacatku se foti nekde kdekoliv a dava na FB, tweet a pod, jede autem tam a tam, je tam a tam. Na sobe vzdy bryle vetsinou oranzove-MYKITA , obleceni- SUPER DRY JPN, hodinky ICE WATCH. S temito spolecnostni pracuje a pritom nejsou ani sponzori ktere nosi na kombineze. Ani si neumis predstavitm kolid lidi po svete sili, aby melo oranzove Mykity nebo aspon jakekoliv jine, ty jeho stoji kolem 380 eur jen obroucky! sam google ti zacne naseptavat po jeho jmenu glasses brand. 2.vec je co ostatni piloti...to same Ogier se zacal vice prezentovat co dela ve svem volme case. ze zrovna dostal hodinky od TAG heuer, za kterey si smrtelnik koupi fabii, Mikkelsen ze si sel zabehat v novy teplakovce v central parku v NY a tak...takze, ty penize jen nemuzes videt v tom, ze tecou do PILOTA a nevraceji se. pokud se nevraceji, pak i treba po dobehu setrvacnosti prestane Sponzoring. smajlík
15. 12. 2014 21:1824 Upraveno 21:19
0 0
Logicky kdyby na tom jedna strana prodělávala, tak by to dál nepokračovalo. Naprosto jasné a logické. Sponzor by nesponzoroval někoho, díky komu by prodělával, proč by to proboha taky dělal? Protože má rád rallysport? Ne, jistě že ne. Tady jde jen o peníze. Hledat za tím cokoliv jiného je lehce naivní. Petter do rally samozřejmě investoval peníze a Prodrive potažmu Subaru samozřejmě vydělal děsnej ranec, přesně jak píše meca. Zrovna Petter is myslím, že si může dělat co chce a nikdo mu nemůže říct ani popel.
15. 12. 2014 21:3825
0 0
meca:jeste se ti k tomu jednou vyjadrim a pak uz toho necham,protoze tohle je tema,ze bychom si mohli psat cele dny.Na ten prispevek predtim jsem reagoval prave proto,ze doufam,ze o marketingu neco vim.
V duchu si odpovez.kdo z tveho sirokeho okoli si koupil kvuli Leobovi Xsaru(o DS3 nemluvim,protoze ta se prodava kvuli tomu,ze ma hlavne hezky design) nebo kvuli Solbergovi Subaru?
Subaru vydelalo miliardy i na Legacy a pritom to nema se zavody nic spolecneho.A ver mi,ze Legacy se prodalo nekolikanasobne vice nez Imprez!!!Mas pravddu,ze par lidi si to subaru mozna koupilo i kvuli Solbergovi ale pro fabriku to jsou naprosto zanedbatelna cisla!!!Muj nazor je ten,ze Subaru s turbem a Mitsubishi Evo si koupili lidi,ktery maji radi sportovni jizdu a mozna jsou fanousci rally ale moc velky vyber v autech s takovym vykonem neni.
A co se tyce sponzoringu,tak nemusis mit obavy,ze by setrvacnosti vymizel.Je to totiz jen obycejny byznys pro vsechny zucastneny.Nechci zabihat do podrobnosti ale je uplne jedno,jestli nekdo sponzoruje nekoho v nasem malem mistraku nebo nekdo nekoho ve svete.DEVADESAT proceNt sponzoru to dela z jineho duvodu nez,ze by chtelo mit logo na dverich a nekomu venovat svoje chechtaky.Je to proste jeden z relativne jednodussich zpusobu,jak vyvest firemni penize.A opravdu je jedno,jestli se jedna o Zelarstvi Jedlicka(to jsem si vymyslel) a nebo Pirelli.
Ale dostali jsme se nekam jinam,tak toho radsi nechame a dej si radsi smajlík
15. 12. 2014 23:2126 Upraveno 23:23
0 0
cauves...no to jsem presne psal o Loebovi...ano videl jsem loebovi edice, a evidentne ti lide si je koupili kvuli Loebovi. Ale tech je zanedbatelne mnozstvi. Myslim, ze se to opravdu neda srovnavat se Subaru.
netvrdim, ze kazda impreza je zasluhou Solberga, ale to to spojeni Solberg Impreza Subaru urcite vydelalo neskutene prachy Subaru diky rally. nehlede know how a prodej po evrope. Rozhodne vic, ze kdyby tam Solberg nebyl. Ta cisla jsou ciste korelacni a urcite je vi jen management Subaru jak to presne je. To, co vydelalo hybne penize tovarne celkove muze byt jak tvrdis prodej uspesneho modelu Legacy. vsak je to jejich stezejni model. netvdil, jsem ze Impreza zachranila nebo hybe Subaru. jen tvrdim, to, na co jsem psal predtim, ze Solberg vydelal tovarne, svym jmenem, a tim se SUBARU urcite vyplatil, na rozdil od jinych pilotu, kteri dostavali plat za jezdeni, ale to marketingove spojeni tam proste nebylo. A to je ten duvod, ze do Solberga jako do Pilota se investovat celkem vyplati. Nebo aspon vyplatilo. No ale jina s smajlík nemam problem .)
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!