Prize money pro soukromníky a další novinky v ME
Pro nadcházející sezónu si promotér kontinentálního šampionátu Eurosport Events připravil několik novinek a tou pro posádky asi nezajímavější budou finanční odměny za umístění pro soukromníky. Další významnou novinkou by mělo být navýšení televizního pokrytí jednotlivých podniků. Ale zpět k prize money. Promotér pro rok 2015 vyčlenil jistou částku peněz, kterou bude rozdělovat mezi posádky jedoucí bez tovární podpory a tento krok by spolu s dalšími opatřeními na snížení nákladů měl vést k tomu, že pro týmy bude účast na soutěžích ME menší finanční zátěží. Na každém podniku se bude rozdělovat částka 20 000€ mezi sedm nejrychlejších dle konečné klasifikace podle následujícího klíče:
Pro to, aby soutěžící na finanční odměnu dosáhl, musí splnit několik podmínek – být registrován do ME, nejet s tovární podporou (co to přesně znamená bude ještě specifikováno), musí využívat pneumatik jednoho ze tří oficiálních distributorů pro ME (Michelin, Pirelli, Yokohama) a nesoutěžit s vozem třídy RRC.
Ti, co nebudou moci sledovat dění přímo na místě, budou mít více šancí spatřil rally v televizi…
Kromě prize money je druhou ohlášenou novinkou navýšení mediálního pokrytí jednotlivých soutěží. Den před samotnou soutěží bude vysíláno preview rally s délkou 13 minut, které doplní pravidelné dvojnásobně dlouhé sestřihy toho nejlepšího z každého dne soutěže. Vše pak doplňuje ještě 26 minutový magazín Inside ERC, který je vysílán vždy první úterý večer po skončení soutěže. Ve všech těchto pořadech dostanou své místo opět i účastníci juniorského ME, kteří z mediálního pokrytí benefitovali již při své letošní premiéře.
"Jsme odhodlání k tomu, dělat Mistrovství Evropy pro jezdce a týmy co nejdostupnější," říká k novinkám koordinátor ME Jean-Baptiste Ley a pokračuje, "nabídka prize money je toho jen dalším příkladem jsme nadšení z toho, že s podporou našich partnerů, jsme schopní podporovat soukromníky. Zároveň s potěšením oznamujeme rozšířené TV pokrytí podniků ME na Eurosportu, což nabídne větší přidanou hodnotu partnerům a sponzorům jezdců a týmů v šampionátu."
Příklad : absolutní pořadí: 1. Kopecký 2. Lappi 3. Tarabus 4. Abring 5. Tlustak = tak prize money budou takto 1.Tarabus 2. Tlustak....
Nebo jsem to pochopil špatně ?
A s těma pneumatikama je to obchodní tah, který je pochopitelný. Ty tři značky platí Ribeirovi...tak lepší, než drátem do oka, že taky něco kápne zpět jezdcům. Prostě obchod, no.