Jakub Nepraš - eWRC.cz
29. 12. 2014 19:32 − 7704× − 15

Abbring a Camilli junioři Toyoty

V únoru by měla Toyota oficiálně oznámit dlouho očekávaný návrat do mistrovství světa v rally.

V únoru by měla Toyota oficiálně oznámit dlouho očekávaný návrat do mistrovství světa v rally. V sezóně 2017 budou Japonci opět součástí WRC. Toyota Motorsport GmbH bude nyní závodit s dvojicí pilotů ve WRC2 a získávat zkušenosti.

Přípravy na návrat Toyoty běží na plné obrátky. Celé měsíce Toyota Motorsport GmbH (TMG) pilně testuje spoustu kilometrů s WRC s aktuálním modelem Yaris. Cílem je získat zkušenosti a seznámit se se současnou technologií. Ale pořád chybělo oficiální 'OK'.

To se změní až pan Toyoda oznámí návrat v roce 2017. Za dva roky, až budou nové WRC technické předpisy, se předpokládá, že bude Toyota opět součástí Mistrovství světa. V následujících dvou letech nebude TMG jen vyvíjet WRC auto, ale bude také vychovávat mladé řidiče pro světovou špičku.

V létě Toyota testovala pět mladých řidičů a rozhodla se pro Kevina Abbringa a Erica Camilliho. Plány předpokládají, že oba jezdci začnou příští sezónu s R5kou ve WRC2 a budou sbírat zkušenosti v MS.

Zatímco Abbring už září na mezinárodní scéně, tak 26-letý Camilli si udělal jméno v letošním roce ve francouzském Peugeot 208 Rallye. Sezónu začnou oba s Fordem Fiesta R5 od EMAP-Yacco týmu.

Zdroj: www.rallye-magazin.de

Komentářů celkem: 15
29. 12. 2014 19:34
0 0
Toyota to myslí vážně. smajlík
haq
29. 12. 2014 19:40 Upraveno 19:40
0 0
skvělé smajlík výběr jezdců zní zajímavě smajlík...jen jaké auto si teda pro tuhle juniorku vyberou, všechno možné je konkurence smajlík.
29. 12. 2014 19:48
0 0
Tak už víme kam se podělo jméno Abbring smajlík jen jsem tajně doufal že když už Toyota testuje Yarise WRC že mohli aspoň 2015-16 testovat a sbírat zkušenosti s WRC co maj postaveno a pak s novýma regulema už to "brát vážně" pořád doufám že toho Yarise ve WRC uvidíme ale podle tohodle asi ne smajlík
29. 12. 2014 20:08
0 0
haq, osobně si myslím že všechno pojedou s Fionama, přece jen, vzato do detailů, je to auto od soukromníka, ne od konkurenční automobilky. Navíc, minimálně co do spolehlivosti na tom zatím Malcolm je lépe než auta z PSA
29. 12. 2014 20:21
0 0
Odložilík by mohl vykládat, že? smajlík Ale ne, máš pravdu. Ty Peugeoty letos bída, Citrónů moc nebylo. Takže Fiesty jsou jistota.
29. 12. 2014 22:53
0 0
Fuckmatie19, tak Odložka se vymyká statistice (45 % odstoupení) smajlík Dal jsem si chvilku s Resulty a spolehlivost aut v roce 2014 je následující. DS3 R5 - 48 startů, odstoupení v 20,83 % případů (12,50 % bez započtení havárek). P208 T16 - 97 startů, odstoupení v 34,02 % případů (27,84 % bez započtení havárek). Fiesta R5 - 604 startů, odstoupení v 20,20 % případů (13,08% bez započtení havárek).
30. 12. 2014 01:31
0 0
Je krásně vidět, jak odlišnou strategii volí při vstupu do WRC VW, Hyundai a nyní Toyota. I na příkladu Toyoty a jejího opatrného a postupného získávání současných aktuálních všestranných zkušeností, je vidět, že i přes jistou širokou nabídku schopných a zkušených lidí na trhu a z toho možná plynoucí zdánlivá jednoduchost návrhu konstrukce a stavby aut, je toho stále mnoho, co je třeba zvládnout pro úspěšné účinkování v MS-i pro tak zkušeného výrobce, jakým je právě Toyota. O to více vyniká přístup Hyundai, který do toho "skočil rovnýma nohama"! A k té výchově jezdců-s někým ty zkušenosti po světových soutěžích sbírat musí-podobně to udělal VW-i s koncernovým autem. Stejně, jako VW z toho "vyšel" Mikkelsen, může Toyotě vyjít některý z těchto dvou. Za ty 2 roky ale mohou vyskočit(-zlepšit se na potřebnou úroveň) i jiná jména... a taky se můžou pohnout škatulata...smajlík
30. 12. 2014 08:52
0 0
Mě tedy dost překvapuje že nechtěj použít koncernove auto. Abbring je dobra a jasna volba ten se jen o prsa nedostal do VW ale čekal jsem že vyšlou Sarrazina a třetiho do party nekam Camilliho.
30. 12. 2014 09:21
0 0
milin60: " přes jistou širokou nabídku schopných a zkušených lidí na trhu" - fakt myslis, ze to tak je? Ze je techto lidi (myslim opravdu lidi se schopnostma a zkusenostma) na "trhu" takovy vyber? Ja bych spis tipl, ze ta "spicka v oboru" zas tak extra siroka neni.
mikal: Sarrazina asi vysilat netreba, ma zkusenosti relativne dost (on neni zadny mladicek) a podle toho, ze uz par aut pripravoval bude zrejme dobry testman a to je duvod, proc ho Toyota vyuziva.
30. 12. 2014 10:31
0 0
No tak mladej je podobně jako ja smajlík testman je bez pochyb na jedničku ale myslím že by mu zavodní tempo neškodilo. Letos dva starty a z toho dvě prvni místa. No Korsice letos při příležitostném startu za sebou nechal Buffika, Abbringa, Breena, Lappiho a cele pole ME.
30. 12. 2014 13:22
0 0
A nebude to tím, že je Sarrazin, továrním pilotem Toyoty ve vytrvalostních závodech?
30. 12. 2014 17:10
0 0
Spousta videi z testovani muzete videt zde: http://www.wrchd.com/?s=toyota+yaris+wrc smajlík
2. 1. 2015 14:45
0 0
Medvěd [30.12.2014 09:21]: Píšu "jistá široká nabídka", netvrdím nějaký obrovský kvanta a ani si netroufnu tipnout v jakejch řádech se to pohybuje. Jestli desítky, spíš stovky. A jasně, že si ty špičkový týmy vybírají ty nejlepší pro sebe. Mladí technici jsou čím dál chytřejší a šikovnější. Možnosti počítačů, SW-možnosti návrhů konstrukcí, simulací, zátěžovejch zkoušek atd., toho, jak se mění a lehce přibližují podmínky v jednotlivejch disciplínách, i technický řešení se potom přibližujou... V rally týmech pracujou lidi, kteří prošli třeba i F1. Zrovna teď ten Peugeot ukazuje svůj potenciál-umí rally, placky, Dakar, chuťovku Pikes Peak... I ta Toyota a jiní... Jo, myslím, že je a i bude z čeho vybírat...smajlík
2. 1. 2015 15:23
0 0
Původně napsal Medvěd
milin60: " přes jistou širokou nabídku schopných a zkušených lidí na trhu" - fakt myslis, ze to tak je? Ze je techto lidi (myslim opravdu lidi se schopnostma a zkusenostma) na "trhu" takovy vyber? Ja bych spis tipl, ze ta "spicka v oboru" zas tak extra siroka ...

Medvěde, ono je perla i tohle:"z toho možná plynoucí zdánlivá jednoduchost návrhu konstrukce a stavby aut" sic!, já fakt nevím, komu by se mohla zdát konstrukce a stavba auta jednoduchá(byť jen zdánlivě), tedy kromě notorického mlatce prázdné slámy.
3. 1. 2015 00:32
0 0
ýájo, ty seš perla sám o sobě! Napiš dalších 20 článků na stejný téma a bude spokojenost.smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!