6. 1. 2015 20:43 − 5323× − 14

Kajetanowicz: Když do sebe vše zapadá…

Kajetan Kajetanowicz vstoupil do letošního ročníku mistrovství Evropy ve velkém stylu.

Kajetan Kajetanowicz vstoupil do letošního ročníku mistrovství Evropy ve velkém stylu. Od prvního rychlostního testu nenechal nikoho na pochybách, že Jänner Rallye roku 2015 bude jeho soutěží. Až na poslední vložce celého závodu nechal vyniknout také někoho jiného – RZ18 vyhrál dotahující Alexey Lukyanuk. I loni dokazoval v úvodním rakouském podniku Kajetanowicz své umění, z bojů o prvenství jej ale vyřadila havárie na RZ6. Ve zbytku loňské sezóny sbíral polský závodník body a zároveň se potýkal i s technickými problémy Fiesty R5. Letošní start se mu povedl na výbornou a má našlápnuto k zisku dílčí soutěže ERC Ice Masters.

Vítězství v soutěži mistrovství Evropy je neuvěřitelný pocit. Musím se přiznat, že v průběhu poslední zkoušky jsem myslel jen na to, jak krásné to bude na cílové rampě. Je fantastické, že jsme tady, že jsme vyhráli rally a tak moc rychlostních vložek, svěřoval se polský soutěžák na cílové rampě. Jänner Rallye se stala pro Kajetanowicze 22. vyhranou mistrovskou soutěží.

"Byla to těžká práce pro celý Lotos Rally Team. Chtěl bych poděkovat všem, a to zejména těm, kteří na nás spoléhali a věřili, že můžeme dosáhnout na tak velký úspěch. Vím, máme před sebou ještě hodně práce. Také vím, že se můžeme ještě zlepšit. Každá soutěž v ME je zcela odlišná. Zde jsme měli vynikající pocity. Všechno fungovalo perfektně. Každý prvek "puzzle" byl na svém místě. To také svědčí o tom, že jsme byli dobře připraveni na tuto soutěž. A to to byla velmi náročná rally. Šli jsme pozdě spát, vstávali jsme velmi brzy. Teď můžeme slavit a užívat si úspěch. Nicméně, nedlouho poté, co jsme opustili cílovou rampu v Rakousku, myslel jsem už na další závod…" přiznává Kajetanowicz a potvrzuje, že je velký srdcař.

"Byli jsme velmi dobře připraveni a celé dva dny jsme jeli dobré tempo. Zkušenosti z minulých let vždy pomůžou, vzhledem k podmínkám to byl letos ale určitě jiný Jänner než v předchozím roce. Za vítězství jsme vždy rádi, ale je to jen začátek šampionátu," upozorňuje Jaroslaw Baran, spolujezdec, který naviguje Kajetanowicze bez výjimky od roku 2009.

Nedávno přiznal Kajetanowicz, že zatím nemá jistý celý program v letošním ročníku ME. Doufejme, že úspěch z Rakouska mu ve shánění budgetu pomůže. Sám se nyní výsledkem pasoval do role černého koně celého ročníku ERC.

Komentářů celkem: 14
6. 1. 2015 21:001
0 0
Těžko si vzpomenout, kdy na podobné úrovni někdo takhle v soutěži dominoval....
6. 1. 2015 21:302
0 0
Shacki: ako to bolo s tými pneu? Kajto mal Pirelli, ktoré fungovali lepšie v týchto podmienkach , ako Micheliny?
6. 1. 2015 21:493
0 0
spiderwrc, sice nejsu Shacki, ale říkáš to přesně. Jel Pirellky, které byly někde jinde, stejné gumy jel i zbytek pódia a první Michelin v cíli byl Tarabus
7. 1. 2015 09:594
0 0
Když jsme u těch pneu,je někde detailní foto Pirellek pro porovnání ? Mišelinky jsem v galerii objevil vícekrát,např. http://www.ewrc.cz/ewrc/image_browse.php?id=204969,ale Pirellky zatím nee.
7. 1. 2015 10:415
0 0
našel jsem tohle, kolem jsou široký pirelli, tak snad i ta úzká je taky, ale moc rozdílů proti myším nevidím, takže nevím: http://www.ewrc.cz/ewrc/image_browse.php?id=205091
7. 1. 2015 10:506
0 0
7. 1. 2015 11:157
0 0
to vypadá, jako guma do ledu na Švédsko, proti Jaenneru mi tam přijde moc hrotů a velkejch
7. 1. 2015 12:138
0 0
Původně napsal Novej
našel jsem tohle, kolem jsou široký pirelli, tak snad i ta úzká je taky, ale moc rozdílů proti myším nevidím, takže nevím: http://www.ewrc.cz/ewrc/image_browse.php?id=205091

Podle mě je tohle taky Mišlén,je na té horní nepatrně vidět nápis,aspoň se mě to tak jeví.
Pupa: Taky si myslím,že to je Švédská Pirellka, jak píše Novej.
7. 1. 2015 14:229
0 0
Je to borec, klobouk dolů smajlík
7. 1. 2015 14:3210
0 0
Však typ a počet hrotů je volitelný. Ty se tam "nastřelují" podle požadavků. Ale typ gumy jako takové..
7. 1. 2015 15:1311
0 0
tak to pak jo, díky smajlík
7. 1. 2015 15:4412
0 0
pupa: nemyslím, že by pocet a typ hrotu byl libovolnej (minimalne "hustota" je dana, tusim 12 na decimetr ctverecni a predpokládám, že i max. délka hrebu bude daná). Pirelky jsou údajně hodne/vic lichoběžníkový (na prurez) takže jsou hodne uzky (uzsi nez Michelin) na strane styku s povrchem. Spekulovalo se o moznosti, ze budou nachylnejsi na defekt, ale asi drzej. A taky bylo receno, ze puvodne jsou to pneumatiky, ktere byly kdysi vyvinuty pro dvoukolky. O obrazku nevim.
7. 1. 2015 18:3113
0 0
tak víc ví opět náš bejvalej kolega M607, tohle dal na forum u červenejch: http://forum.autosport.cz/viewtopic.php?f=63&t=935&p=75939#p75939
7. 1. 2015 20:0514
0 0
Pireláčci to jsou ptáčcismajlíksmajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!