Dmack Fiesta CUP 2015 také v ČR

Dva rally seriály s jezdeckou sestavou Mareš, Gargulák, Šlehofer a Shustov.

Spojení DMACK a Fiesta Cup se v sezóně 2015 objeví nejen v rámci seriálu v MS. ARTFordSPORT Plzeń a jeho speciály Ford Fiesta 1.6R1 s pneumatikami DMACK, budou startovat ve dvou závodních seriálech v rámci ČR –v Rally Sprint Sérii 2015 a také v Českomoravském Poháru 2015. Za spolupráce s českým zastoupením závodních pneumatik DMACK Tyres CZ/společností Gatrak CZ, se tak představí zajímavá sestava mladých jezdců, doplněná na vybraných podnicích o zkušeného Honzu Šlehofra.

„Připravili jsme na pronájem pro sezonu 2015 celkem pět speciálů Ford Fiesta 1.6R1. Tyto závodničky jsou připraveny do třídy 9 v rámci Rally Sprint Série 2015(dále jen RSS), nebo do Divize A2-1600ccm v rámci Českomoravského Poháru 2015 (dále jen ČMPR). Navázali jsme spolupráci se značkou DMACK pro všechny rally akce v roce 2015 a naše posádky tak budou startovat na jednotných pneumatikách DMACK 195x50R15“. Myslíme si, že nejen Fiesta R1, ale i pneu DMACK jsou optimálním nářadím a materiálem pro začínající jezdce a posádky. Rozhodli jsme se proto oslovit zejména mladé jezdce a vedle toho využít jednoho zkušeného soutěžáka. Nakonec se nám podařilo dojednat starty pro celkem tři mladé posádky. Jako čtvrtá posádka se pak na 2-3 akcích představí za volantem Fiesty R1 také Honza Šlehofer. V rámci sprintů ve třídě 9 již dlouhá léta startují převážně starší verze Hondy Civic. Pro sezónu 2015 však FAS chystá ve třídě 9 také samostatné hodnocení třídy R1, kde zatím startovali jen Citroeny C3-R1. Jsem přesvědčen, že naše Fiesty R1 mohou v RSS jak s Hondami, tak i s Citroeny úspěšně závodit. A pro ČMPR je situace velmi podobná. Zde je sice mix značek v Divizi A2 do 1600ccm o dost větší, přesto bude naším cílem dostat Fiestu R1 na stupně vítězů. A předpokládáme, že v obou případech nám k tomu pomohou také pneumatiky DMACK,“ komentoval plány Jiří Galuška.

A jaké tedy bude jezdecké složení za volantem Fordu Fiesta R1 ? V předchozích letech uspořádal ARTFordSPORT Plzeň dvakrát soutěž pro mladé motoristické talenty pod názvem RallySTAR FiestaCUP. Celkem se dvou ročníků zúčastnilo 98 jezdců, ve věku 16-22let. V každém ročníku se vždy pět finalistů blíže seznámilo s fungováním závodního teamu a mohli vyzkoušet několik startů s Fordem Fiesta. A právě dva z těchto finalistů, Petr Gargulák a Václav Mareš, se posadí za volant speciálů Ford Fiesta 1.6R1 v sezóně 2015. Petr Gargulák bude startovat v kompletním seriálu Rally Sprint Série. Václav Mareš se představí minimálně na pěti akcích ČMPR 2015. Třetím mladíkem, který bude startovat v RSS s Fiestou R1, pak bude od červencové Rally Vyškov mladý bělorus Ruslan Shustov. Pro další dva až tři starty, konkrétně pro Valašskou rally, Rally Vyškov a nebo Rally Pačejov, pak bude na startu s Fordem Fiesta R1 také Honza Šlehofer. I jeho rady a zkušenosti s nastavením auta tak mohou mladíkům pomoci k dobrým výsledkům.

Pro oba seriály jsou k dispozici na pronájem ještě další tři Fiesty R1 a to jak pro seriál RSS tak i pro ČMPR. Více informací a podmínky pronájmu získáte na info@fiestacup.cz nebo na webu www.FiestaCUP.cz. Zde tedy pouze základní informace. Zajištění akce Fiesta R1-Cup v rámci RSS i ČMPR bude zahrnovat – pronájem auta, servisní stany, benzín a náplně, kompletní servis na akci, zajištění zázemí, doprovodné auto a díly na případné mechanické opravy, dopravu na akci a také kompletní pneumatiky DMACK. Pro každého jezdce jsou na vozidle k dispozici reklamní plochy v rozsahu cca 50% auta- 6x reklamní plochy na dveřích a zadních blatnících (2x 75x25cm a 4x 50x15cm), 2 plochy na přední kapotě (2x 35x15cm), 1x zadní nárazník 80x15cm. Podmínky reklam lze dojednat dle požadavku jezdce.

Ford Fiesta 1.6R1-technická specifikace

Motor: 1.6 16V Zetec, 1598ccm Ti-VCT, 4válce v řadě DOHC s variabilním časováním ventilů, ECU programkit M-sport , 140Ps při 5.600ot.min, Točivý moment 158N.m při 4.250ot.min (pro 100 okt.palivo), Převodovka: 5.stupňová manuální s krátkým stálým převodem, Zavěšení: HP Sporting s pevnou nastavením, Řízení: elektrické servořízení , Brzdy: Fri.tech Sport brzdové kotouče a desky (přední 258x23mm kotoučové) , zadní standartní bubnové, Výfuk: svody + výfuk R2 kit, Airbox+filtr M-Sport Kit, Hmotnost: 1080kg , Kola-6,5x15“, Standartní bezpečnostní výbava-bezpečnostní rám dle př.J, sedačky BiMarco, pásy RSS nebo Schroth, hasící systém LifeLine

Pokud Vás tedy zaujala možnost startovat v seriálu DMACK Fiesta R1-CUP 2015 v Rally Sprint Sérii nebo v Českomoravském Poháru, jsme Vám k dispozici. Další info naleznete také na našem webu www.FiestaCup.cz. Případné dotazy k pronájmům můžete také zasílat na mail info@fiestacup.cz!

Komentářů celkem: 0
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!