Hyundai v Mexiku s vylepšeným vozem
Úvodní dvě soutěže mistrovství světa v rally jsou za námi a posádky se po chladné Evropě těší na americký kontinent do Mexika. Z pozice druhého jezdce průběžného pořadí se na první šotolinovou soutěž vydá i Thierry Neuville. Belgický jezdec v Mexiku v posledních dvou letech vždy dojel na stupních vítězů a může tak i nadále udržet kontakt s vedoucím Sebastienem Ogierem.
K tomu ale potřebuje i konkurenceschopného vozu, jenže tým se plně soustředí na vývoj nového modelu a tomu současnému již tolik pozornosti nevěnuje. Dle rallye-magazin.de nakonec udělal šéf týmu Michel Nandan výjimku a na nátlak jezdců povolil zabudování pádel na řazení do aktuálního vozu. První zkušební jízdy s pneumatickým řazením na volantu se uskutečnily minulý týden ve Španělsku.
Zcela nový vůz Hyundai i20 WRC by měl být nasazen ve druhé polovině sezóny. Další pozitivní zprávou pro tým je, že se zpět vrací Dani Sordo. Po zranění, které ho potkalo na horském kole, je již zcela fit a zvládl absolovat intenzivní dvoudenní test na Mexickou rally.
Leon: Zase někdo míchá věci podle sebe. Před "pár" lety byl třeba mobil docela slušná cihla a stál jak půl auta! Asi tak.
To se smí znovu používat řazení pádly pod volantem, které se zakázalo, aby se snížily náklady?
Pokud si sledoval uvodní dva závody MS, určitě sis musel všimnout, že všechny tovární auta krom Mikkelsena a Hyundaiu jezděj "pádla".
To jo, mě právě zajímá, zda se používá téměř stejný systém jako před léty nebo zda je to řešené technicky nějak jinak. A čím to FIA zdůvodnila, že to znovu povolili?