26. 2. 2015 19:47 − 6824× − 9

Thierry Neuville by chtěl rychlejší i20 WRC

Thierry Neuville vyzývá svého zaměstnavatele, aby znásobil své úsilí ohledně vývoje vozu Hyundai i20 WRC.

Thierry Neuville vyzývá svého zaměstnavatele, aby znásobil své úsilí ohledně vývoje vozu Hyundai i20 WRC. Sedmadvacetiletý Belgičan nebyl daleko od vítězství na Švédské Rally, přesněji 6,4 vteřiny. Sám také navrhl jednu z oblastí, na kterou by se měla korejská značka zaměřit, a to systém řazení. A protože Neuvilla jeho tým poslouchá, nasadí Hyundai od Mexické Rally inovovanou převodovku…

"Pro tuto soutěž mám ze všeho dobrý pocit, ale nedokázal jsem se udržet před oběma Volkswageny," řekl po Švédsku Neuville. "Jsem hrdý na to, co jsme tu dokázali, ale musíme ještě hodně pracovat. Potřebujeme více úprav, abychom se přiblížili ostatním," přeje si Belgičan. Ten letos kromě druhého místa ve Švédsku získal body i za 5. příčku v Rallye Monte Carlo. V celkovém hodnocení jezdců mu patří průběžná druhá pozice.

Své slovo na adresu Neuvilla přidal i Michel Nandan. "Pokud jde o výkon, jsme stále pozadu. Výsledek ve Švédsku vyplynul z fantastické Thierryho jízdy. Výkon auta se od loňského roku nezměnil, takže je to určitě o kvalitách jezdce. Máme teď více znalostí o autě, to nám pomůže, ale máme před sebou ještě hodně práce," pochválil svého jezdce šéf továrního týmu Hyundai Motorsport.

Komentářů celkem: 9
26. 2. 2015 20:251
0 0
Je to skoda ruce na to ma jen to auto ne smajlík Výkon auta se nezměnil od začátku loňského roku smajlíksmajlíksmajlíksmajlík
26. 2. 2015 21:162
0 0
Původně napsal Sabelt
Je to skoda ruce na to ma jen to auto ne Výkon auta se nezměnil od začátku loňského roku

smajlík takhle se vyvíjí auto, VW se má ještě co učit
27. 2. 2015 00:023
0 0
Než začnete psát takový moudra, koukněte se do originálu článku! http://www.autosport.com/news/report.php/id/117830
27. 2. 2015 08:204
0 0
Souhlas s milín60... originál věta zní "The performance of the car did not change from last year, so for sure this is down to the driver"... smutné, když redaktor neumí toto přeložit a jedním slovem jí změní v hloupost...smajlík
27. 2. 2015 10:305
0 0
Souhlasím, je to konec...
27. 2. 2015 11:486
0 0
které je to klíčové slovo?
27. 2. 2015 11:597
0 0
No, že to není od "začátku loňské sezóny".
28. 2. 2015 21:218
0 0
maevad, kuře,... Zkuste se domluvit a napište někdo článek na tohle téma: odstoupení Latvali-taktika VW-ve Švédsku... v návaznosti na předpisy o náhradních dílech-motor, podvozek, transmise... O co tam jde. Díky, myslím, že by to mohlo zajímat nejen mě, ale víc lidí... http://www.autosport.com/news/report.php/id/117698 http://www.fia.com/sites/default/files/regulation/file/2014%20WRC%20Sporting%20Regs_all_30062014_0.pdf
28. 2. 2015 22:109
0 0
Nastudovany to nemam,takze vsechno je to bez zaruky. Ale je to nejak tak, ze na sezonu smi pouzit kazdy jen omezeny pocet komponentu (x karoserii, motoru, prevodovek apod.). A jeste byvali nejake souteze "párovány" to znamena, ze musel byt pouzit stejny komponent (motor) na konkretni souteze. Jak je presne nevim. Pokud si "nevystaci", nasleduje nejaky "trest" (jako Citroen za pouziti X-te kastle tusim predloni). Ale pokud jezdec nejakou soutez nedokonci, tak je mozne tyto komponenty nejakym zpusobem menit/opravovat/repasovat.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!