Počítá se každá zkušenost, říká Robert Kubica
Třetím rokem se letos Robert Kubica věnuje naplno soutěžím a rok 2015 je druhou sezónou, kdy pilotuje speciál nejvyšší kategorie WRC, konkrétně usedá, stejně jako loni, do Fordu Fiesta RS WRC. A v loňských kolejích se nesou i výsledky z úvodních tří podniků, když v Monaku opět havaroval a ve Švédsku a Mexiku dojel mimo body (v severoamerickém podniku letos aspoň spatřil cíl). Avšak i v negativním se snaží polský pilot hledat pozitiva a takovým může být třeba to, že v nadcházející Argentinské rally se Kubica opravdu nemusí obávat čištění trati. Na Jihoamerickém kontinentu si navíc loni Polák připsal nejlepší výsledek s vozem WRC, jelikož dokončil na 6. příčce.
"Pro nás to byla soutěž nahoru-dolů. Chyba na El Chocolate a příliš mnoho defektů na straně jedné, avšak na druhé straně to byly dobré časy v některých místech," vrací se k Mexické rally Robert Kubica a pokračuje, "Mexická rally není nejjednodušší, takže zkušenosti zde hrají velkou roli. Letos jsem se naučil, jak zvládat některé další situace."
Tím, s čím se Polák musí letos nově učit, jsou i pneumatiky, jelikož letos změnil dodavatele a na svém voze obouvá pryže z produkce italského Pirelli. "Po Monte Carlu s mixem asfaltů a sněhu ve Švédsku bylo Mexiko první šotolinovou rally s Pirelli. Museli jsme si na ně zvykat, protože fungují úplně jinak a mají jiné charakteristiky. Snažili jsme se zlepšit rovnováhu a chování auta a uvidíme v Argentině, jak se nám bude dařit. Jisté je, že se zkušenostmi budeme lepší."
Jak již bylo řečeno, v Argentině si loni Kubica dojel pro druhý nejlepší výsledek v MS v kariéře když bral 6. příčku, což bylo jen o jedno místo horší umístění, než je Polákovo dosavadní maximum z Německa 2013, kde dojel s Citroenem DS3 RRC na 5. příčce. "V minulosti to pro mě v Argentině bylo dobré a loni mé umístění v cíli bylo dobré i přes to, že moje jízda dobrá nebyla. Letos je však nějakých 95% trasy nové, takže to pro mě bude jako startovat na nové rally. Mým plánem je získat další zkušenosti, odjet hladce soutěž a zlepšovat," uzavírá vyhlídkou k Argentinské rally Robert Kubica.
Po havárii s fábií a jeho vyjádření , že to je nebezpečné auto mě tento rádoby pilot přestal zajímat. Je to blázen a bude to zahazovat dál než se stane něco velkého. Pak se teprve budou lidi chytat za hlavy. Jedno mu ale upřít nemohu v tipovačce je na něho spo...
Je to hezké, něco takového někomu přát. Svědčí to o mentální vyspělosti někoho takhle vymaštěného, jako seš ty. Kubica nic o Fabii neříkal.
tak ted nechte silet polaky s jejich Robertem a nekrytizujte a nezavidte?
A prosim nektere,nepiste tady ty nesmysly.....
Robert byl ranar v F1 a tim zustal i v rally a to je moc dobre.........
Chci na RZ videt aktion a ne cist na internetu nektere hloupe prispevky,..a dle nyni minenych.......spatne
vysledky,.......
Robert dela rally velkou reklamu a to nejen v polsku (pres handycamp nefunkcni ruky,neplnohodnotneho materialu)
a kdo chce silet s pol.fanousky muze kouknout zde:
http://www.kubicabyniehamowal.pl
https://www.facebook.com/kubicabyniehamowal?ref=hl
to mi zní, jako kdyby jsi mu to přál. Přitom na základě něčeho, co neni vůbec pravda, protože Kubica se o fabii nikde nevyjádřil ve směru, že je to nebezpečné auto. A tenhle rádoby pilot, jak píšeš, má za sebou celkem velkou kariéru a opravdu hodně peněz a sponzorů...mnoho jiných pilotů v rally si o něčem takovém může nechat tak snít.....tak nevím, kdo je a kdo neni "rádoby pilot".