Jakub "kuře" Kura - eWRC.cz
29. 4. 2015 19:23 − 6595× − 13

Jost Capito slibuje vyšetřování argentinských problémů

Pro Volkswagen Motorsport se Argentinská rally stala fiaskem a velkým dílem se na tom podílely problémy s dodávkou paliva vozu Polo WRC.

Pro tým Volkswagen motorsport, který byl doposud provázen pověstnou německou precizností a pečlivostí, která se promítala i do minima technických problémů, musela být Argentinská rally téměř zlým snem. Problémy s dodávkou paliva nejprve hned v úvodu vyřadily Sébastiena Ogiera a stejná závada v neděli zastavila i Jari-Matiho Latvalu, pro nějž se tak prodloužila černá série již na třetí soutěž bez bodů. Aby toho nebylo málo, tak na závěrečné PowerStage havaroval Andreas Mikkelsen a s vylomeným kolem nedokázal pokračovat dál a poprvé od Německé rally 2013 chyběl na stupních vítězů vůz Volkswagen a vůbec poprvé v jeho historii nebyl ani jeden v TOP 10.


Foto: www.volkswagen-motorsport.com

Šéf týmu Jost Capito se nechal slyšet, že s tímto druhem problému se tým ještě nikdy nesetkal a to ani na testech ani v závodě, ale vliv náročných jihoamerických tratí by na něm neměl mít podíl. "To se prostě stává a naštěstí všechny naše problémy se sešly na jedné rally, takže třeba jsme si to až do konce roku vybrali. Rozhodně to nemá nic společného s náročností soutěže, v žádném případě," kategoricky odmítá Jost Capito vliv drsných tratí.

"Musíme se vrátit domů a zanalyzovat jednotlivé součástky a uvidíme. To, že stejný problém nastal dvakrát nám napomáhá tím, že víme, že nešlo o jednorázovou záležitost," dodává dále Jost Capito a pokračuje zhodnocením Argentinské rally, "naším cílem bylo zopakovat loňský úspěch. Ale ve sportu si úspěchy nemůžete jednoduše naplánovat a každé vítězství musí být vybojované. Tentokrát jsme čelili několika překážkám, ze kterých se poučíme. Odstoupení Jari-Matiho je obzvláště hořké, když uvážíme, že do poslední chvíle si jel pro třetí příčku. Problémy zanalyzujeme, abychom vyloučili jejich budoucí opakování," uzavírá Jost Capito.

Komentářů celkem: 13
29. 4. 2015 20:07
0 0
No, výkon/spolehlivost Volkswagenů byl/a doslova skandální! Ale jednou by se to snad dalo odpustit. Snad to nebude nějaká fatální/skrytá vada na motoru, která by se objevovala častěji.... Četl jsem, že odstoupení mohla způsobit vadná série vstřikovacích systémů do jejich motorů....
29. 4. 2015 21:49
0 0
Chudák nejlepší nejsebastienovatější Ožík, viď, wrclukes... smajlík smajlík smajlík Navrhuju dodavatele vstřikování demonstrativně zastřelit za ranního kuropění... smajlík smajlík
29. 4. 2015 22:23
0 0
žádné takové, jen ať dodavatel pokračuje ještě ze dva závody, ať se soupeři trochu dotáhnousmajlík
29. 4. 2015 22:44
0 0
tak tak smajlík
30. 4. 2015 00:24
0 0
taky jsem pro smajlík, místa tam je spoustu.
30. 4. 2015 09:20
0 0
Je vidět chlapci, že jsme v Čechách. Úspěch se neodpouští a musí být po zásluze potrestán. Nemusím být fanouškem VW nebo Citroen, ale kdo je dlouho na vrcholu pomáhá k vývoji. To už se potvrdilo mnohokrát. Snaží se dělat věci tak, aby byli nejlepší.... co je na tom špatného? Podobná situace je i ve Formuli 1. Jeden čas dominoval Red Bull, teď dominuje Mercedes. smajlík
30. 4. 2015 09:55
0 0
Úspěch se samozřejmě odpouští a naopak i přeje, ale hegemonie vždy jednoho pilota a jednoho týmu rally dost ubližuje. Hlavně u fanoušků. To. co se v rally posledních 11 let děje se v žádnym jinym motorsportu nestalo, tam byla konkurence vždy lepší a dýl jak pět let za sebou to nikdo nevyhrál.
30. 4. 2015 10:47 Upraveno 10:49
0 0
Původně napsal SkunnY
Chudák nejlepší nejsebastienovatější Ožík, viď, wrclukes... Navrhuju dodavatele vstřikování demonstrativně zastřelit za ranního kuropění...


Jestli si myslíš, že mě svýma invektivama vůči Ogimu nějak rozhodíš, tak tě musím zklamat! Akorát mě vnitřně posilují, obohacují, naplňují.... smajlík Král rallye JE a BUDE jen jeden - ještě hezkých pár let! .... nieto14 - jsme přece v Čechách, kde se úspěch neodpouští/nepřeje! Je to stejné, když si někdo koupí třeba nejlepší mobil nebo luxusnější auto, tak ostatní ho/je budou vždycky nesnášet, protože se na nic podobného NIKDY nezmůžou, pes po nich ani neštěkne, ale hlavně budou věčně kafrat a druhému nedopřejí potěšení za jeho poctivě vydělané/našetřené peníze....
Zpět k rallye - snad Ogier vyhraje CO NEJVÍCE podniků, aby naštval CO NEJVÍCE lidí! Každý má přece možnost ho z dlouhodobého hlediska porazit, proč to ale nikdo nedokáže? :-D Že by za to mohl Ogiho nevídaný talent? :-D Nevěřím, že by jeho dominanci zapříčinil tak veliký rozdíl v autech! .... Letos třeba exkrál Loeb sedl do auta a byl zcela důstojným soupeřem, pak taky Thierry se "s*ačkou" Hyundai ve Švédsku.... Prostě si myslím, že jsou dnešní WRCčka "stejná" a rozhoduje jen jezdecký um! Jestli ne, tak proč je třeba na 40 km zkoušce Thierry schopný porazit i Ogiera, přitom on i Sébastien jeli (podle komentů v cíli) doslova naprostou kudlu! Takže bych Hyundai nepovažoval za s*ačku, ale za 99,9% Polo....
30. 4. 2015 11:06
0 0
a vítězem o největšího pindíka se stávááá ...
30. 4. 2015 11:50
0 0
wrclukes: Já ti nevím, ale já v mém textu nevidím jedinou invektivu vůči Ožíkovi. Naopak konstatuji, že je chudák. smajlík O to víc jsem čekal, že mě podpoříš... smajlík
30. 4. 2015 13:04 Upraveno 13:09
0 0
SkunnY: Myslel jsem, že to myslíš naopak! :-D Jestli tedy ano (a nelakuješ mě :-D), tak se ti hluboce omlouvám! smajlík
30. 4. 2015 13:41
0 0
smajlíksmajlíksmajlík smajlík
1. 5. 2015 10:50
0 0
Ten Ogi je borec, vyměnit svoji palivovou soustavu za latvalovu na uzavřeném parkovišti klobouk dolu smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!