Jost Capito slibuje vyšetřování argentinských problémů
Pro tým Volkswagen motorsport, který byl doposud provázen pověstnou německou precizností a pečlivostí, která se promítala i do minima technických problémů, musela být Argentinská rally téměř zlým snem. Problémy s dodávkou paliva nejprve hned v úvodu vyřadily Sébastiena Ogiera a stejná závada v neděli zastavila i Jari-Matiho Latvalu, pro nějž se tak prodloužila černá série již na třetí soutěž bez bodů. Aby toho nebylo málo, tak na závěrečné PowerStage havaroval Andreas Mikkelsen a s vylomeným kolem nedokázal pokračovat dál a poprvé od Německé rally 2013 chyběl na stupních vítězů vůz Volkswagen a vůbec poprvé v jeho historii nebyl ani jeden v TOP 10.
Foto: www.volkswagen-motorsport.com
Šéf týmu Jost Capito se nechal slyšet, že s tímto druhem problému se tým ještě nikdy nesetkal a to ani na testech ani v závodě, ale vliv náročných jihoamerických tratí by na něm neměl mít podíl. "To se prostě stává a naštěstí všechny naše problémy se sešly na jedné rally, takže třeba jsme si to až do konce roku vybrali. Rozhodně to nemá nic společného s náročností soutěže, v žádném případě," kategoricky odmítá Jost Capito vliv drsných tratí.
"Musíme se vrátit domů a zanalyzovat jednotlivé součástky a uvidíme. To, že stejný problém nastal dvakrát nám napomáhá tím, že víme, že nešlo o jednorázovou záležitost," dodává dále Jost Capito a pokračuje zhodnocením Argentinské rally, "naším cílem bylo zopakovat loňský úspěch. Ale ve sportu si úspěchy nemůžete jednoduše naplánovat a každé vítězství musí být vybojované. Tentokrát jsme čelili několika překážkám, ze kterých se poučíme. Odstoupení Jari-Matiho je obzvláště hořké, když uvážíme, že do poslední chvíle si jel pro třetí příčku. Problémy zanalyzujeme, abychom vyloučili jejich budoucí opakování," uzavírá Jost Capito.
Chudák nejlepší nejsebastienovatější Ožík, viď, wrclukes... Navrhuju dodavatele vstřikování demonstrativně zastřelit za ranního kuropění...
Jestli si myslíš, že mě svýma invektivama vůči Ogimu nějak rozhodíš, tak tě musím zklamat! Akorát mě vnitřně posilují, obohacují, naplňují.... Král rallye JE a BUDE jen jeden - ještě hezkých pár let! .... nieto14 - jsme přece v Čechách, kde se úspěch neodpouští/nepřeje! Je to stejné, když si někdo koupí třeba nejlepší mobil nebo luxusnější auto, tak ostatní ho/je budou vždycky nesnášet, protože se na nic podobného NIKDY nezmůžou, pes po nich ani neštěkne, ale hlavně budou věčně kafrat a druhému nedopřejí potěšení za jeho poctivě vydělané/našetřené peníze....
Zpět k rallye - snad Ogier vyhraje CO NEJVÍCE podniků, aby naštval CO NEJVÍCE lidí! Každý má přece možnost ho z dlouhodobého hlediska porazit, proč to ale nikdo nedokáže? :-D Že by za to mohl Ogiho nevídaný talent? :-D Nevěřím, že by jeho dominanci zapříčinil tak veliký rozdíl v autech! .... Letos třeba exkrál Loeb sedl do auta a byl zcela důstojným soupeřem, pak taky Thierry se "s*ačkou" Hyundai ve Švédsku.... Prostě si myslím, že jsou dnešní WRCčka "stejná" a rozhoduje jen jezdecký um! Jestli ne, tak proč je třeba na 40 km zkoušce Thierry schopný porazit i Ogiera, přitom on i Sébastien jeli (podle komentů v cíli) doslova naprostou kudlu! Takže bych Hyundai nepovažoval za s*ačku, ale za 99,9% Polo....