Ondřej Plšek - eWRC.cz
22. 2. 2006 00:00 − 2234× − 13

Travaglia je po testech spokojen

Mistr Evropy Renato Travaglia v letošní sezóně posílí tým RalliArt Italy a věří v dobré výkony vozů skupiny S2000.

Renato Travaglia v Toskánsku testoval Mitsubishi Lancer Evo IX, se kterým pojede za tým RalliArt Italy italské mistrovství. „Dva dny jsem testoval na šotolině a jeden den na asfaltu,“ řekl italský jezdec. „Vůz je velmi dobrý a všichni v týmu jsou dobře naladěni. Jsem velmi spokojen a již po několika kilometrech jsem se s vozem sžil.“


Travaglia na Barum rally 2005

Letos očekává čtyřicetiletý jezdec napínavý boj o titul, protože v italském mistrovství smí o titul vedle vozů skupin N a S1600 bojovat i vozy nové kategorie S2000. A ačkoliv obě tovární Punta S2000 za sebou ještě nemají ani jeden závod a stále čekají na homologaci ze strany FIA, Travaglia věří, že Paolo Andreucci a Andrea Navarra mu budou silnými soupěři.

O další napětí se postará nový systém bodování. V Itálii se letos budou rozdávat body podle mistrovství světa. Největšími soupěři týmu RalliArt Italy a jejich jezdců Renata Travaglia a Fabrizia Ratiglii budou vozy Renault a Fiat kategorie Super 1600.

převzato z: www.rallye-magazin.de

Komentářů celkem: 13
22. 2. 2006 16:30
0 0
S2000 bude palba! at si kazdy rika co chce!
22. 2. 2006 17:34
0 0
Já třeba v kategorii S2000 nevěřím.
Anonym IP:62.204.248.152
22. 2. 2006 17:41
0 0
S1600 mě stačí, S2000 bude možná lepší, ale zase to bude určitě drahý
Anonym IP:81.19.33.186
22. 2. 2006 17:52
0 0
WRC Forever!
Anonym IP:85.70.187.114
22. 2. 2006 18:00
0 0
Co to tu meleš o tom, že ti S1600 stačí? To jsou dvě naprosto rozdílný kategorie. S2000 jsou čtyřkolky s dvoulitrovým atmosférickým motorem, kdežto S1600 jsou dvoukolky a motorem 1600 ccm. S2000 budou určitě dražší než S1600, ale zase levnější než WRC. Když už to s vozy kategorie WRC bohužel dopadlo takto, tak věřím tomu, že S2000 je aspoň částečně nahradí a bude na ně hezký pokoukání. Už aby se začaly na tratích objevovat, čím dřív, tím líp!!!
22. 2. 2006 18:25
0 0
Možná budou levnější než WRC, ale ne o moc.
22. 2. 2006 18:49
0 0
Me by se spis libilo,kdyby nahradili ty turbovysavace typu Lancer EVO a ne WRCka.Bohuzel tahle myslenka je uplne zcestna a nesmyslna.Ale uznejte-na ty S2000 by byl lepsi pohled nez na kupu EVO prolozenou nekolika malo WRXsmajlík
Anonym IP:85.70.127.104
22. 2. 2006 19:13
0 0
konečně se zruší Mitsubishi cup!!!
Anonym IP:84.242.95.130
22. 2. 2006 19:17
0 0
Že to bude o moc levnější než WRC nevěřím...
ddaja
22. 2. 2006 20:45
0 0
jo no me taky nebavi ty N4 je to nude vsechny jedou jak pokolejich. je tam par vyjimek ale i tak je to nuda!! S1600 to je zabava a WRC taky
Anonym IP:87.197.216.171
23. 2. 2006 17:34
0 0
ale S2000 budu dost drahe tak neviem kolki si ich budu moct dovolit
23. 2. 2006 20:03
0 0
S1600 neni na pronajem o moc levnejsi nebo to dokonce vychazi nastejno nez starsi WRC.Vemte si ze Svestky zerou az 80litru na 100km...
23. 2. 2006 21:19
0 0
Nejdřív skončily B-čka a přišly WRC, pomalu končí WRCčka a přišly s1600 a s2000, až ty skončí, co přijde?? TRABANT 601 De luxe...smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!