1. 6. 2015 14:01 − 2596× − 0

Do Krumlova poprvé

Rally Český Krumlov pohledem posádky Jan Talaš – Hanka Baďurová.

Rally Český Krumlov pohledem posádky Jan Talaš – Hanka Baďurová.

Do Budějovic jedeme už ve středu po obědě, máme před sebou 120 kilometrů cesty a zároveň první soutěž po několika letech. Konvoj čítá obytný vůz s podvalem, na kterém se veze Alfa Romeo 156 na trénování, a jeden Transit s podvalem na kterém se veze závodní Fabia.

Do servisu přijíždíme chvíli před třetí hodinou, Alfa sjíždí z podvalu a Honza jede nabrat Hanku a jedou trénovat. Zbytek týmu si dává pozdní oběd v KFC a čekáme až se vrátí posádka. Ta se vrátila kolem sedmé a společně jsme se odebrali do malého soukromého penzionu, kde jsme se připravovali na druhý den.

Ráno se posádka odebrala opět testovat, my jsme si uvařili kuře na paprice a šli jsme opravovat Fábii. Před rally jsme byli testovat nově postavené auto na vrchách na Korábu, ale po první rozjížďce přestalo dobíjet. S diagnostikovaným rozbitým alternátorem jsme objednali nový, který však přišel až v den odjezdu do Krumlova, takže jsme neměli šanci jej odzkoušet. Alternátor jsme namontovali a auto dobíjelo. Ve čtvrtek v 11.00 jsme jeli vyzkoušet, jestli vše funguje. Po ujetí 2 kilometrů auto začalo jet na tři válce, pak na dva a pak chcíplo úplně. Rychle jsme pro kluky dojeli, dali novou baterii a jeli zpět do servisu. Od 12.00 se jezdil shakedown. Bohužel jsme nemohli nastoupit, řešili jsme problém. Zjistili jsme, že když sepne sahara, auto nedobíjí. Po hodině a půl auto fungovalo, postavili jsme ho na start shakedownu, odjeli jsme 2 kola a trať pořadatelé zavřeli.

V 16.00 jsme se postavili na start 1. RZ, skvěle zajetá zkouška nám vlila energii do žil. Zajeli jsme 1. místo v kategorii. Na 2. RZ přišel šok, telefonát od Honzy, zaklepalo v převodovce, mysleli jsme si, že jedeme domů, v servisu se naštěstí ukázalo, že se jedná „jen“ o spojku. Sehnat večer v cizím městě lamelu spojky byl majstrštyk, ale sehnali jsme jí. O půlnoci jsme začali montovat a ve 2.00 stálo auto na uzavřeném parkovišti.

Ráno jsme nastoupili ve volném poháru, zajížděli jsme třetí místa a byli jsme spokojeni, bohužel v půlce druhého dne jsme nebyli puštěni na start RZ kvůli úniku paliva. Což byl úplný konec a jeli jsme domů.

Na to, že to byly pro Honzu první soutěžní kilometry po letech, jsme spokojeni jak s průběhem závodu, tak s naším týmem. Velký dík patří mechanikům, dále týmu pana Rady od Alfy Romeo, který nám půjčil náhradní intercom, klukům od Hankooku, Mírovi Houdkovi, Honzovi Sýkorovi a v neposlední řadě klukům z týmu Martina Loštáka za pomoc s elektroinstalací a cenné rady.

Komentářů celkem: 0
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!