Jari se o místo bát nemusí
Před začátkem sezóny chtěl Jari-Mati Latvala bojovat o zisk jezdeckého titulu mistra světa, avšak realita se v podání finského jezdce nese jinak a pilot Volkswagen motorsportu je nyní nejhorším z trojlístku jezdců týmu. Pódium letos Latvala vybojoval jenom dvakrát (druhý v Monaku a vítěz v Portugalsku) a navíc udělal několik chyb, z nichž poslední přišla na PowerStage v Polsku při souboji s Tanakem o třetí místo. Avšak, na rozdíl od Krise Meeka, má Fin plnou podporu týmu jak pro zbytek sezóny, tak i pro tu následující. Tedy alespoň to tvrdí Jost Capito, šéf dvojnásobného vítěze mezi konstruktéry.
Portugalsko, dosavadní Latvalův vrchol sezóny 2015…
"Budeme se bavit o tom, co se stalo. Není pochyb o jeho místě v týmu pro zbytek letošního roku a pro ten následující. Pro příští rok má smlouvu a i kdyby ji neměl, tak bych ji s ním hned podepsal," říká Jost Capito a nadále vyjadřuje důvěru v jednoho ze dvou seveřanů ve svém týmu.
Pro Jariho-Matiho Latvalu navíc havárie na posledním testu Rajdu Polského znamenala vzpomínku na rok 2009, kdy se jel poprvé v novodobé historii podnik MS u našich severních sousedů a Fin tehdy na poslední okruhové speciálce atakoval svodidla a vylomil kolo svého speciálu Ford Focus WRC. "Myslím, že v Polsku je několik démonů, kterých se musím ještě zbavit," shrnul krátce svou zkušenost s Rajdem Polským Latvala.