Ondřej Plšek - eWRC.cz
20. 8. 2015 10:04 − 8153× − 16

Vysoké pokuty ze seznamovacích jízd

Během sepisování rozpisu platí pro jezdce přísné rychlostní limity, někteří je ale překročili a budou platit velké částky.

Seznamovací jízdy Německé rally již skončily, někteří jezdci ale musí ještě počítat s dohrou. Stejně jako v ostatních zemích platí i u našich západních sousedů pro soutěžní posádky rychlostní limity při sepisování rozpisu, v Německu ale berou tento předpis velmi vážně. Celkem tak bylo chyceno při činu 13 jezdců.

Nejvyšší pokutu musí zaplatit Nasser Al-Attiyah, protože byl chycen dvakrát a jeho pokuta činí 1.675 euro. Rychlost nejvíce překročil Kris Meeke, když na padesátikilometrové rychlosti mu bylo naměřeno 82 km/h. Britský jezdec tak nyní musí poukázat 800 euro.

Výše pokut ze seznamovacích jízd Německé rally 2015
Nasser Al-Attiyah23 km/h575 euro
Andreas Mikkelsen22 km/h550 euro
Kris Meeke32 km/h800 euro
Joudrain Serderidis29 km/h725 euro
Romain Dumas28 km/h700 euro
Eric Camilli22 km/h550 euro
Ott Tanak20 km/h500 euro
Jaroslav Melichárek26 km/h650 euro
Ghislain de Mevius28 km/h700 euro
John Mac Crone20 km/h500 euro
Nasser Al-Attiyah22 km/h1100 euro
Patrick Gengler25 km/h625 euro
Andrea Crugnola29 km/h725 euro
Komentářů celkem: 16
20. 8. 2015 11:091
0 0
Asi by bylo účinnější, kdyby místo pokut se dávaly penalizace do soutěže, třeba při překročení o víc než 20 km/h by to byla minuta, za každých dalších 10 km/h další minuta. Ogier a Latvala pokuty nedostaly, takže se dá napsat rychlý rozpis i bez rychlé jízdy.
20. 8. 2015 11:282
0 0
Myslím, že Joudrain Serderidis to udělal schválně, aby vrátil aspoň část půjčky smajlíksmajlík
20. 8. 2015 11:293
0 0
to Shacki: ...nebo jeli tak rychle, že je nestihli změřit.
IMP
20. 8. 2015 11:314
0 0
Problém je v tom, že těch 9000 euro je čistých a jde to do kapsy vedení, tak je jasné, že se nic moc pro to nezmění.
20. 8. 2015 14:235
0 0
No já nevim, třeba měli jen štěstí a oni zase ne. Podle mě je nesmysl je někde ve vinicích pokutovat. A dávat penalizace podle náhody koho zrovna změří, to mi přijde drobet ujetý, aby o penalizaci v závodě rozhodovalo to, jak a kde zrovna policajti měřej. Dával bych pokuty nebo penalizace ve chvíli, kdy se něco stane, ale pokud někdo nedodržuje nesmyslnou 50tku tam, kde není zapotřebí, nevidím na tom nic tak strašného, kor v autě který zastaví skoro na fleku. spíš si zase někdo mastí kasu, stejně jako teď u nás v plzni na silnici, kde sou všude semafory a přechody a člověka tam nikdo nepřejel 10 let....
http://plzen.idnes.cz/usekove-mereni-plzen-radar-mereni-plaska-ff9-/plzen-zpravy.aspx?c=A150812_153752_plzen-zpravy_jzk
20. 8. 2015 14:466
0 0
Ve vinicích nikde není nesmyslná padesátka, patrně to měřili někde ve vesnicích. Tedy tam, kde jsou a bydlí lidi, silnice jsou normálně pro veřejnost přístupné. Většinou jsou tam i dost úzké silnice, takže to může být dost nebezpečné i co se týče střetu s civilním autem.
20. 8. 2015 14:527
0 0
Ok, já jen že to znám, jak měří na těch místech kde to je "děsně nebezpečné" ....
20. 8. 2015 15:158
0 0
Je to jedno, jestli nebezpečný úsek nebo přehledná rovinka, je tam prostě běžný provoz. Platí tam 50, tak jedu 50.
20. 8. 2015 15:579
0 0
Upřímně, všude ve městě předpisově nejezdím(např. po rokycanské směr Praha, po přivaděči u olympie, atd...), ale pokud někdo jo, neberu mu to. Zásadní je nesmíš omezit, nesmíš ohrozit. Rychlost je velmi podružná a tupé řízení se předpisy kolikrát dopadne hůř, než když někdo jede dle citu a řízení se opravdu věnuje(tzn. kouká kolem sebe, předvídá, používá zrcátka, blinkry atd...)
20. 8. 2015 16:1410
0 0
Rozumím ti, ale náhoda je blbec a takhle u rally by jakákoliv nehoda v provozu byla dost nepříjemnou záležitostí (u nás dvojnásob).
20. 8. 2015 19:2111
0 0
shifty: No úplně jakoby si mi mluvil z dušesmajlík
20. 8. 2015 19:3812
0 0
Je to komedie. V milionových rozpočtech teamu pár kil nehraje roli. Asi se chtěl pořadatel obohatit. Smysl by to mělo kdyby dostali třeba za 10 Km/h 20 vteřin a podobně.

shifty : je to pravda. Najezdil jsem 1.200 Km po Krétě. Tam umí předvídat i osmdesátíletá babka. Nikdo tam předpisy neřeší. Jezdí se rychle a bezpečně. Jak říkala delegátka když nedáš přednost řek to ubrzdi nebo uhne. Jsou připravení rychle reagují.

Nejvíc nehod dělají ti co jezdí pomalu neumí reagovat...
21. 8. 2015 07:2013
0 0
Kuci, nevím jestli to víte, ale je neměří radarem smajlík Na to přece mají GPSku a jakmile na ní uvidí že jedou rychle tak to zaznamenají smajlík
21. 8. 2015 11:2514 Upraveno 11:27
0 0
Dávat pentle za rychlost je hodně nesmyslný nápad. I pokuty jsou u těchto jezdců zbytečné. Ti dokáží reagovat na nějakou nebezpečnou situaci (oblíbenou maminku s kočárkem skákající do cesty) mnohem rychleji než běžný smrtelník, kvůli kterým je ta rychlost snížena. Nemluvě o starších řidičích (oblíbená babička, co jede do kostela). Ta by potažmo neměla jet ani těch 50, ale max 30. smajlík
Edit: Nemluvě o brzdné dráze vozů rallye, která je ultra krátká.
21. 8. 2015 12:0915 Upraveno 12:16
0 0
Ta "maminka s kočárkem" se taky může leknout, zareagovat nesmyslně a vletět pod auto někomu jinýmu, nebo stačí dítě vysypat z kočárku a průšvih je hned. To samý platí o jiných autech, který nemůžou vědět, že ten borec (blbec) co se na ně řítí to ubrzdí a můžou uhnout a bourat.
Další věc je, že až budou nasraný lidi rozhodovat jestli rallye v jejich obci povolí, hádejte jak to dopadne. Já bych jako fanda rallye byl taky naprdlej.
Edit: Pokud vím, tak se netrénuje se závodníma autama, takže ta brzdná dráha ultrakrátká taky nebude.
22. 8. 2015 20:4616 Upraveno 20:47
0 0
kastan jenze zavodnici (kteri na to maji) nejezdi v civilni verzi, i u nas nekteri zavodnici pouzivaji upravena auta v civilni verzi potazmo kdyz si vzpominam a podivam se zpetne do nasich kraju ti lepsi jezci dokonce meli ram v civilnim aute, takze verim ze i brzdy jsou upravene. co si pamatuji ml.Semerad, Sykora, Odlozilik, a dalsi jezdili upravenymi auty smajlík tim samozrejme nemyslim ze by nemely dodrzovat predpisy smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!