Změny na set-upu vzpruhou pro Daniho Sorda
Na Německé rally, která se skončila o minulém víkendu, si po třech slabých výkonech připsal pěkný výsledek Dani Sordo, který dokončil na čtvrté příčce a byl nejrychlejším z jezdců Hyundai motorsportu a nestačil pouze na trio Volkswagenů na čele. První asfalt sezóny tak Španělovi přinesl vítanou vzpruhu do dalších části sezóny, protože Sardinie, Polsko a Finsko svými výsledky rozhodně nepatřily mezi podniky, které by si Sordo vystavil na nástěnku. I kvůli nim pak navíc přišel o post týmové dvojky na Rally Australia, kde místo něj do i20 WRC se startovním číslem 8 na dveřích usedne Hayden Paddon.
Avšak Španěl potvrdil, že na asfaltu umí a kromě bodů za čtvrté místo celkově si připsal i jeden bod za 3. příčku z PowerStage a svůj výsledek přičítá i změnám na nastavení vozu, které v průběhu Německé rally s týmem provedl. "Lehce jsme upravili nastavení vozu, cítil jsem se mnohem lépe než na začátku rally a získal jsem větší jistotu v auto. Pro nadcházející asfaltové podniky jsme objevili několik důležitých věcí. Neprozradím, co jsme přesně na podvozku upravili, ale zlepšili jsme rovnováhu auta," říká k úpravám set-upu Dani Sordo.
"Celkově jsem spokojen s naším výkonem a souboj s Thierrym byl pěkný po celý víkend. Sice jsme bohužel nebyli na pódiu, ale myslím si, že Volkswageny jsou teď brilantní na každé rally. A když jsou všichni tři bez problémů, tak je to těžké," dodává na adresu svých soupeřů Dani Sordo. Ale i přes to, že ani jeden Hyundai nebyl po loňském double na pódiu, nemusí korejská značka úplně smutnět, protože díky dvěma vozům na bodovaných příčkách se dostala na druhé místo v poháru konstruktérů a má nyní 13 bodů náskoku na třetí Citroen.