Druhý nástřel kalendářů MČR a RSS 2016 – i s termíny
Možná chtíc, možná nechtíc spatřily světlo světa kalendáře českých soutěží spadajících do MČR a RSS.
Možná chtíc, možná nechtíc spatřily světlo světa kalendáře českých soutěží spadajících do MČR a RSS. Součástí poptávky výroby reportáží ze sportovních podniků od Autoklubu ČR je i kalendář s datumy konání jednotlivých závodů. Tady je jejich přepis:
Mistrovství České republiky v rally | |
---|---|
29. dubna – 1. května | Rally Šumava |
13. – 15. května | Rally Bohemia |
27. – 29. května | Rallye Český Krumlov |
17. – 19. června | Agrotec Petronas Rally Hustopeče |
26. – 28. srpna | Barum Czech Rally Zlín |
30. září – 2. října | Rally Příbram |
Rallysprint série | |
---|---|
8. – 10. dubna | Valašská rallye |
8. – 10. července | Rally Vyškov |
5. – 7. srpna | Rally Pačejov |
16. – 18. září | Rally Jeseníky |
14. – 16. října | Rally Vsetín |
Jestli by se mělo jet podle této neoficiální zprávy, byl by jistě zajímavý fakt, že zatímco soutěžáci z "velkého" mistrovství by za sebou měli již 4 z 6 podniků, účastníci jednodenních soutěží by se do července svezli pouze na dubnové Valašce. Termíny jsou neoficiální a proto je možné, že ještě dojde k přehodnocení situace a oficiální kalendáře českých mistrovství (i nemistrovství) budou jiné.
Hele vole, voni to lidi čtou a diskutujou... Ty vole to není naše chyba, my to vlastně nenapsali...
Soudruzi, vám se fakt líbí tuhle sbírku budižkničemů z Opletalky podporovat??
Někdo někde objeví kravinu...
a to se smí, psát takhle o panu generálním?
Ale Milane to víš že může
Měl by jsi přidat něco o lékárně, to bylo dobrý.
Pratele precetl si nekdo k cemu tato zalezitost slouzi? Je to podklad pro poptavkove rizeni, kde firmy potrebuji vedet kolik podniku a velmi zhruba, kdy se pojedou. Tato informace je urcena zcela pro nekoho jineho. To ze zde z ni vznikl clanek, neni uplne nase...
V Čechách opět jen jeden sprint...kde jsou ty časy, kdy se jezdili Lužické hory, Krkonoše, Vysočina, Pelhřimov, Kostelec, Horácká Rally...
Sprintů se jezdilo 8 a ted jich je v kalendáři 5 a jen dvoukolky...
Adame. Tvl toto má být opravdu seriózní poptávka? No to si děláš prdel. Hlavně s vysvětlením.
Doporučuji v diskusi odlišovat NEOFICIÁLNÍ kalendář MČR/RSS a poptávkovým řízením, které je předmětem odkazu. "crumpl" má tak trochu pravdu - říkám to jako ten, který ročně zadává cca 20 veřejných zakázek, u kterých většina má obdobné parametry. Bohužel ne vždy můžeš zakázku kvantifikovat 100%ně - a pokud se pojede 6 podniků MČR (a to je pro stanovení ceny zakázky podstatné), tak je v tomto případě i tak trochu jedno, jestli se Bohemka pojede v květnu nebo červenci. To však není důvod proto, abych souhlasil s tím, že by měla být mezi závody dvou, resp třítýdenní pauza. Chtěl bych věřit tomu, že se jedná o NEOFICIÁLNÍ a PRACOVNÍ materiál AČR, který snad "omylem" unikl do médií.
P.S. závodů RSS je navrhováno/plánováno žalostně málo!!!! Snad by AČR mohl pouvažovat nad způsoby/možnostmi jak finančně tuto sérii podpořit.
stalo se takovým dobrým zvykem, že Autoklub České republiky vydá dokument s nesmyslem a poté, co je na něj upozorněno, provede pěkně potichoučku korekci (viz. změna pravidel pro RallyTalent), takže i tentokrát se na webu AČR objevilo toto: &quo...
Napsat od poptávky na veřejnou zakázku, že počet podniků (od kterých se odvíjí cena služby) je PŘIBLIŽNÝ, RÁMCOVÝ, OBEZNAMUJÍCÍ bohužel nejde. Toto je parametr pro cenu služby ve veřejné zakázce ZÁSADNÍ/NUTNÝ!! Bohužel. Nicméně s Tvými ostatními výtkami (směrem k AČR) nelze nesouhlasit.
...Napsat od poptávky na veřejnou zakázku, že počet podniků (od kterých se odvíjí cena služby) je PŘIBLIŽNÝ, RÁMCOVÝ, OBEZNAMUJÍCÍ bohužel nejde. Toto je parametr pro cenu služby ve veřejné zakázce ZÁSADNÍ/NUTNÝ!!...
Podle čeho soudíš, že ten podivný dokument je zadávací dokumentací podle zákona o zadávání veřejných zakázek? Vždyť to nesplňuje NIC. Je tam někde předpokládaná hodnota zakázky? Jak je definován způsob prokázání kvalifikace dodavatele? Natož aby byl jasně vymezen předmět dodávky/služby. Podle mě by to šlo špíš považovat za jakýsi pokus o vypsání zakázky malého rozsahu... U ní zákon pouze vyžaduje dodržet zásadu transparentnosti, rovného zacházení a zákazu diskriminace, ale nic z toho autoklub stejně neumí dodržet...
Doporučuji v diskusi odlišovat NEOFICIÁLNÍ kalendář MČR/RSS a poptávkovým řízením, které je předmětem odkazu. "crumpl" má tak trochu pravdu - říkám to jako ten, který ročně zadává cca 20 veřejných zakázek, u kterých v�...
Podle čeho soudíš, že ten podivný dokument je zadávací dokumentací podle zákona o zadávání veřejných zakázek? Vždyť to nesplňuje NIC. Je tam někde předpokládaná hodnota zakázky? Jak je definován způsob prokázání kvalifikace dodava...
Nepíšu, že se jedná o zakázku podle zákona o ZVZ. Mluvím o veřejné zakázce; nejedná se o např. o jednací řízení bez uveřejnění či obdobný úkon (proto zveřejnění). To, že ten dokument nemá parametry zákona o ZVZ není sporu. Opravdu se dokument jmenuje Poptávka výroby reportáží ze sportovních podniků; nikoliv NEOFICIÁLNÍ/../.. kalendář MČR/RSS/../.. . Na to jsem reagoval.
...Mluvím o veřejné zakázce...
Novej: Lékárník je fakt dobrý, tím se bavím a docela se to chytlo. Děkuji.
Pačes: Vážený pane Pačesi, v životě jsem Vás neviděl, takže si prosím odpusťte to tykání a volování. Jsem hrozně rád, že byste všechno uměl udělat lépe, kéž by se to projevilo jinde než v diskuzi.
Ad ZVZ. Autoklub ČR není veřejným zadavatelem. Veřejným zadavatelem se stává, pokud něco financuje ze státních peněz. To jsou zejména investice (většinou se jedná o vybavení pro techniky, časomíru, atd...). Vše je dohledatelná záležitost.
Dále si prosím prostudujte dokument Státní podpora sportu pro rok 2016 a související dokumenty na stránkách MŠMT. Tam se mimo jiné dozvíte co lze z dotačním peněz hradit. Mimo jiné se dočtete, že media a propagace (což je přesně situace zmiňované poptávky), se z dotačních peněz hradit nemůžou = nemůžeme být veřejným zadavatelem = ani na to výběrové nebo jakékoliv jiné řízení vypisovat nemusíme, ale chceme.
Ad Talent: když se něco vymyslí, je to špatně. Když se nic nevymyslí, je to špatně. S tím jsem srovnaný a je to tu taková tradice. Co se týče podmínky licence. V první zveřejněné tiskové zprávě jsme byli přesvědčeni, že bez licence je správně. Když jsme se rozhlédli napříč disciplínami, kolik lidí jezdí v autech se kterými nemají šanci uspět do třetího místa, pravidla jsme změnili. Upozorňuji na to, že změna o licenci byla vystavena v pravidlech před započetním prvního kvalifikačního kola. První tisková zpráva 10.4.2015, první kvalifikační kolo 3.5.2015. V období mezi těmito daty byla provedena změna. Opět říkám, ani v tomto případě nejde o státní peníze, tudíž ani zde nemusí probíhat VŘ, které děláme a kdybychom chtěli tak i toho jezdce si můžeme vybrat libovolně a ne kvůli tomu dělat kvalifikace a podstupovat všechny věci s tím související.
Teď aspoň máte co vytrhovat z kontextu. Roční příděl komentářů vyčerpán.
Mějte se krásně a dál pomáhejte motorsportu tak konstruktivně jako doposud.