Tomáš Kurka premiérově s „Áčkem“

Žlutý Lancer EVO 7 jsme byli zvyklí vídat v rukách Leoše Flídra. Na Vysočině se však objevil pilotovaný Tomášem Kurkou.

Žluté Mitsubishi Lancer EVO 7 startující ve skupině A8 jsme byli v předchozích dvou sezónách zvyklí vídat v rukách Leoše Flídra. Na Vysočině se však objevilo pilotované Leošovým soupeřem z loňského ČMPR Tomášem Kurkou.
V Okříškách se Tomáš s vozem spíše seznamoval a tomu odpovídalo také konečné umístění na 35. pozici.


Foto: Petr Sagner – eWRC.CZ

„Zvolili jsme nevhodné obutí. Jeli jsme D10. Kdo chtěl uspět musel jet něco jiného, ale vhodné pneu jsme neměli s sebou. Ještě v sobotu ráno když jsme se rozhodovali, jsme věřili tomu, že s tímto obutím uspět můžeme. Nebyl důvod myslet si, že se pojede na úzkých hřebíkových gumách. Ale vyplynulo to z počasí“ říká Tomáš Kurka.
„Co se týká povrchu byla to náročná soutěž. Střídal se led, sníh, posyp, voda. Nemáme na takovém povrchu ještě tolik zkušeností“.

Jak se k Tomášovi auto vlastně dostalo? „Ne, auto jsme nekoupili. Zatím máme s Leošem dohodu, že jej budeme provozovat. Pojedeme s ním letošní Supersérii. S autem se objevíme znovu na Valašce“.


Foto: Petr Sagner – eWRC.CZ

Tomáš Kurka však v letošní sezóně nepojede pouze s EVO7. V uplynulé sezóně jsme jej vídali také s „enkovou“ EVO 8, ale její pouť po českých tratích ukončil strom na Rally Příbram. „V Příbrami došlo k větší ráně, která nás sice na zdraví nepoznamenala, ale auto bylo zralé na výměnu karoserie. Udělala se kompletní přestavba vozu.“

Objeví se tedy Tomáš znovu s enkem? „Pojedu i s enkem. Premiéra bude v Hustopečích kde chceme nové auto odzkoušet. Pak se chceme s enkem zúčastnit MMČR, který pro nás začíná v Půchově“.

A o jaké EVO8 se vlastně jedná? „Bude to vlastně dotažené MR. Nová osmička. Vylepšilo se spousta věcí které jsme v minulé sezóně vychytané neměli“.

Komentářů celkem: 6
Anonym IP:195.39.72.166
14. 3. 2006 09:201
0 0
zase jeden co nedával na školení pozor nebo se vůbec nezajímá o to, co bude dál :o) rozšíření homologace PV,: stabilizátory brzdy kola se týká EVO 7,8,9 výslově však nikoliv EVO8 MR, tj. za dva měsíce to bude ve skupině PV nekonkurenceschopné auto! stavět dnes MR je blbost!
14. 3. 2006 14:122
0 0
Muzu mit blby dotaz, co je EVO8 MR ?
kemzi
14. 3. 2006 15:173
0 0
Ja to taky nevim, nejsi sam smajlík
Anonym IP:195.39.72.166
14. 3. 2006 15:594
0 0
EVO 8MR - je jakási EVO 8,5 :o) stejně jako byla svého času EVO 6TM (Tommi Makkinen Edition, jakási 6,5 jezdil to Jandík a teď dravec Vlček) Rozdíly mezi EVO8 (Votava,Pantálek,Liška...) a EVO 8MR (Chvojka, Szabo) je na první pohled nepostřehnutelný, teda pokud ta auta jedou, jsou to jen prolisky ve střeše MR... jsou zde rozdíly v karosérii 8MR má stejně jako 9 hliníkovou střechu takže je o pár kilo lehčí a má níž těžiště, pak má homologovanou 6-ti stupňovou převodovku, ale to asi tak vše... má bohužel jednu významnou slabinua to je zadní diffr. homologace tohoto dílu je jak z Kocourkova a úpravcům připravil nelehký oříšek, vpravit do obalu el.zadního diff. zadní differenciál ale mechanický a světe div se ono se to nemá rádo :o)))
Anonym IP:83.208.54.124
14. 3. 2006 18:575
0 0
Můžu se zeptat,odkuď čerpáš informace IP:195.39.72.166, mě by tyto věci zajímaly. dík
Anonym IP:84.242.95.114
15. 3. 2006 12:496
0 0
IP:195.39.72.166......asi daval pozor na skoleni smajlíkjinak mu dik ,ze napise neco "laikum" na vysvetlenou !! jinak ma svatou pravdu....Karell
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!