Jakub "kuře" Kura - eWRC.cz
18. 3. 2016 20:34 − 2690× − 7

Když se technika rozhodne zlobit, výsledek uteče

Francouzský pilot Robert Consani startoval na Kanárských ostrovech s Peugeotem 208 T16, ten jej však v druhé etapě potrápil.

Čtvrtý muž loňského pořadí Mistrovství Evropy Robert Consani letos na úvod sezóny při Rally Islas Canarias vyměnil svůj loňský Citroen DS3 R5 týmu Delta rally za jiné náčiní toho samého týmu, konkrétně Peugeot 208 T16. Důvod změny nebyla nespokojenost s technikou, nýbrž přání místního matadora Luise Monzóna startovat právě s vozem s dvojitým šípem ve znaku, což mu Francouz umožnil. A po první etapě se zdálo, že změny litovat nemusí, protože Robert Consani držel pěkné třetí místo v klasifikaci ME s desetivteřinovým náskokem na čtvrtého Luise Monzóna. Ale pak přišla sobota a s ní druhá etapa, ve který si Consaniho Peugeot totálně zkazil reputaci.

"Pokud jde o emoce, tak to byla obtížná rally. Propadnout se ze spokojenosti prvního dne do temnoty, když vidíte, jak ubíhají minuty a vy nemůžete nic dělat, abyste nastartovali auto, to je devastující," vrací se k začátku druhé etapy Robert Consani. O co konkrétně šlo? Problémy s elektrikou zapříčinily, že auto nešlo ráno v uzavřeném parkovišti nastartovat a než se podařilo odhalit příčinu, tak to posádku stálo tolik času, že jejich konto zatížila penalizace ve výši tří a půl minuty. To však nebylo vše, poté, co se auto povedlo nastartovat a přimět k fungování, tak se dvojice Consani – Vilmot celý den potýkala s problémy s brzdami.

"Ta frustrace je ohromná, když víte, že jste po prvním dni byli v boji o stupně vítězů na úvodní rally sezóny, že jste z něj nevypadli kvůli vlastní chybě a že k tomu všemu se ještě přidají nějaké další problémy s technikou. Tak jako tak, už je to za náma a budeme se soustředit na nadcházející soutěž a doufat v lepší výsledek. Celý tým odvádí tvrdou práci a já bych jim samozřejmě rád poděkoval radostí z dobrého výsledku," dodává Robert Consani, kterého bychom měli znovu vidět v Irsku, kde se pojede druhý podnik ME.

Komentářů celkem: 7
18. 3. 2016 23:081
0 0
Prostě vlastenec, ale jak jednou řekl Mišák na O2 sportu, tak to zatím nedojelo nikdy nikam. smajlík
19. 3. 2016 11:392
0 0
V roce 2015 byl Peugeot 208 T16 R5 mistr ve 3 národních šampionátech.
19. 3. 2016 11:453
0 0
No Martin Koči by mohl vyprávět...
19. 3. 2016 13:144
0 0
statistika nuda je, ale má zajímavé údaje a proto se na to večer podíváme, jak jsou na tom jednotlivé auta se spolehlivostí
19. 3. 2016 14:145
0 0
Ja netvrdim že to auto neni poruchové, jen záleží na tom kdo to připravuje. U všech R5 obecně platí že je třeba měnit díly častěji.
19. 3. 2016 19:016
0 0
Původně napsal kuře
statistika nuda je, ale má zajímavé údaje a proto se na to večer podíváme, jak jsou na tom jednotlivé auta se spolehlivostí

kuře už je večer!! Ajá jsem sám žádostiv na tu statistiku.
19. 3. 2016 19:187
0 0
psaní se protáhlo, snažím se s tím trošku vyhrát, ale neboj, nezapomněl jsem na to smajlík
EDIT: tak už je to venku - http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=28062&title=ktera-r5-vas-doveze-do-cile-nejpravepodobneji
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!