23. 3. 2016 08:00 − 16406× − 16

Stavba Porsche V. Pecha v obrazech

Podívejte se na fotografiích, jak probíhá přestavba Porsche pro V. Pecha v dílnách inveltu.

Šumava se blíží a čas běží, jako splašený kůň. Tak nějak to asi teď cítí mechanici a technici týmu EuroOil – invelt v Plzni, kde dokončují kompletní přestavbu Porsche 997 GT3 pro posádku Václav Pech jun. – Petr Uhel. Pro ně by měla být prvním startem Rally Šumava Klatovy. Stihne tým dokončit auto a provést nezbytné testování a nastavení vozu? Bude to asi velká honička.

Podívejte se, jak probíhá přestavba Porsche na fotkách Jiřího Jirovce. Fotografie jsou řazené chronologicky. Nahoře je nejstarší, dole je nejnovější.

>

Komentářů celkem: 16
23. 3. 2016 10:291
0 0
Musej to stihnout, já chci auto na šumavě vidět! smajlík
23. 3. 2016 11:002
0 0
Chronologicky? Co ty dvě rezavé fotky uprostřed?
23. 3. 2016 11:243
0 0
Chytla to vzdušná vlhkost a zrezivělo to. Co je na tom divného? Podívej se pořádně, na předcházející je to nachystané od karosáře, pak to pravděpodobně otryskali pískem a a na další už je interier v barvě.
23. 3. 2016 12:224
0 0
Díky za zákulisní informace/fotky smajlík. Jen jeden dotázek, poslední fotka je ze kterého dne smajlík?
23. 3. 2016 12:385
0 0
Včera večer...
23. 3. 2016 13:146
0 0
Není ten rám orezlý nějakou chemickou reakcí odmašťovadla? Trubky jsou přeci jen trochu mastné a před lakováním je asi potřeba je ošetřit. Takhle by to zrezlo na dešti za pár týdnů ale určitě ne v garáži za +- dny
23. 3. 2016 13:387
0 0
V minulosti se karosářské díly namáčely do louhu na odmaštění a odstranění barvy.
23. 3. 2016 13:418
0 0
Ta kára je celá zbavená barvy. A jestli se to dělalo vysokotlakou vodou, tak zrezlý rám je jen důsledek. Ale jen tipuju jak sundali barvu...
23. 3. 2016 13:549
0 0
Krása, díky! smajlík
23. 3. 2016 14:5110
0 0
Já celkově nechápu jak je možné takhle rychle postavit auto smajlík Když jsem dělal své, tak jsem myslel že je to nekonečný a tady to přibejvá jako na páse.. Ale když jsou šikovný lidi! Moc se těším až v Klatovech okouknu. Moc vád držím palce a žádné zádrheli při stavbě!
23. 3. 2016 16:2711
0 0
Ja jsem si celou dobu blahove myslel, ze to auto proste koupi z tovarny jako treba Fabiu R5 a oni to stavi. Pekne smajlík
23. 3. 2016 16:4912
0 0
Andrew - oni ho koupili normálně funkční(aspoň myslím)z německýho mistráku a celý ho předělávaj na specifikaci RGT, viz. obsáhlý a vynikající rozhovor s Pechem a Jírovcem tady.
Jak je to teda s tou rzí, je to tím vodním čištěním? To by mě taky zajímalo....
23. 3. 2016 21:1413
0 0
Zaujal mě ten bezpečnostní rám, vypadá hodně odolně...
23. 3. 2016 23:0414 Upraveno 23:06
0 0
Původně napsal lubos...
Ta kára je celá zbavená barvy. A jestli se to dělalo vysokotlakou vodou, tak zrezlý rám je jen důsledek. Ale jen tipuju jak sundali barvu...
Tipuješ správně.Ty orezlý fotky jsou cca dva dny po sundání laku tlakovou vodou.Sami jsme koukali. Vypadalo to jak kdyby to leželo patnáct let za slepičárnousmajlík
24. 3. 2016 09:2115 Upraveno 09:22
0 0
Původně napsal Jirovec
Tipuješ správně.Ty orezlý fotky jsou cca dva dny po sundání laku tlakovou vodou.Sami jsme koukali. Vypadalo to jak kdyby to leželo patnáct let za slepičárnou
A jak se to pak ošetřovalo před samotným lakováním? Přilakovat tu povrchovou rez by asi nebylo 2x dobré. Znova pískování?
24. 3. 2016 11:5416
0 0
Původně napsal CloseR
A jak se to pak ošetřovalo před samotným lakováním? Přilakovat tu povrchovou rez by asi nebylo 2x dobré. Znova pískování?


Osobně si myslím že odrezovač (to jsem použil já) nebo jen přejet rukou smirkem a tahle malá povrchovka je pryč. To není nic závažného. smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!