7. 4. 2016 17:02 − 1703× − 6

Autoklub Jede na dřeň

V loňském roce proběhla velmi úspěšně pilotní část projektu v rámci největší automobilové akce v ČR Barum Czech Rally Zlín.

Autoklub ČR a komunikační agentura Reklamní inženýři v letošním roce plánují rozšířit projekt „Jedu na dřeň“ na nejvýznamnější motoristické sportovní akce.

V loňském roce proběhla velmi úspěšně pilotní část projektu v rámci největší automobilové akce v České republice Barum Czech Rally Zlín. Během podniku se podařilo zaregistrovat 571 nových dárců do Českého národního registru dárců dřeně (ČNRDD). Tento výsledek potvrdil jednak kvalitní přípravu celého projektu včetně mediální kampaně ze strany agentury, ale také připravenost fanoušků motoristického sportu pomáhat správné věci.

Na základě této zkušenosti Autoklub ČR připravuje rozšíření projektu i na další akce, kde je možno využít vysoké návštěvnosti k dosažení co největšího počtu registrací dárců. Zároveň Autoklub ČR pracuje na získávání partnerů, kteří svou podporou umožní projekt realizovat v co největším rozsahu.

Každý rok je v ČR zjištěno více než 1 100 případů leukémie, což vychází na více než 3 denně. Cílem kampaně Jedu na dřeň je ze současných 0,5 % populace v registru dárců kostní dřeně v ČR dosáhnout za pět let 5 % registrovaných. Proto se Autoklub ČR rozhodl tento projekt podpořit a spolupodílet se na rozšíření databáze dárců kostní dřeně.

„Momentálně plánujeme s Reklamními inženýry kalendář, ve kterém si stanovíme velké sportovní akce letošní sezony, na nichž bychom rádi zopakovali úspěchy při odběrech v minulém roce. Zároveň oslovujeme potenciální partnery pro podporu realizace odběrů. Je to velice potřebný projekt a věříme, že naši závodníci a fanoušci motoristického sportu řady dárců v registru určitě rádi rozšíří,“ dodává Radek Ječmínek, výkonný ředitel Autoklubu ČR. Pro další informace o projektu nás sledujte na www.jedunadren.cz a na www.autoklub.cz.

Další informace o dárcovství kostní dřeně na www.kostnidren.cz.

Komentářů celkem: 6
7. 4. 2016 20:351
0 0
No hle.Pupíci zjistili kde si zvýšit popularitu tak okopčili Barumku.A teď se budou "ohánět" jak jsou dobří a kolik získali potenciálních dárců.
Vím jak jsou potřeba dárci nedělám si z toho "prču" jen mě pobavilo jak se téhle akce chopili.Sami by na to nepřišli.
8. 4. 2016 09:042
0 0
V dnešní době se musíš zviditelnit a je jedno co bylo impulsem k tomuto kroku.
8. 4. 2016 10:563
0 0
tyvoe, to už plujete na Autoklub jen z principu? Já vidím, že v tom spolupracují s agenturou co to realizovala loni pro Barumku, takže to asi nebylo tak, že ráno Ječmínek vstal a řekl si, okopčíme Barumku a budeme za kingy... A takového projekty podle mě jsou ledva dobře a že to pod Autoklubem půjde dál a nabere další nové dárce je přínosné.
8. 4. 2016 18:154
0 0
Přesně tak, tady není co Autoklubu vyčítat.
jac
8. 4. 2016 21:075
0 0
Musím se smát, když nějaký pátek zpátky SMN s Klubem Dárců krve a kostní dřeně rozjelo magnetky s jezdci, byl AČR první, kdo vyjel s kecama o právech apod.
Otázkou je, kde je to o tom, co je doopravdy potřeba a kde si vylepšuji "tvář"
11. 4. 2016 19:166
0 0
Přeposílám reakci z Barum rally:

Než se rozjede diskuze nesprávným směrem, dovolte mi upřesnit jednu věc. Autoklub nás nekopíruje, naopak jsme velmi potěšení zájmem Autoklubu, který chce s celou akcí pokračovat. Zcela na rovinu, pro nás jako pořadatele barumky byla celá loňská akce nákladná a na zopakování v roce 2016 bohužel nemáme prostředky. Proto jsme jsme rádi, že AČR chce s celou akcí ve stejném modelu pokračovat globálně na více významných sportovních závodech. Už loni na barumce bylo vidět, že lidé, kteří se pohybují okolo rally, jsou schopni přinést víc než jen sport. Do registru se zapsalo se 571 lidi, což byl rekord v rámci tak velkého množství lidí během pouhých tří dnů. Buďme rádi, že v tom AČR pokračuje a nehledejme zde nic, co není, děkuji.

Jan Regner
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!