12. 4. 2016 10:26 − 12167× − 17

EuroOil–invelt team finišuje se stavbou Porsche 997 GT3

Před týmem EuroOil – invelt jsou již jen poslední detaily ve stavbě jejich Porsche 997 GT3 s nímž odstartují na Rally Šumava.

V plzeňských dílnách týmu EuroOil – invelt v posledních dnech dokončují „pře“-stavbu vozu Porsche 997 GT3 s nímž Václav Pech jun. a Petr Uhel odstartují na Rallye Šumava Klatovy. Celý tým maká, jak to jen jde, a mechanici na autě „vyšívají“ i o víkendech. Cílem je, aby bylo Porsche připraveno na testy už koncem tohoto týdne a stihly se všechny administrativní záležitosti, které jsou před prvním startem nového auta nutné.

Nové auto se musí administrativně přihlásit a následně projde testováním technickými komisaři, kde se u vozu kategorie GT bude měřit i výkon motoru, který dle řádů nesmí být vyšší než 400 koní. EuroOil – invelt team jde tedy do úplného finále se stavbou Porsche 997 GT3 a fanoušci se na Šumavě mohou těšit na toto krásné auto s nádherným zvukem v rukách mistra Václava Pecha jun. jehož bude navigovat jeho stálý spolujezdec Petr Uhel.

Foto Jiří Jirovec

Komentářů celkem: 17
12. 4. 2016 12:05
0 0
smajlíksmajlíksmajlík
12. 4. 2016 15:45
0 0
Já osobně těmto autům v rally moc nefandím, protože mi nepřijdou moc atraktivní (nebo jsem měl možnost je vidět zatím jen v rukou jezdců, kteří je neuměli řídit), ale proti gustu ...
12. 4. 2016 16:40
0 0
Tom_crm> Asi pár závodu potrvá, než s tím takhle poletí, ale pro představu http://www.youtube.com/watch?v=55WB1Acxffc
12. 4. 2016 19:37
0 0
Tom_crm ... auta s touto koncepcí jsou v rallye odjakživa, a kdybych byl slepej, tak na rallye se nechám dovéct jenom kvůli tomu zvuku ... neber to, že se Tě chci dotknout...
12. 4. 2016 20:46
0 0
Původně napsal Zajda
Tom_crm> Asi pár závodu potrvá, než s tím takhle poletí, ale pro představu http://www.youtube.com/watch?v=55WB1Acxffc


Brutální palba... !!!
12. 4. 2016 21:16
0 0
Původně napsal Zajda
Asi pár závodu potrvá, než s tím takhle poletí
nejpozději na Činově smajlíksmajlík
12. 4. 2016 21:49
0 0
Já si taky nedovedu představit, že by s tim jel Václav pomalu.....smajlík
12. 4. 2016 22:28
0 0
na okruhy dobrý...ale třeba jednou změním názor
12. 4. 2016 22:53
0 0
smajlíksmajlíksmajlíksmajlík
12. 4. 2016 23:24
0 0
ja Gt cku celkem fandim. videl jsem s tim Dobberkaua a Delecoura s Duezem na monte carlu a bylo to bozi. ma to ale...ikdyz to ma pech urcite srovnany. ale i tak pustim do eteru na co jsem fakt zvedavej...a to je jak to bude az se tomu plivne pod kola. ve spanelsku a postugalsku byva celkem sucho. dobre vim ze je to auto z nemecka po Zeltnerovi. ale dalsi vec a to souvisi s povrchem, byt mokro to je i na okruhach...ale i v tom nemecku natoz ve spainu ten asfalt je trosku zehlicka siroka hladka cesta. ten cesky uskakany rozlamany penetrak co s tim udela. kdyz se ti zvedne zadek kdyz tam je vahy az az s tim zehlicim prknem .) no uvidime. urcite si stim minimalne uzije zabavu a nam se to bude libit. ale jak to bude v cili...no nechme se prekvapit
13. 4. 2016 09:20
0 0
Tak budou zkoušky, kde to nebude mít konkurenci - třeba právě ten Čínov.. Pak ale budou zkoušky, kde to podle mě bude rádo za desátý místo, zvlášť když zaprsi. Nic to nemění na tom, ze za mě je to dobře a na ten zvuk se moc těším..
13. 4. 2016 16:17
0 0
Divácky to bude super, kór s Vaškem, zážitek z průjezdů super - už s tím přece jezdil loni p.Macek.
Ale s tím podvozkem si u nás asi užijí. I DS3 WRC na Kopné jelo pořád po lyžině (jak říkal Kostka) a to není okruhové auto... Na to laborování jsem zvědav! Třeba továrna udělá i šoto podvozek - ten by se u nás užil!smajlík
13. 4. 2016 19:28
0 0
Tyhle vozy právě na rallye patří. Stačí se podívat kousek do minulosti. A letos je navíc šance, že s tím konečně pojede někdo, kdo se jen nepoveze...
14. 4. 2016 07:26
0 0
Mlady Bereš nedavno povedal.. radsej Porsche ako to Mini ... ( on s Porsche jel na slovakiaringu na autoshow aj ked to bolo daleko od takeho 997 GT, pacilo sa mu to)
14. 4. 2016 09:11
0 0
Původně napsal honzabl
Tom_crm ... auta s touto koncepcí jsou v rallye odjakživa, a kdybych byl slepej, tak na rallye se nechám dovéct jenom kvůli tomu zvuku ... neber to, že se Tě chci dotknout...
Mě zase podřazování s meziplynem moc "rally" nepřijde ... ale jak jsem psal, je to na vkusu každého soudruha.
14. 4. 2016 12:23
0 0
Původně napsal Tom_crm
Mě zase podřazování s meziplynem moc "rally" nepřijde ... ale jak jsem psal, je to na vkusu každého soudruha.
To spíš ukazuje smutný úpadek jezdecké techniky jelikož s dnešníma transmisema a čtyřkolkama se opravdu člověk beztrestně obejde bez toho, aby uměl řadit smajlík
14. 4. 2016 23:35
0 0
Na tom videu je celkem jasně vidět, že to funguje na rovinách a v zatáčkách s velkým poloměrem. Jakmile se silnice zužuje a přibudou nerovnosti, tak to přestává fungovat. Je to daný konstrukcí a trakcí, která má na rovinách výrazně menší odpory než permanentní quatto.
Je tázkou, zda na českých profilech s dlouhými rovinami a kosami dokáže to auto nabrat tolik času, kolik ho pak v motanicích po obcích ztratí.
Nicméně tuhle teorii už přece zkoušel ověřit p. Kohout s Deltou HPE, do níž dokonce natahoval převodovku, aby na rovinách šla přes 250 km/h, a pokud si pamatuju, až do tý rány mu to celkem vycházelo.
A Ášín je supermistr v nastavení podvozku, takže i Porsche by mohl přinutit držet stopu...
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!