Máme na boj s VW, zní z Hyundai
V nedávné Argentinské rally si značka Hyundai připsala druhé absolutní vítězství zásluhou Haydena Paddona, který dokázal na jihoamerickém kontinentu odolat nedělnímu ataku Sébastiena Ogiera a z týmu zaznívají odhodlaná prohlášení o tom, že toto vítězství ukazuje, že Volkswagenu vyrostla v MS pořádná konkurence. V porovnání s první výhrou Hyundai v Německu 2014, pak tuto označují jako tu správnou, protože zatímco před necelými dvěma lety cestičku k triumfu umetly pilotům i20 WRC havárie soupeřů, v Argentině si výhru Paddon vybojoval i když je pravda, že Ogier dva dny čistil trať.
"Je to pravda, toto je to správné vítězství. Ukázali jsme, že auto je vylepšené a nyní zajíždíme časy velmi blízko Volkswagenu," říká pro server autosport.com šéf Hyundai motorsportu Michel Nandan a pokračuje, "to ukazuje, že se přibližujeme a že jsme nyní schopní s nimi bojovat, což je dobrá známka jak pro tým, tak pro auto. Odjelo totiž teprve čtvrtou soutěž a už se dočkalo vítězství. Je jasné, že toto nás můžu v budoucnu ještě o kus dopředu popostrčit."
Avšak vše není tak jednoduché, jak může vypadat, protože třeba vítězný Hayden Paddon se nechal slyšet, že nová i20 WRC má ještě místa, kde je potřeba pracovat. A jedním z nich je trakce na zadní nápravě, což je ostatně věc, na kterou si jezdci stěžovali již při premiéře vozu. "Pracujeme na zavěšení a diferenciálu. Od Mexika jsme už udělali slušný pokrok na zavěšení a tlumičích," prozrazuje k posledních úpravám i20 WRC Michel Nandan a dodává další fáze vývoje vozu, "nyní testujeme nějaké další věci a myslím, že jdeme správným směrem. Věřím, že dokážeme získat větší výkon. Kromě zmíněných částí pracujeme i na motoru a možná přijdou nějaké změny. Máme jej teď na brzdě a pokud to bude mít význam, tak změny aplikujeme," uzavírá Michel Nandan.