7. 7. 2016 14:40 − 5595× − 13

Yves Matton by chtěl přetáhnout Neuvilla

Letošní MS je sice teprve v polovině, už se ale začíná mluvit o jezdecké sestavě pro příští rok.

Letošní MS je sice teprve v polovině, už se ale začíná mluvit o jezdecké sestavě pro příští rok. Aktuálně se hlavně řeší, kdo bude druhým jezdcem u Citroenu. Ten se letos oficiálně stáhl z MS, ale nepravidelně nasazuje na soutěže vozy, se kterými startují Kris Meeke, Stephane Lefebvre a Craig Breen. Ve Finsku pojede dvojice Meeke a Breen, v Číně pak samotný Meeke

Yves Matton už přiznal, že do sezóny 2017 chtějí nasadit jen 2 vozy. Smlouvu mají s Krisem Meekem jako jedničkou, dvojku zatím hledají. A Matton by tam rád viděl hotového jezdce schopného vyhrávat soutěže MS. A protože se nečeká, že by se u Volkswagenu nějak měnila sestava Ogier, Latvala a Mikkelsen, moc na výběr nemá. Paddon je totiž pod smlouvou u Hyundaie, a tak zbývá Neuville, kterému naopak u Hyundaie končí smlouva.

Neuville už u Citroenu navíc jezdil, v sezóně 2012 ale velkých úspěchů nedocílil. To se mu povedlo až o rok později u Fordu a stal se tak žádaným zbožím pro Hyundai. Jenže druhá polovina loňské sezóny se mu vůbec nevydařila a letos se pořádně chytnul až vítězstvím na Sardínii. Navíc se proslýchá, že nemá dobrý vztah s týmovým manažerem Alainem Penassem

Pokud by se podařili do týmu přetáhnout Neuvilla, měli by asi smůlu Breen a Lefebvre, pro které by nezbylo auto. Pokud Neuville u Hyundaie zůstane, větší šance na auto má prý Lefebvre.

V této souvislosti je třeba zmínit ještě jedno jméno – Teemu Suninen. Tento mladý Fin letos svými výkony udivuje natolik, že se mluví o tom, že pro příští rok dostane místo v továrním týmu a pojede s vozem WRC. A kromě Volkswagenu o něj stojí prý všechny zbývající tovární týmy včetně přicházející Toyoty.

Komentářů celkem: 13
7. 7. 2016 16:041
0 0
Byla by škoda, kdyby přestal jezdit Lefebvre, v tom klukovi něco je. Ale také je pravdou, že Suninen je aktuálně kometa.
7. 7. 2016 17:062
0 0
No Neuville do citrouše by byl zajímavý krok, ale asi by měl dělat dvojku a to nevím nevím...
7. 7. 2016 18:503
0 0
A myslíš, že u Hyundaie má zaručený post jedničky? Já bych to od příštího roku viděl na Paddona, i když už se nebudou jezdci oficiálně nominovat.
7. 7. 2016 18:524
0 0
kupovat jezdce, pod kterým se jinde houpe sedačka, se mi nezdá moc moudrý tah, asi se tím momentálně uštří, ale ta "úspora" se může mnohokrát "vrátit" v nuceně vyrobených karoseriích
7. 7. 2016 19:595
0 0
A kupovat pilota s WRC2 bez zkušeností s WRC asi bude kauf.I když je ve WRC2 raketa.
7. 7. 2016 20:306
0 0
Když ve Walesu 2008 sedl Ogier do Citroenu C4 WRC, tak do té doby dokonce nikdy nejel ani se čtyřkolkou a ještě rok předtím jel s Peugeotem 206 XS v národním šampionátu. Je to všechno relativní a třeba Suninen jede ve světě "už" druhou sezónu. Budoucnost má asi velkou.
7. 7. 2016 20:467
0 0
hujer, a až odejdou do důchodu současní jezdci tak co, zavřem krám, když borec bez zkušeností s wrc je takový kauf? smajlík
7. 7. 2016 21:078
0 0
Původně napsal hujer
A kupovat pilota s WRC2 bez zkušeností s WRC asi bude kauf.I když je ve WRC2 raketa.
blbě se odpovídá, ale o jednom vím, že mu to padá z rukou a o druhým zatím ne, takže mám zvolit jistotu, že beru vyhozenýho, kterej je vyhozenej proto, že umí sice vyhrát, ale víckrát to zahodí a celkově ho pojíždí "důchodce" i "nováček", nebo nejistotu, kterou si ale pár let piplám? smajlík
7. 7. 2016 21:079
0 0
kuře:až odejdou současní do penze bude do te doby hafl talentovaných někteří i vyježdění a zkušení.Jen je otázka:budou mít možnost jet za fabriku? A budou mít dost financí aby se dostali na tu "fabrickou" sedačku?Je to na delší debatu jen nevím kdy by jsme se mohli shodnout.Teda scuknout.
8. 7. 2016 00:4710
0 0
Původně napsal Shacki
A myslíš, že u Hyundaie má zaručený post jedničky? Já bych to od příštího roku viděl na Paddona, i když už se nebudou jezdci oficiálně nominovat.

To nemá, to je fakt no, ale citroen rozhodně bude tlačit Meeka ještě víc, minimálně tu první sezónu. To auto jim nejspíš udělal, takže tam je skvělej vztah a dobrá komunikace nutná dle mě....Neuville nejspíš bude tahat za kratší konec tak nebo tak. smajlík
8. 7. 2016 06:4411
0 0
Myslím, že Citroen si Meeka dostal na úroveň, na které ho potřebují, tedy spolehlivě rychlý, velmi rychlý jezdec a co se spolehlivosti dojezdů do cíle bez kotoulů, tak tam taky udělal pokrok a letos to jen potvrdil, když jeho odstoupení byly vesměs smolné kontakty s letos tak oblíbenými do vozovky integrovanými balvany (do té doby byl vždy mezi nejrychlejšími). Plus Kris je bezesporu skvělý v testování a vývoji aut, takže tam bude pro 2017 taky velmi platný. No a teď jestli k němu půjde kdokoliv, Lefevbre, Neuville je asi jedno, Citroen bude chtít vyrovnanou dvojici. Suninena bych viděl spíš u Toyoty, ta mi připadá více nekonzervativní při výběru hráčů do týmu.
haq
8. 7. 2016 12:2012
0 0
Suninen se rozvíjí tak rychle že na něj z ostatních mladých nemá snad nikdo, divil bych se kdyby si ho nechala Toyota utéct smajlík.
8. 7. 2016 13:0613
0 0
Já teda nevím co řešíte. Ale .... Pořadí v MS 2015, Neuville - 6.místo (90 bodů, 10 vyhraných RZ), Sordo - 8.místo (89 bodů, 7 vyhraných RZ), Paddon - 9.místo (84 bodů, 7 vyhraných RZ)

Pořadí v MS 2016, Paddon - 3.místo (75 bodů, 10 vyhraných RZ), Sordo - 5.místo (68 bodů, 3 vyhrané RZ), Neuville - 7.místo (61 bodů, 16 vyhraných RZ)

podle mne je Neuville stále nejrychlejší jezdec u Hyundaie .... jen měl smůlu v tom, že mu třeba v Portugalsku nenatankovali benzín ...
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!