Ukončení spolupráce Mirka Jakeše a Gemini Clinic RT

Minulý týden se Mirek Jakeš a primář kliniky Gemini Pavel Stodůlka dohodli na ukončení smlouvy.

V září roku 2013, po vítězství posádky Jakeš – Norek mezi produkčními vozy na podniku ME Barum rally, došlo k podpisu čtyřleté smlouvy mezi Mirkem Jakešem a zlínským týmem Gemini pro sezony 2014 až 2017. Minulý týden se ale 26-letý jezdec týmu Mirek Jakeš a primář kliniky Gemini Pavel Stodůlka dohodli na ukončení této smlouvy. „V prvé řadě bych chtěl poděkovat právě panu primáři za šanci, kterou jsem dostal v týmu Gemini. Měl jsem možnost startovat jak s vozem Mitsubishi Lancer Evo 9 (sezona 2013), tak později se speciálem R5 francouzské značky Citroën. Věřím, že společně se svými spolujezdci – Jardou Novákem, Igorem Norkem, Michalem Drozdem i Marcelou Ehlovou – jsme se snažili vždy co nejlépe reprezentovat značku Gemini na domácích soutěžích i při dvou zahraničních startech. Poděkování ale patří samozřejmě také mechanikům a celému týmu Gemini,“ říká Mirek Jakeš na závěr více než čtyřleté spolupráce mezi ním a zlínským týmem.

Bohužel, v poslední době měl Mirek méně prostoru závodit, když v rámci týmu dostával stále více příležitostí Francouz Bouffier. Vzhledem k tomu, že pro růst každého jezdce je potřeba najezdit co nejvíce závodních kilometrů, došlo k dohodě o ukončení spolupráce. Na letošní Barum rally tak budeme moci vidět Mirka Jakeše společně s Marcelou Ehlovou za volantem vozu Škoda Fabia S2000.

Statistika a největší úspěchy Mirka Jakeše (2013-2016) v rámci týmu Gemini:

starty: 24
dokončené závody: 16
vítězství: 2
pódiová umístění: 8

* vicemistr České republiky ve dvoudenních podnicích (2014)

* vicemistr ČR ve sprintrally (2013), mistr v produkčních vozech i juniorský mistr

* ocenění Colin McRae Flat Out Trophy (Barum rally 2013)

Komentářů celkem: 33
10. 8. 2016 14:15
0 0
Nabízí se Valda, ale ti ho kupují zřejmě pro SK...
10. 8. 2016 14:33
0 0
obávám se, že u Hyundai by na něj byl, při současným vedení, tlak na výsledek snad ještě větší...
jedinej náš jezdec pro "kladivo na škodovky" bydlí v Plzni smajlík
10. 8. 2016 14:43
0 0
K Jakešovi a Pechovi, jakožto v jezdcích, kteří by s hypotetickou podporou Hyundaie byly aspiranty na titul, přidal Honzu Černého a Vénu Kopáčka. Oba jsou mladí, taková podpora by pro ně znamenala profesní pokrok a posunutí laťky dosažitelného úspěchu o dost výše. No, bude zajímavé u nás tuhle situaci sledovat.
10. 8. 2016 15:48
0 0
Tak Valda hlavně už Hyundai i testoval a podle všeho by ho měl i koupit...
10. 8. 2016 15:50
0 0
Sice to jsou hezke predstavy s Hyundaiem, ale cesky improter rally nebude podporovat, vubec. Nezajima je to, maji fotbal a v tuto chvili se nic nebude menit. Pokud nekdo auto chce, musi si ho za sve koupit v Hyundai motorsport a z cech je tam nejvice poptavek z cele Evropy.
10. 8. 2016 16:58
0 0
ElKubin - jo to souhlasím, ale beru to tak, že ti to mají zatím zařízené.
Novej - smajlík
10. 8. 2016 18:20
0 0
racingHR: tak potom je to jen směšné volání do tmy od hyundaie, že jsou už ve všem lepší a je smutné, že se k tomu tady nenajde podpora od vedení H.Škoda má taky cyklistiku,hokej a motorsport, tak proč ne Hyundai a co víc si přát než porazit svého rivala na trhu na sportovním kolbišti.Potom by ta jejich reklama měla i opodstatnění a soused z boleslavi by byl opravdu malý smajlík
10. 8. 2016 18:42
0 0
No, selský rozum si to přebere proč do toho nejdou... smajlík
10. 8. 2016 18:44
0 0
Původně napsal Vojtech.Elias
Tak Valda hlavně už Hyundai i testoval a podle všeho by ho měl i koupit...


Ano testoval a taky se tomu ve třetím průjezdu rozpadl motor. Ale podle slov z místa od všech jezdců je na autě ještě hromada vývojové práce a auto tak jak je teď vůbec nefunguje. Motor výkonově špatný není, ale na Fabii ztrácí jako všechny R5.
10. 8. 2016 19:46
0 0
Původně napsal Čejda


Ano testoval a taky se tomu ve třetím průjezdu rozpadl motor. Ale podle slov z místa od všech jezdců je na autě ještě hromada vývojové práce a auto tak jak je teď vůbec nefunguje. Motor výkonově špatný není, ale na Fabii ztrácí jako v�...

Aha, na FB MM rally teamu jsem četl, že ho kupujou, tak teď nevím, jestli to bylo ještě před poruchu či po ní, každopádně to asi dobrý dojem nezanechalo smajlík A jak píšeš fabie vychází jako nejlepší.
10. 8. 2016 21:13
0 0
Původně napsal Vojtech.Elias
Tak Valda hlavně už Hyundai i testoval a podle všeho by ho měl i koupit...

přímo Valda ho určitě nekoupí, spíš jeho team smajlíksmajlík
10. 8. 2016 23:08
0 0
Mě pozastavilo vyjádření K. Abbringa k vývoji H R5 v posledním časopisu Rally, cituji: Především chci říct, že to, co Škoda dělala tři roky, jsme dokázali za šest měsíců...
Mno nevím, kde vzal ty 3 roky, pokud nepočítá testování s turbomotorem ve Fabii II, ale za dobu vývoje s Fabií R5 nalítali 10000 km a H uvádí 3000 km. To je fakt dost optimista, když si myslí, že jsou tam, co Škoda. Trochu mi to připomíná místní reklamní kampaň. Chrlej jedno auto (model) za druhým a přesvědčují o kvalitě. smajlík
11. 8. 2016 08:10
0 0
Tak k Mirovi-škoda že mišák nešel vývojem dopředu s tím jezdil výsledky a hlavně vždy je to přece o tom co je mezi sedačkou a volantem a to je bohužel i případ Mira vs Bufík(myslím vysledky,dokončení soutěží atd)netahat sem tech.závady které k tomu jasně že patří,takže je na čase aby si každý zametl před svým rally prahem....jinak snad mu S2 sedne i když je to už sice technika minulosti ale pořád spolehlivá a dostačující v rámci rally.....smajlík

K tomu souboji H vs Š-není co srovnávat bez výsledků,škoda=Honza to bude velký ořech pro H,netvrdím že to bude vše suveréní ale zatím to bude pro H jen a pouze druhá kolej....smajlík snad se pletu protože konkurence je potřeba a hlavně je potřeba trochu vzrůša do toho nejen našeho škoda fabia rally cupu...čím dříve tím lépe...smajlíksmajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!