Ukončení spolupráce Mirka Jakeše a Gemini Clinic RT

Minulý týden se Mirek Jakeš a primář kliniky Gemini Pavel Stodůlka dohodli na ukončení smlouvy.

V září roku 2013, po vítězství posádky Jakeš – Norek mezi produkčními vozy na podniku ME Barum rally, došlo k podpisu čtyřleté smlouvy mezi Mirkem Jakešem a zlínským týmem Gemini pro sezony 2014 až 2017. Minulý týden se ale 26-letý jezdec týmu Mirek Jakeš a primář kliniky Gemini Pavel Stodůlka dohodli na ukončení této smlouvy. „V prvé řadě bych chtěl poděkovat právě panu primáři za šanci, kterou jsem dostal v týmu Gemini. Měl jsem možnost startovat jak s vozem Mitsubishi Lancer Evo 9 (sezona 2013), tak později se speciálem R5 francouzské značky Citroën. Věřím, že společně se svými spolujezdci – Jardou Novákem, Igorem Norkem, Michalem Drozdem i Marcelou Ehlovou – jsme se snažili vždy co nejlépe reprezentovat značku Gemini na domácích soutěžích i při dvou zahraničních startech. Poděkování ale patří samozřejmě také mechanikům a celému týmu Gemini,“ říká Mirek Jakeš na závěr více než čtyřleté spolupráce mezi ním a zlínským týmem.

Bohužel, v poslední době měl Mirek méně prostoru závodit, když v rámci týmu dostával stále více příležitostí Francouz Bouffier. Vzhledem k tomu, že pro růst každého jezdce je potřeba najezdit co nejvíce závodních kilometrů, došlo k dohodě o ukončení spolupráce. Na letošní Barum rally tak budeme moci vidět Mirka Jakeše společně s Marcelou Ehlovou za volantem vozu Škoda Fabia S2000.

Statistika a největší úspěchy Mirka Jakeše (2013-2016) v rámci týmu Gemini:

starty: 24
dokončené závody: 16
vítězství: 2
pódiová umístění: 8

* vicemistr České republiky ve dvoudenních podnicích (2014)

* vicemistr ČR ve sprintrally (2013), mistr v produkčních vozech i juniorský mistr

* ocenění Colin McRae Flat Out Trophy (Barum rally 2013)

Komentářů celkem: 33
10. 8. 2016 14:15
0 0
Nabízí se Valda, ale ti ho kupují zřejmě pro SK...
10. 8. 2016 14:33
0 0
obávám se, že u Hyundai by na něj byl, při současným vedení, tlak na výsledek snad ještě větší...
jedinej náš jezdec pro "kladivo na škodovky" bydlí v Plzni smajlík
10. 8. 2016 14:43
0 0
K Jakešovi a Pechovi, jakožto v jezdcích, kteří by s hypotetickou podporou Hyundaie byly aspiranty na titul, přidal Honzu Černého a Vénu Kopáčka. Oba jsou mladí, taková podpora by pro ně znamenala profesní pokrok a posunutí laťky dosažitelného úspěchu o dost výše. No, bude zajímavé u nás tuhle situaci sledovat.
10. 8. 2016 15:48
0 0
Tak Valda hlavně už Hyundai i testoval a podle všeho by ho měl i koupit...
10. 8. 2016 15:50
0 0
Sice to jsou hezke predstavy s Hyundaiem, ale cesky improter rally nebude podporovat, vubec. Nezajima je to, maji fotbal a v tuto chvili se nic nebude menit. Pokud nekdo auto chce, musi si ho za sve koupit v Hyundai motorsport a z cech je tam nejvice poptavek z cele Evropy.
10. 8. 2016 16:58
0 0
ElKubin - jo to souhlasím, ale beru to tak, že ti to mají zatím zařízené.
Novej - smajlík
10. 8. 2016 18:20
0 0
racingHR: tak potom je to jen směšné volání do tmy od hyundaie, že jsou už ve všem lepší a je smutné, že se k tomu tady nenajde podpora od vedení H.Škoda má taky cyklistiku,hokej a motorsport, tak proč ne Hyundai a co víc si přát než porazit svého rivala na trhu na sportovním kolbišti.Potom by ta jejich reklama měla i opodstatnění a soused z boleslavi by byl opravdu malý smajlík
10. 8. 2016 18:42
0 0
No, selský rozum si to přebere proč do toho nejdou... smajlík
10. 8. 2016 18:44
0 0
Původně napsal Vojtech.Elias
Tak Valda hlavně už Hyundai i testoval a podle všeho by ho měl i koupit...


Ano testoval a taky se tomu ve třetím průjezdu rozpadl motor. Ale podle slov z místa od všech jezdců je na autě ještě hromada vývojové práce a auto tak jak je teď vůbec nefunguje. Motor výkonově špatný není, ale na Fabii ztrácí jako všechny R5.
10. 8. 2016 19:46
0 0
Původně napsal Čejda


Ano testoval a taky se tomu ve třetím průjezdu rozpadl motor. Ale podle slov z místa od všech jezdců je na autě ještě hromada vývojové práce a auto tak jak je teď vůbec nefunguje. Motor výkonově špatný není, ale na Fabii ztrácí jako v�...

Aha, na FB MM rally teamu jsem četl, že ho kupujou, tak teď nevím, jestli to bylo ještě před poruchu či po ní, každopádně to asi dobrý dojem nezanechalo smajlík A jak píšeš fabie vychází jako nejlepší.
10. 8. 2016 21:13
0 0
Původně napsal Vojtech.Elias
Tak Valda hlavně už Hyundai i testoval a podle všeho by ho měl i koupit...

přímo Valda ho určitě nekoupí, spíš jeho team smajlíksmajlík
10. 8. 2016 23:08
0 0
Mě pozastavilo vyjádření K. Abbringa k vývoji H R5 v posledním časopisu Rally, cituji: Především chci říct, že to, co Škoda dělala tři roky, jsme dokázali za šest měsíců...
Mno nevím, kde vzal ty 3 roky, pokud nepočítá testování s turbomotorem ve Fabii II, ale za dobu vývoje s Fabií R5 nalítali 10000 km a H uvádí 3000 km. To je fakt dost optimista, když si myslí, že jsou tam, co Škoda. Trochu mi to připomíná místní reklamní kampaň. Chrlej jedno auto (model) za druhým a přesvědčují o kvalitě. smajlík
11. 8. 2016 08:10
0 0
Tak k Mirovi-škoda že mišák nešel vývojem dopředu s tím jezdil výsledky a hlavně vždy je to přece o tom co je mezi sedačkou a volantem a to je bohužel i případ Mira vs Bufík(myslím vysledky,dokončení soutěží atd)netahat sem tech.závady které k tomu jasně že patří,takže je na čase aby si každý zametl před svým rally prahem....jinak snad mu S2 sedne i když je to už sice technika minulosti ale pořád spolehlivá a dostačující v rámci rally.....smajlík

K tomu souboji H vs Š-není co srovnávat bez výsledků,škoda=Honza to bude velký ořech pro H,netvrdím že to bude vše suveréní ale zatím to bude pro H jen a pouze druhá kolej....smajlík snad se pletu protože konkurence je potřeba a hlavně je potřeba trochu vzrůša do toho nejen našeho škoda fabia rally cupu...čím dříve tím lépe...smajlíksmajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!