Ukončení spolupráce Mirka Jakeše a Gemini Clinic RT
V září roku 2013, po vítězství posádky Jakeš – Norek mezi produkčními vozy na podniku ME Barum rally, došlo k podpisu čtyřleté smlouvy mezi Mirkem Jakešem a zlínským týmem Gemini pro sezony 2014 až 2017. Minulý týden se ale 26-letý jezdec týmu Mirek Jakeš a primář kliniky Gemini Pavel Stodůlka dohodli na ukončení této smlouvy. „V prvé řadě bych chtěl poděkovat právě panu primáři za šanci, kterou jsem dostal v týmu Gemini. Měl jsem možnost startovat jak s vozem Mitsubishi Lancer Evo 9 (sezona 2013), tak později se speciálem R5 francouzské značky Citroën. Věřím, že společně se svými spolujezdci – Jardou Novákem, Igorem Norkem, Michalem Drozdem i Marcelou Ehlovou – jsme se snažili vždy co nejlépe reprezentovat značku Gemini na domácích soutěžích i při dvou zahraničních startech. Poděkování ale patří samozřejmě také mechanikům a celému týmu Gemini,“ říká Mirek Jakeš na závěr více než čtyřleté spolupráce mezi ním a zlínským týmem.
Bohužel, v poslední době měl Mirek méně prostoru závodit, když v rámci týmu dostával stále více příležitostí Francouz Bouffier. Vzhledem k tomu, že pro růst každého jezdce je potřeba najezdit co nejvíce závodních kilometrů, došlo k dohodě o ukončení spolupráce. Na letošní Barum rally tak budeme moci vidět Mirka Jakeše společně s Marcelou Ehlovou za volantem vozu Škoda Fabia S2000.
Statistika a největší úspěchy Mirka Jakeše (2013-2016) v rámci týmu Gemini:
starty: 24 dokončené závody: 16 vítězství: 2 pódiová umístění: 8
* vicemistr České republiky ve dvoudenních podnicích (2014)
* vicemistr ČR ve sprintrally (2013), mistr v produkčních vozech i juniorský mistr
* ocenění Colin McRae Flat Out Trophy (Barum rally 2013)
jedinej náš jezdec pro "kladivo na škodovky" bydlí v Plzni
Novej -
Tak Valda hlavně už Hyundai i testoval a podle všeho by ho měl i koupit...
Ano testoval a taky se tomu ve třetím průjezdu rozpadl motor. Ale podle slov z místa od všech jezdců je na autě ještě hromada vývojové práce a auto tak jak je teď vůbec nefunguje. Motor výkonově špatný není, ale na Fabii ztrácí jako všechny R5.
Ano testoval a taky se tomu ve třetím průjezdu rozpadl motor. Ale podle slov z místa od všech jezdců je na autě ještě hromada vývojové práce a auto tak jak je teď vůbec nefunguje. Motor výkonově špatný není, ale na Fabii ztrácí jako v�...
Aha, na FB MM rally teamu jsem četl, že ho kupujou, tak teď nevím, jestli to bylo ještě před poruchu či po ní, každopádně to asi dobrý dojem nezanechalo A jak píšeš fabie vychází jako nejlepší.
Tak Valda hlavně už Hyundai i testoval a podle všeho by ho měl i koupit...
přímo Valda ho určitě nekoupí, spíš jeho team
Mno nevím, kde vzal ty 3 roky, pokud nepočítá testování s turbomotorem ve Fabii II, ale za dobu vývoje s Fabií R5 nalítali 10000 km a H uvádí 3000 km. To je fakt dost optimista, když si myslí, že jsou tam, co Škoda. Trochu mi to připomíná místní reklamní kampaň. Chrlej jedno auto (model) za druhým a přesvědčují o kvalitě.
K tomu souboji H vs Š-není co srovnávat bez výsledků,škoda=Honza to bude velký ořech pro H,netvrdím že to bude vše suveréní ale zatím to bude pro H jen a pouze druhá kolej.... snad se pletu protože konkurence je potřeba a hlavně je potřeba trochu vzrůša do toho nejen našeho škoda fabia rally cupu...čím dříve tím lépe...