Seznam přihlášených na Barum Czech Rally Zlín
Již za necelé dva týdny se dalším dějistvím letošního kalendáře ME stane Zlín a v něm sídlící Barum Czech Rally Zlín. Pořadatelé dnes uvolnili seznam přihlášených posádek, který čítá celkem 132 dvojic. Stejně jako loni bude pole rozděleno na dvě části – evropskou a národní. V rámci ME se ukáže 87 posádek a právě mezi nimi budeme muset hledat největší favority na vítězství. Asi tím nejžhavějším bude Jan Kopecký s tovární Fabií R5, mladoboleslavskou techniku u svého jména mají i Ralfs Sirmacis, Hermen Kobus či Jaromír Tarabus. Rychlý bude jistě i Fabian Kreim nebo domácí Pavel Valoušek. S Fiestou R5 pak na startu stane úřadující mistr Evropy Kajetan Kajetanowicz, jeho krajan Lukasz Habaj či divoce jedoucí Alexey Lukyanuk, který svým výkonem loni ve Zlíně mnohé překvapil. V Citroenu týmu Gemini Clinic pak pojede Bryan Bouffier, který v minulosti ukázal, že mu na moravských asfaltech rychlost neschází a francouzský vůz pak osedlá i David Botka. To jsou jen některá z jmen, více již v seznamu přihlášených posádek níže.
Seznam přihlášených ve formátu PDF.
A interaktivně na eWRC-results.com.
Štajf a spol se neregistrovali do ME (poplatek 3000€) a proto jedou až za všemi registrovanými do ME. Pech může jet pouze MMČR, protože jeho auto je pouze podle národních předpisů (Není to RGT) a proto jede až úplně vzadu.
Čejda nechci kecat, ale mám dojem že to právě přestavovali do mezinárodní verze FIA. Spíš mám dojem, že se jim nechtělo registrovat, když letos nejedou na 100% na výsledek.
P.S. tak jsem koukal a je tu psáno, že to je RGT a že zamýšlejí dokonce pohár RGT v zahraničí. http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=28035&title=rozhovor-s-vaclavem-pechem-jun-a-jirim-jirovcem-3-3
Pod továrnou jede i Kreim, ale servisovat by ho měl Kresta, co jsem slyšel..
stejně jako na Bohemce
no, ty vyjádření týmu šly občas tak nějak proti sobě, jednou se psalo, že jim auto Zeltner prodal, protože mu bylo líto ho přestavovat do pomalejší verze a že auto bude v dobrejch rukách (což teda i je), pak se dočteme, že motor má 3,8 l., ...
Tým sice říkal, že plánují pohár RGT, ale od začátku to auto stavěli za účelem mít co nejrychlejší mrchu v rámci českých regulí, takže ve světě startovat nemůže. cituji Mirka: Naše předpisy umožňují pro takto silné auto minimální prázdnou hmotnost 1240 kg, s posádkou a palivem alespoň 1400 kg, což je mnohem méně než předpisy FIA. Předpisy FIA totiž stanoví hmotnost bez posádky a jejího vybavení na 3,4 kg/Hp, tzn. pro auto s výkonem 430 koní minimálně 1460 kg bez posádky (o 220 kg víc než české předpisy). Za tímto účelem české předpisy umožňují použití karbonových kapot, dveří, nárazníků atd. Předpisy FIA R-GT umožňují jen sériové díly (nepovolují ani okruhové cupové dveře) a jedinou výjimkou jsou nárazníky, u nich ale připouští jen sklolaminát nebo polyester, nikoli karbon.
Tým sice říkal, že plánují pohár RGT, ale od začátku to auto stavěli za účelem mít co nejrychlejší mrchu v rámci českých regulí, takže ve světě startovat nemůže. cituji Mirka: Naše předpisy umožňují pro takto silné auto minim...
Já ty regule teda moc nechápu, mám za to, že kg navíc jen zhorší ovladatelnost a tím pádem i aktivní bezpečnost. Ty předpisy Fia jsou jen pro ME předpokládám?
Můžete mi prosím prosím objasnit důvod rozdělení startovky a zařazení dalších silných aut Ašínem počínaje?
Pánové,
Protože jsem rozpoutal celkem rozsáhlou debatu, děkuji všem. Už mi to jasné.