Jakub "kuře" Kura - eWRC.cz
15. 8. 2016 16:11 − 16377× − 30

Seznam přihlášených na Barum Czech Rally Zlín

Dva necelé týdny zbývají do startu 46. ročníku Barum Czech Rally Zlín 2016 a soutěž odkryla seznam přihlášených posádek.

Již za necelé dva týdny se dalším dějistvím letošního kalendáře ME stane Zlín a v něm sídlící Barum Czech Rally Zlín. Pořadatelé dnes uvolnili seznam přihlášených posádek, který čítá celkem 132 dvojic. Stejně jako loni bude pole rozděleno na dvě části – evropskou a národní. V rámci ME se ukáže 87 posádek a právě mezi nimi budeme muset hledat největší favority na vítězství. Asi tím nejžhavějším bude Jan Kopecký s tovární Fabií R5, mladoboleslavskou techniku u svého jména mají i Ralfs Sirmacis, Hermen Kobus či Jaromír Tarabus. Rychlý bude jistě i Fabian Kreim nebo domácí Pavel Valoušek. S Fiestou R5 pak na startu stane úřadující mistr Evropy Kajetan Kajetanowicz, jeho krajan Lukasz Habaj či divoce jedoucí Alexey Lukyanuk, který svým výkonem loni ve Zlíně mnohé překvapil. V Citroenu týmu Gemini Clinic pak pojede Bryan Bouffier, který v minulosti ukázal, že mu na moravských asfaltech rychlost neschází a francouzský vůz pak osedlá i David Botka. To jsou jen některá z jmen, více již v seznamu přihlášených posádek níže.

Seznam přihlášených ve formátu PDF.

A interaktivně na eWRC-results.com.

Komentářů celkem: 30
16. 8. 2016 08:0121 Upraveno 08:04
0 0
Původně napsal Čejda
Štajf a spol se neregistrovali do ME (poplatek 3000€) a proto jedou až za všemi registrovanými do ME. Pech může jet pouze MMČR, protože jeho auto je pouze podle národních předpisů (Není to RGT) a proto jede až úplně vzadu.

Čejda nechci kecat, ale mám dojem že to právě přestavovali do mezinárodní verze FIA. Spíš mám dojem, že se jim nechtělo registrovat, když letos nejedou na 100% na výsledek.

P.S. tak jsem koukal a je tu psáno, že to je RGT a že zamýšlejí dokonce pohár RGT v zahraničí. http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=28035&title=rozhovor-s-vaclavem-pechem-jun-a-jirim-jirovcem-3-3
16. 8. 2016 08:4222
0 0
no, ty vyjádření týmu šly občas tak nějak proti sobě, jednou se psalo, že jim auto Zeltner prodal, protože mu bylo líto ho přestavovat do pomalejší verze a že auto bude v dobrejch rukách (což teda i je), pak se dočteme, že motor má 3,8 l., nebo taky 3,6 litru, čert aby se v tom vyznal, zřejmě postupem času proběhla i změna původních záměrů
16. 8. 2016 09:0523
0 0
Původně napsal Vojtech.Elias
Pod továrnou jede i Kreim, ale servisovat by ho měl Kresta, co jsem slyšel..

stejně jako na Bohemce
16. 8. 2016 09:5124
0 0
Původně napsal Novej
no, ty vyjádření týmu šly občas tak nějak proti sobě, jednou se psalo, že jim auto Zeltner prodal, protože mu bylo líto ho přestavovat do pomalejší verze a že auto bude v dobrejch rukách (což teda i je), pak se dočteme, že motor má 3,8 l., ...


Tým sice říkal, že plánují pohár RGT, ale od začátku to auto stavěli za účelem mít co nejrychlejší mrchu v rámci českých regulí, takže ve světě startovat nemůže. cituji Mirka: Naše předpisy umožňují pro takto silné auto minimální prázdnou hmotnost 1240 kg, s posádkou a palivem alespoň 1400 kg, což je mnohem méně než předpisy FIA. Předpisy FIA totiž stanoví hmotnost bez posádky a jejího vybavení na 3,4 kg/Hp, tzn. pro auto s výkonem 430 koní minimálně 1460 kg bez posádky (o 220 kg víc než české předpisy). Za tímto účelem české předpisy umožňují použití karbonových kapot, dveří, nárazníků atd. Předpisy FIA R-GT umožňují jen sériové díly (nepovolují ani okruhové cupové dveře) a jedinou výjimkou jsou nárazníky, u nich ale připouští jen sklolaminát nebo polyester, nikoli karbon.
16. 8. 2016 10:0425
0 0
Původně napsal liposh


Tým sice říkal, že plánují pohár RGT, ale od začátku to auto stavěli za účelem mít co nejrychlejší mrchu v rámci českých regulí, takže ve světě startovat nemůže. cituji Mirka: Naše předpisy umožňují pro takto silné auto minim...


Já ty regule teda moc nechápu, mám za to, že kg navíc jen zhorší ovladatelnost a tím pádem i aktivní bezpečnost. Ty předpisy Fia jsou jen pro ME předpokládám?
16. 8. 2016 10:0926
0 0
Ty předpisy FIA jsou pro oficiální třídu RGT - tedy FIA homologovana auta, které jedou v této třídě pod FIA - třeba v MS, ME apod (třeba to co jezdi(l) Delecour). Mnoho států, nyní už včetně nás, má národní předpisy pro GT, který se pak různě liší nejen od mezinárodní homologace, ale třeba i mezi sebou. Takže něco, co bylo povoleno třeba ve Španělsku, by v Beneluxu jet nemohlo apod.
16. 8. 2016 10:4427
0 0
Takže ještě k tomu st. pořadí, něco už bylo napsáno, ale pro upřesnění. První jedou posádky které jsou registrované- přihlášené do ME a hlavně teda zaplatily za tu registraci do čísla 35, potom jsou posádky které nejsou registrované, ale jejich auto, licence, gumy a čert ví co ještě musí splňovat mezinárodní řády, homologace atd. no a nakonec od Pecha je národní pole, které splňuje národní řády, můžou jet jiné gumy ,některé auta mají pouze národní homologaci ....
16. 8. 2016 11:2528
0 0
Pro Pecha se přímo dělali pravidla pro GT v ČR aby stíhal špičce. S klasickým RGT by neměl nejmenší šanci. Jeho auto krom rámu nemá s RGT skoro nic společného a to je důvod proč jede jen MČR.
16. 8. 2016 12:1929
0 0
Pěkná startovka. Překvapil mě Tamrazov. smajlík Barumka bude zase nej! smajlík
18. 8. 2016 21:2730
0 0
Původně napsal Tomš
Můžete mi prosím prosím objasnit důvod rozdělení startovky a zařazení dalších silných aut Ašínem počínaje?

Pánové,
Protože jsem rozpoutal celkem rozsáhlou debatu, děkuji všem. Už mi to jasné.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!