Německo – poslední rally Josta Capita
V polovině ledna se ve světě rally objevila zpráva, že šéf současného hegemona MS – Volkswagen motorsportu, Jost Capito je na odchodu a přesunuje se do Formule 1 k týmu McLaren. V té době se očekávalo, že do čtvrt roku od oznámení zakotví Capito ve svém novém působišti a že bude nalezen jeho nástupce, avšak tato doba se notně protáhla a dle Martina Holmese opustí Volkswagen jeho šéf po Německé rally, která se jede tento víkend. Domácí soutěž jak pro tým, tak pro Josta bude tedy jeho rozlučkovou a pak se již bude moci soustředit na to, jak pomoci McLarenu k návratu do vyšších pater tabulky, protože tento slavný tým se nyní krčí na sedmém místě z jedenácti.
"Ano, na konci měsíce opustím Volkswagen," říká pro RallySport Mag Jost Capito a krátce se ohlíží za svými dny v týmu, "v mé mysli je každý den, kdy jsem byl v týmu, zapsán jako jedinečný, nebyl žádný takový, který by nebyl nějakým způsobem speciální. Moc jsem si to užíval, byl to skvělý čas, takže ničeho nelituju a není dne, kterých bych chtěl vrátit zpět."
Kromě svého odchodu se Jost Capito rozpovídal o zrušení Čínské rally. "Tím, že se v Číně nejede jsem byl opravdu zklamaný. Myslím, že všichni byli připraveni tam vyrazit a těšili se na to. Za nás byl na inspekci Sven Smeets a přivezl pozitivní hodnocení. Očekávali jsme dobrou soutěž, ale myslím si, že pokud region zasáhnou povodně podobného rozsahu jako tady, tak je správným řešením podnik zrušit," schvaluje šéf Volkswagen motorsportu rozhodnutí o konci soutěže a doplňuje, "dle toho, co je mi známo, tak povodně byly skutečně jediným důvodem zrušení soutěže. Není proto důvod, abychom tam nevyrazili příští rok, myslím, že by soutěž měla zůstat v kalendáři," dodává Jost Capito.
On ten problém bude celkově někde dál, protože všichni víme, že Ogier nejel moc dobře v posledních rallye ani v druhých průjezdech, stačí se podívat na resulty. Ano, pořád je to top jezdec, ale ta dominance z minulých let se podle mě vytrácí.
Globe - zeptal jsi se sice "slušně", ale tak, že vlastně dáváš najevo, že někdo kdo není součástí motorsportu a nemá "úspechy", nemá nárok se vyjadřovat k osobám v rallyesportu zainteresovaným. A to je podle mě hloupost. To by se totiž fanoužci nemohli vyjadřovat k žádnému sportu, protože například tady většina lidí asi wrc řídit neumí, že. Ale ty to dobře chápeš I kdyby ten člověk byl pomocnej dělník na stavbě, tak si tu může klidně svobodně psát o tom, že je Capito ufňukanej blbec. Má na to stejný právo jako každej jinej, máme tu demokratickou diskuzi.
Nechal sem se unést, nemám rád když někdo začne hned s invektivy. Nevím, proč bych byl špatný fanoušek, když prostě nemám rád ubrečená vyjádření jednoho šéfa týmů,
vyjádření, která jsou v obrovském kontrastu s vyjádřeními jinýc...
_ufňukanej možná, ale blbec v žádném případě !!!
sh: Aha, takže pokud někdo není ředitel týmu ve wrc, nemůže si dovolit kritizovat ubohé chování tohodle pána? To jsi asi hodně mimo globe
Z toho plyne, že si kdokoliv může dovolit kritizovat slušnou formou. Asi se dá souhlasit.
sh:Fanoušek neznamená nadšený a hýkavý blbec, co jen jásá jako pitomec. Ale fascinuje mě, jak tu vždy někdo musí za každou cenu chcát proti větru, zřejmě si pak připadá zajímavý.
A naráz se ti nelíbí, že může mít někdo jiný, nebo od tvého názoru odlišný pohled? Ty si ve své ubohosti myslíš, že lidé kteří mají jiný názor než ty, musí chcát proti větru a ještě proti tomu tvému spravnému? Normální lidé píší svůj názor přirozeně a vůbec neřeší jestli tím budou zajímavý, v zástupu majority nebo na kterou stranu močí.
sh: Za to ty jsi chytrej jak radio, dědečku jen proto, že mám na někoho jiný názor než ty, jsem horší než fotbalový vypatlanec a mám komplexy? Vždyť si mě ani v životě neviděl, tak jak to můžeš napsat? Pro mě seš prostě blbec, nezlob se.
A podívejme se, shifty si obhajuje právo na názor (který jistě má), kde pár řádků nahoře někoho haní za totéž. Tys milína viděl, že ho nazýváš blbem?
A nezapomeň vystartoval směrem ke mně s tématem Ogier. Přesvědčovat tě, že v MS nejsou jezdci, kterým nefandím je naprosto nemožné.