Jakub "kuře" Kura - eWRC.cz
15. 9. 2016 20:28 − 7676× − 6

Volkswagen motorsport hlásí hotovo!

Volkswagen motorsport je prvním z účastníků MS 2017, který testuje finální verzi vozu pro příští rok.

Být MS v rally mateřskou školkou, tak lidé z Volkswagen motorsportu mohou nadšeně běhat po okolí a vykřikovat oblíbené dětské první, protože tým sídlící v Hannoveru oznámil, že jako první začal s testy Pola WRC 2017 v jeho finální podobě, která se zejména po stránce aero paketu výrazně liší od doposud viděných prototypů. Nyní má německá družina zhruba měsíc času na finální odladění auta před tím, že bude v příštím měsíci (25. října) zahájeno homologační řízení u FIA. Podle některých zahraničních zdrojů se test tohoto finálního prototypu Pola WRC odehrál ve Finsku, avšak Volkswagenu se jej podařilo tak dobře utajit, že z něj zatím neunikly žádné fotografie či videa.


Zatím neexistuje foto poslední verze vozu, takže poslouží jedno starší od Teemu/Rallirinki

Ale jak se pro server autosport.com nechal slyšet technický ředitel Volkswagen motorsportu Francois-Xavier Demaison, přesná lokalita testu nebude prozrazena, ale oblast Finska a okolí nebyla vyloučena. "Měli jsme štěstí. Testovali jsme posledních čtrnáct dní a ven se nedostaly žádné fotky, prostě nic," říká Francois-Xavier Demaison k nedostaku audiovizuálního záznamu z testu a pokračuje, "máme sice podezření, že se na místě objevili nějací špioni od Toyoty, ale ti nic ven nepustili."

Technický ředitel Volkswagen motorsportu se také krátce rozhovořil o největších změnách, které finální verze auta, oproti těm předchozím, dostala. "Úplně jiný je přední nárazník, zadní nárazník a difuzor jsou pak větší a opět o něco změněné. Křídlo má větší přesah a auto vypadá jinak, než jsme doposud mohli vidět. Proměnou prošly i přední blatníky, ty zadní pak v sobě mají nasávací otvory pro vzduch, jiná je kapota a mnohem širší jsou nyní i dveře. Jako u všeho, tak i u aero paketu jde o kompromis mezi přítlakem a výkonem s výdrží a pro následujících šest týdnů bude našim úkolem tuto rovnováhu co nejlépe najít. Pak počítáme s tím, že odešleme na FIA podklady pro homologaci," uzavírá Francois-Xavier Demaison.

Komentářů celkem: 6
15. 9. 2016 23:411
0 0
Takže to bude asi homologace až 1.1.2017 a ne už letos, jak proklamovali. Myslím, ale že Citroen na tom nebude o moc pozadu. Jsem ale zvědavej na M-Sport a jak to chtěj stihnout, když ještě jezdí ve staré kastli.
16. 9. 2016 08:552
0 0
No podle mě v tomhle případě moc jiných variatn není. Pokud budou chtít startovat na Monte musí mít auto homologované. Se starým podle mě jet nemohou, tedy jako fabrika. Anebo bude zase plno výjimek. To co jsem napsal se týká všech výrobců nejen VW.
16. 9. 2016 15:404
0 0
To jako že by ta zrůdnost z videí byla už finálová?
17. 9. 2016 20:205
0 0
To bude mít tak ''divný zvuk''? Tak to mi teda nic neříká.smajlík
17. 9. 2016 23:456
0 0
Mě zvukově přijde stejný jako současný, jen je poznat, že točí převážně vyšší otáčky. To fňukání bude jen při rozjezdeh, na rovině nebo na asfaltu to bude mět líbivější nástup. Myslím zvuku.smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!