21. 9. 2016 18:35 − 3605× − 15

Rallysprint v Mostě se nepojede jako soutěž Rallysprintsérie

The Most RALLY # 1 se 29. října pojede jen jako exhibiční závod.

The Most RALLY # 1 v sobotu 29. října se pojede opět jako exhibiční závod v areálu mosteckého autodromu při využití velkého i malého závodního okruhu. „Na loňský premiérový nultý ročník exhibičního závodu jsme letos chtěli navázat soutěží, která by už byla součástí Rallysprint série vypsané Autoklubem ČR. Z technických důvodů, bohužel, musíme zrušit zápis tohoto sportovního podniku v kalendáři FAS AČR,“ vysvětlil za pořadatele sportovní ředitel společnosti AUTODROM MOST Michal Marek.

Diváci uvidí opět napínavé souboje špičkových tuzemských rallyových posádek, bonusem je navíc bezplatný vstup do areálu autodromu. Soutěž zahrnuje dvě rychlostní zkoušky s asfaltovým i šotolinovým povrchem, každou z nich posádky absolvují dvakrát.

Z hlediska bezpečnosti má mostecká rally proti tratím v otevřeném terénu obrovskou výhodu. Obě trasy rychlostních zkoušek vedou po dráze a obslužných komunikacích uzavřeného okruhu. „Diváci sledují závod ve vyhrazených zónách. Eliminovali jsme tak možný střet s vozem, který například po smyku vylétne mimo trať,“ vysvětlil Marek.

Výhodou uzavřeného okruhu je podle obchodní a marketingové ředitelky společnosti AUTODROM MOST Jany Svobodové i možnost uspořádat v sobotu pro diváky celodenní bohatý doprovodný program. „Těšit se mohou dospělí, děti i VIP hosté. Nabídneme řadu atrakcí včetně dětského dopravního hřiště, motokárové dráhy, dráhy pro čtyřkolky či zázemí s občerstvením a nabídkou alkoholických i nealkoholických nápojů v autokaru BARBUS,“ doplnila.

Nultý ročník závodu The Most Rally Sprint, který hostil autodrom loni v listopadu, ovládla posádka Antonín Tlusťák s navigátorem Ivo Vybíralem na Škodě Fabii R5. Na druhém místě za nimi zaostali o bezmála 40 vteřin Jiří Navrátil se spolujezdcem Josefem Králem s vozem Mitsubishi Lancer Evo IX. Bronzovou příčku s časem o dalších 12,5 vteřiny pomalejším pak obsadili Pavel Nešetřil s Hynkem Středou s novějším vozem Mitsubishi Lancer Evo X.

Komentářů celkem: 15
21. 9. 2016 19:56
0 0
To si snad dělají s touhle tiskovokou pr.. srandu.smajlík Když tam popisují ty výhody uzavřeného okruhu - to je jako kdyby řekli - vykašlete se na rally, protože okruhy jsou lepší a bezpečnější pro jezdce i diváky. Přemýšlel ten, kdo tohle psal, co za typ soutěže mají pořádat? smajlík
21. 9. 2016 20:44
0 0
Otázka je, co stačí k tomu, aby soutěž byla zařazena do kalendáře. Nic ve zlém, ale toto pojetí ani nemůže posádky nalákat. Nechtějí jezdit na okruhu a kolem něj, chtějí jezdit rally. V tomto světle je strašná škoda, kolik za poslední léta skončilo krásných soutěží.
21. 9. 2016 20:55
0 0
Jsou to ubožácí.Jedno vím ale jistě,že jako divák se radši pojedu kouknout do Hořovic.Mostecká rallye má strašnou výhodu jak píšou-já bych navrhnul ještě motanici mezy kuželama na jedničku kdo zařadí dvojku dostane penalizaci.
21. 9. 2016 21:15
0 0
Nešetřil, který jezdí s Evo X, se jmenuje Petr smajlík
21. 9. 2016 21:36
0 0
Ačkoliv nevím nic víc, než je zde psáno, tak nějak to na mě působí, že pořadatelé počítali s tím, že bude stačit jezdit pouze v okolí kruhu jeden-dva úseky a bude to na sprint stačit....
21. 9. 2016 22:12 Upraveno 22:13
0 0
Původně napsal Michalin STR8
Nešetřil, který jezdí s Evo X, se jmenuje Petr

Dekuji, uz v roce 2015 jsem prosil o zmenu jmena.smajlík
22. 9. 2016 08:24
0 0
Ta tiskovka z Mostu je směšná stejně jako tahle soutěž. Je to cokoliv jiného než rally a tak by to mělo i zůstat. Lochnesky, kolotče a frkačky za kačku.K tomu autobus, kde se nalévá alkohol, skákací hrad a tribuna.Tohle do rally prosím netahejte.Souhlasím s předchozím řečníkem,že je s podivem jak málo stačí k zařazení do kalendáře fas ačr.Jiné a krásné soutěže musely kalendář opustit protože se znelíbily pánům nahoře a tenhle cirkus se tam dostal hned.Proč asi?Vzpomene si ještě někdo na krásné rally Pelhřimov, na Vysočinu, na Lužické Hory, na Krkonoše? Nakonec ale ti stejní pánové rozhodli,že odvolávají co slíbili,protože v Mostě rally uspořádat neumí a nebyli schopní předložit ani základní dokumenty na svaz.Otázkou zůstává,jestli se v kalendáři fas ačr objeví pro velký úspěch znovu i v příštím rocesmajlíksmajlíksmajlíkJá bych si na to vsadil.
22. 9. 2016 09:41
0 0
Dovolil bych si doplnit předchozího přispivatele....Kopná,Tišnov,Prachatice,Blovice,Kostelec,Zákupy,Třebíč,Okříšky,Telč,Brno,Jeseníky.....z dob minulých jenom připomenu Kamenice,Železnice,Vamberk,Hradec K.,Frýdlant,Hnojník...a z doby nedávné 8-9 podniků velkého mistrovství a stejný počet ve sprintech... a o tom to je....smajlík
22. 9. 2016 10:59
0 0
Posádek, co by chtěly jezdit, je zdá se dost. Začínají ale zoufale chybět schopní pořadatelé.
xp
22. 9. 2016 13:58
0 0
Není divu, získat všechna povolení k tratím apod. a dát dohromady tým lidí schopných a ochotných organizovat soutěž je čím dál tím těžší.
22. 9. 2016 14:07
0 0
Souhlas, a tím spíše by se mělo vážit těch, co to jsou schopní organizovat, případně se pokusit domluvit s těmi, co to dříve organizovali, zda by do toho šli. A všemožně je podporovat.
22. 9. 2016 14:08
0 0
Shacki, bingo !smajlík
22. 9. 2016 19:22
0 0
Jenom pro informaci. Sprint měl mít zázemí na okruhu, kde by se jela jedna rychlostka a zbytek soutěže by se odjel v okolí Kadaně. Ředitel rallysprintu měl být velmi zkušený člověk, mající velikou praxi s organizací několika podniků. Proč to nevyšlo, těžko spekulovat.
22. 9. 2016 20:00
0 0
Mám pocit, že mimo měly být dvě rychlostky
23. 9. 2016 06:00
0 0
jj tak nějak, prý rychlostky ve stejném prostoru jako Krušné hory. Dva pořadatelé dost blízko vedle sebe a ani jeden to nedotáhl do konce... divné že...a zkušený pořadatel neshání 2 měsíce před soutěží rozpočet soutěže protože není schopen říct jestli na ní má nebo nemá...
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!