Jakub "kuře" Kura - eWRC.cz
24. 10. 2016 21:22 − 4834× − 6

Poruchy zavěšení u nových i20 R5

Nejnovější přírůstek do rodiny R5 připravil Hyundai a jeho i20 R5 zatím o lepší výsledky připravují problémy zavěšení.

Na víkendové Rallye International du Valais se s novou i20 R5 ukázala dvojice jezdců – domácí matador Oliver Burri a také mladý Ital Fabio Andolfi, který při druhém startu s Hyundai držel celou dobu pódium a z průběžné druhé příčky jej vyřadila havárie. Stejnou příčinu měl konec i švýcarského jezdce a jak dnes informuje Martin Holmes ve svém Rallysport magazínu, za konec obou posádek mohla závada na zavěšení a tímto problémem nového vozu se už zabývá přímo Hyundai motorsport, protože se nejedná o problém, který by šlo jen tak přejít.

Z Hyundai motorsportu k problému se zavěšením zaznělo: "Stále jsme v raných fázích vyšetřování toho, co se pokazilo. Na obou autech se pokazil méně důležitý prvek zavěšení a to vedlo k jejich haváriím. Nejde o součástku, u níž bychom během testů či předchozích ostrých startů zaznamenali nějaké problémy," vysvětluje současný stav hledání příčiny Andolfiho i Burriho nehody Hyundai.

"V pondělí ráno jsme začali pracovat jak interně, tak v kooperaci s dodavatelem dané součástky na tom, abychom určili důvod závady a našli řešení. Je bez debat, že pro Andolfiho to muselo být velkým zklamáním, protože byl podle splitů na nejlepší cestě převzít vedení v soutěži," dodává ještě zpráva od Hyunda motorsport. Jediným, koho o tomto víkendu dovezla i20 R5 až do cíle byl Hermann Gassner starší, který s vozem pořízeným jeho rodinným týmem startoval na 3-Städte-Rallye a bral 10. místo absolutně.

Komentářů celkem: 6
24. 10. 2016 23:32
0 0
Kucí korejský halt nevěděj, že stačí jen požádat "leckterýho šikovnějšího zámečníka v okolí" a je po problému! Halt neznaj Novej [ 24.10.2016 11:21 ]
24. 10. 2016 23:38
0 0
Zrovna sem to chtěl napsat, stačilo aby se zeptali, podobný věci řešim skoro každý den. Když zvou k vývoji jen jakoby odborníky ... smajlík
25. 10. 2016 05:29
0 0
nojo, to bude tím, že kucí korejský nepoužili kuchyňskou váhu z marketu
25. 10. 2016 15:55
0 0
Pokud se pokazil "méně důležitý prvek" a to vedlo k haváriím, tak to tak méně důležitý prvek nebyl, zdá se. To zavěšení se jim nějak kazí - WRC s tím měly taky problémy...
Nevíte někdo o co přesně šlo?
25. 10. 2016 19:46
0 0
Ano, u WRC s tím měli taky problém ze začátku, ale asi to vyřešily protože později už takové problémy neměli. Mám furt před očima švédsko 2014, jak Thierry jel a najednou se mu auto utrhlo, pravé přední kolo vylomené smajlík
25. 10. 2016 20:27
Upraveno 20:28
0 0
Původně napsal barumjarek117
Ano, u WRC s tím měli taky problém ze začátku, ale asi to vyřešily protože později už takové problémy neměli. Mám furt před očima švédsko 2014, jak Thierry jel a najednou se mu auto utrhlo, pravé přední kolo vylomené

A přesně v tom místě i Juho...smajlík
Ale co k tomu dodat. smajlík Kde to testovali, že s tím problém ještě neměli? Kolem sídla?
A pak že jsou za 6 měsíců tam, kde byla Škoda za 3 roky...smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!