Jakub "kuře" Kura - eWRC.cz
28. 10. 2016 23:38 − 5378× − 12

M. Wilson: Rádi bychom napřesrok jeli se třemi auty

Šéf M-Sportu Malcolm Wilson se mírně pozvedl oponu mlčení, která zatím halí budoucnost jeho týmu.

Tři týmy, které se v příštím roce mají zúčastnit mistrovství světa v rally již do dnešního dne zveřejnily sestavy pro rok 2017, jmenovitě jde o Volkswagen, Hyundai a navrátivší se Citroen. Zbylé dvě značky nadále drží informace pod pokličkou a zatímco Toyota oznámila, že finální oznámení podrobností ohledně jejího návratu do MS proběhne 13. prosince, M-Sport by to dle slov Malcolma Wilsona mohl zvládnout o něco dříve. U cumbrijského týmu je zatím v podstatě jasné jen to, že se příští rok šampionátu zúčastní, protože připravuje Fiestu WRC podle pravidel 2017 a má pod smlouvou Erika Camilliho. Kdo jej doplní však zatím neznáme.


Foto: ADM Rally Photography

Jak Martinu Holmesovi řekl Malcolm Wilson, vše se postupně blíží rozřešení a neměli bychom už dlouho čekat. "Stále jsme ještě ve fázi jednání. V ideálním případě bychom rádi nasazovali tři auta a pokusit se o to je i náš cíl pro příští rok. Do dnešního dne jsme zatím nedělali žádná veřejná prohlášení, protože se stále ještě snažím najít finanční pokrytí pro to, abychom se třemi auty mohli jet," říká k situaci M-Sportu jeho šéf.

"V této chvíli se nenacházím v pozici, kde bych v optimálním případě chtěl být. Jsem si však docela dost jistý, že se vše rozhodne dříve, než v předchozích letech a to je na věcech alespoň nějakým pozitivem. Možná, že někdy v příštím týdnu, spíše jeho druhé polovině. Pak doufejme, že můžeme trochu vyjasnit, co nás čeká," dodává Malcolm Wilson pro RallySport magazine. Můžeme se tedy dočkat toho, že M-Sport ozřejmí jezdeckou sestavu, kde je kromě Erika Camilliho (jediného s platnou smlouvou) velmi často zmiňován návrat Otta Tänaka, který navíc tráví nejvíc času v prototypu auta na příští sezónu? A kdo bude ve třetím voze? Odpovědi snad přinese nadcházející týden.

Komentářů celkem: 12
29. 10. 2016 10:37
0 0
Největší problém u p. Wilsona je to, že to dělá vše jen kvůli prachům.
Camilliho nepočítám.....ale takové duo Tanak Evans, kdy jeden je best na šoto a druhý best na asfaltu, tak si myslím ideál kombinace. Titul ve značkách by byl reálný.
Bohužel, pro Ford je asi titul ve značkách málo prestižní.
29. 10. 2016 11:54
0 0
Původně napsal IMP
Největší problém u p. Wilsona je to, že to dělá vše jen kvůli prachům.
Camilliho nepočítám.....ale takové duo Tanak Evans, kdy jeden je best na šoto a druhý best na asfaltu, tak si myslím ideál kombinace. Titul ve značkách by byl reálný...


Camilli ten nemá co dělat v továrním týmu má si jezdit jako Prokop nebo s R5. Akorád zabírá místo lepším šoférům.
29. 10. 2016 13:06
0 0
Camilli tam hlavně dotáhl obrovský ranec peněz, tak tam jako jediný, zatím, co dělat, bohužel, má. Bez peněz do hospody nelez...................
29. 10. 2016 13:46
0 0
Kdo za Camillim stojí prosím vás?A o jakem budgetu tu mluvíme?Děkuji za odpovědi
29. 10. 2016 13:57
0 0
Prachy jsou prachy, a o ty jde Wilsonovi nejvíc. Takže druhá sedačka Ostberg (viz jeho nedávné prohlášení, že má z čeho vybírat a rozhodně ho příští rok uvidíme ve WRC) a v průběhu sezóny možná 3. pro Tanaka :D :D
29. 10. 2016 14:17
0 0
michal9...jestli je tovarni sedacka temer jista tak pro Tanaka nikoliv pro Ostberga.
Ostberg resi plany s martinem Prokopem, ktery by mohl 6 zavodu. Ale muze se stat ze, ostberg u Msportu zustane. Pokud se nedomluvi...pak je i realne co-operace Adapta a MP racing. Navic jsem ve Cata zachytill velice vazny rozhovor Tanak, Molder, Wilson pred shakedownem, ktery by mohl svedcit o temer jistote sedacky
29. 10. 2016 17:53
0 0
Ostberg s Martinem jako soukromníci a Tanak, Evans a Camilli v Msportu by bylo ok smajlík. Jestli tam někde ještě mezi nima nepřistane třeba Bertelli anebo Suninen...
29. 10. 2016 19:13
0 0
To zní pěkně, třeba jak píše haq, ale další otázka je, s čím ti soukromníci pojedou? Nejspíš s letošními auty a nevím, jestli by se s tím Ostberg smířil... :/
A pořád není ani jasno, co plánuje a bude umožněno DMacku. Jestli dostanou nová auta a jak pořešej ty svoje gumy, který maj co dělat na současných WRC. A WRC maj podepsáno Micheliny na další 3 roky.
29. 10. 2016 19:44
0 0
Tak v souvislosti s Michelinem a jeho přítomností v MS na další tři roky bylo na britském autosportu teďka psáno, že žádný jednotný dodavatel nebude (jak se letos dříve řešilo) a bude nadále pokračovat souboj pneumatikářů, přičemž by v MS měla nadále působit čtveřice značek
29. 10. 2016 21:35
0 0
To jo a je to tak dobře, ale všechny továrny stejně pojedou Micheliny. Spíš by mě zajímal ten DMack a jaký dostane auta.
30. 10. 2016 10:12
0 0
To IMP: "Největší problém u p. Wilsona je to, že to dělá vše jen kvůli prachům"... a kvůli čemu by to asi tak měl dělat ??? Je to obchodník... a značka Ford je v mistrovství světa jen díky jemu. Na rozdíl od všech továrních týmů si musí peníze shánět sám. Tím je daná sestava jezdců... věřím, že kdyby měl na to zaplatit kvalitní jezdce, tak by je měl... za mě má obdiv, že dokáže továrnám alespoň trochu konkurovat.
30. 10. 2016 12:21
0 0
Chtel jsem napsat presne to co kolega Markku nademnou - Wilson je predevsim skvely manazer a obchodnik, jako jediny dokaze sehnat penize na to se v tom kolotoci udrzet, jak dopadl Prodrive s Mini vsichni vime. Az mu zacne Ford sypat to co davaji tymum ostatni automobilky tak urcite nebude "zamestnavat" jezdce typu Camilli. Ale vzhledem k tomu ze Fordu to takhle evidentne vyhovuje - ostatne diky nemu jsou videt stejne jako ostatni a stoji je to zlomek rozpoctu ostatnich tovarnich tymu - tak si holt musime zvyjnout na to ze na kazdyho jezdce typu Tanak budou muset byt jeden az dva Camilliove. Ja jsem rad za kazde WRC!

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama