Jakub "kuře" Kura - eWRC.cz
1. 11. 2016 13:30 − 45479× − 87

Volkswagen končí v rally!

Suverén mistrovství světa končí a příští rok tak Polo WRC 2017 i jezdci zůstávají na ocet.

Velmi smutnou zprávu přináší server autosport.com, podle nějž dnes dopoledne padlo na jednání představenstva Volkswagenu rozhodnutí o ukončení soutěžních aktivit značky. Teprve včera jsme vám přinesli analýzu situace a jak se zdá, vše nabralo poměrně rychlý spád po vzoru Audi a jeho konce ve WEC. Nepotvrdily se tak různé zvěsti, že by tým mohl dostat ještě alespoň rok 2017, aby využil Pola WRC podle nových pravidel.

Oficiální místa zatím mlčí a nepřinesla více informací k tomu, že Australská rally bude posledním vystoupením vysoce úspěšného týmu, který šampionátu v posledních letech dominoval. Rok 2017 tak bude začátkem nové éry, protože zůstane uvolněn trůn pro nejlepší tým a jelikož obhájce nebude, bude šance pro ostatní. Na závěr se nabízí otázka, kam půjdou Ogier, Latvala a Mikkelsen, kteří se z ničeho nic ocitli bez práce. Zvednou hozenou rukavici M-Sport či Toyota?

Komentářů celkem: 87
2. 11. 2016 11:5281
0 0
A má jí o šampionát WRC/MS? Aby to nebylo jak s Evansem - tovární jezdec, ale ve WRC2smajlík Ale na jméno bych byl taky zvědav. Třeba Ingram je Brit.
2. 11. 2016 12:0882
0 0
Se Škodou to nevidím dobře. Volkswagen vydal prohlášení, že v roce 2017 bude připravovat nové Polo do kategorie R5 a v roce 2018 jej bude nabízet komerčním zákazníkům. To je přímá konkurence Škodovce a to podle mě neprojde.
2. 11. 2016 12:1283 Upraveno 12:13
0 0
Mravenče, napadlo mě úplně to samé, když jsem si to přečetl... smajlík
2. 11. 2016 12:2184
0 0
Mrzí mě, že se tato diskuze nevede ve fóru. Článek zmízí z první strany a nikdo už se k tomu nevyjádří. No nic zpět k tématu.

To o VW R5 se povídá od včera nebo se to povídalo před měsícem nebo před týdnem? Podle mě tahle časová souvislost je dost zásadní.
Pokud by to bylo jak píšeš, tak stejně cyklus Fábie třetí generace bude už na konci a přijde facelift. Hádal bych rozdělení světel jako u Octávie. Takže by stejně asi dělali nějaký větší EVO. Nebo to bude jinak.
Jak jsem včera někde psal, tak on to není úplný odchod značek VW z motorsportu, ale spíš přechod zatím jinam. Nesleduji to tolik, ale dotklo se to nějak Seatu nebo jen v Německu sídlících značek?
Třeba VW udělá R5 a Škoda se vrátí do WRC a třeba bude moci využít jako mulu to VW Polo 2017. Po dlouhé době se tovární tým ŠM nebo jeho piloti, zůčastnili snad všech podniků MS. Ale to je spíš náhoda, která teď nahrává spekulacím.

Ještě mi nikdo neodpověděl na otázku zda smí soukromé týmy nasazovat WRC ve specifikaci 2017? Ja to pochopil, že nikoliv. A tedy Ostberg i DMack by museli jet staré (letošní) auto.
2. 11. 2016 12:2785
0 0
Informace o vývoji Pola R5 není povídání. Je to oficiální informace, kterou vydal mediadesk VW před několika minutami.
2. 11. 2016 13:0086
0 0
pelikan, někde to tu v článcích s tagy "MS" nebo "FIA" půjde určo dohledat, ale mám tucha, že by nová WRC měly být výsadou továren. Ale kdo říká, že továrny nemůžou nasadit víc aut smajlík Jen si holt určí, že na body pojede nějaká trojice, zbytek se vozí
2. 11. 2016 14:0687
0 0
To mravenecZ: Díky za upozornění.Články jsem četl až později
To kuře: Současně s výjimečností aut pro fabriky mělo jít zavedení superlicencí pro jezdce, kteří smí řídit WRC spec.2017. Podle toho co píšeš by neexistoval třeba tým DMack WRT, ale bylo by to třeba čtvrté nebo páté fabrické auto. V případě toho DMacku to tak asi je i teď s tím rozdílem, že tento tým boduje na sebe a figuruje v tabulkách.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!