2. 11. 2016 12:14 − 19527× − 36

Volkswagen končí v MS – oficiální tiskovka

Podle předpokladů dnes Volkswagen vydal oficiální tiskové prohlášení k ukončení aktivit v MS v rally.

Podle předpokladů dnes Volkswagen vydal oficiální tiskové prohlášení k ukončení aktivit v MS v rally.

"Značka Volkswagen čelí obrovským výzvám," uvedl na začátek Frank Welsch zodpovědný za technický vývoj. "S nástupcem elektrifikace u našich vozů se musíme zaměřovat na technologie budoucnosti. Stejně tak se víc zaměříme na klientský program. Na okruzích to je Golf GTI TCR, pro rallycross Beetle GRC a začneme vyvíjet i Polo R5." To bude založeno na nové generaci Pola a k dispozici by mělo být od roku 2018

Polo WRC se objevilo na 51 soutěžích MS, z nichž 42 vyhrálo a nejrychlejší bylo na 621 rychlostních zkouškách. Sebastien Ogier slavil s vozem čtyři tituly MS a stejně tak Volkswagen 4x vyhrál titul mezi značkami.

Šéf týmu Sven Smeets dodal: "Samozřejmě lituji odchodu z MS, protože to byla nejúspěšnější kapitola značky Volkswagen v historii. Tým dokázal neuvěřitelné věci."

Komentářů celkem: 36
2. 11. 2016 16:14
0 0
Proč by nemohly být vedle sebe dvě koncernové značky? PSA to tak taky má.
Spíš je mi líto těch nových mladých pilotů,kteří měli šanci dostat se do WRC.(u toyoty a fordu) Takhle maj asi utrum.
2. 11. 2016 16:35 Upraveno 16:36
0 0
Ogier v Citroenu,Latvala u Fordu,Mikeš v Toyotěsmajlíksmajlíksmajlíksmajlík
2. 11. 2016 17:20
0 0
Původně napsal bavorak
Ogier v Citroenu,Latvala u Fordu,Mikeš v Toyotě


Podľa mňa to bude presne tak smajlík
2. 11. 2016 17:30
0 0
Původně napsal bavorak
Ogier v Citroenu,Latvala u Fordu,Mikeš v Toyotě

Capito v modré ústřicismajlík (vím, že je pryč)
2. 11. 2016 17:32
0 0
Zajímavý je taky obrat ve filosofii - nejdřív dělají Polo WRC, které se, pokud vím, do soukr. rukou neprodalo a najednou klientský program s R5 i když mají za velký prašule postavený WRC 2017... A smlouvy s jezdci, které budou muset dodržet?
To je spíš Kocourkov, než koncepce...smajlík
2. 11. 2016 18:12
0 0
No WRC jim peníze jen bere, kdežto R5 budou prodávat-tak ponese. V Americe je to bude stát kopu peněz. Jourová chce v Evropě to samé-a není to zase tak dlouho-pár měsíců?, co je tady tahle informace. Škoda chce proniknout na trh USA. Pokud VW dá POLO k dispozici Škodě a ta tak 2018 naskočí do WRC-resp. prohodí si šampionáty, možná se ještě svezou. Pokud další inovace ve WRC v 2019(někde se to tady píše-ale nerozumím jen těm dvěma rokům nových aut)..... no chci říct, že poměrně "za chvíli" se můžeme dočkat WRCE. Jinak před pár měsíci Renault a Nissan řekly, že diesely u nich jdou bokem. Dosáhnout stávajících norem by stálo moc peněz za takový motor-takže D. budou max. v modelech, kde si to zákazník bude moct dovolit zaplatit a v dodávkách.
2. 11. 2016 19:12 Upraveno 19:12
0 0
Pamatujete, jak měla Škoda hotovou Fabii WRC, přijeli lidi od VW a postavili na základě skoro hotové Fabie Polo? Boží mlýny melou....jen aby zase nepřijeli a nevzali si Fabii R5.
2. 11. 2016 19:46
0 0
Nenech se šálit, Milíne, ony ty benzinové motory jsou pomalu větší průser, než diesely... Jen je v tom politika - už jen když vezmu konec Naturalu 95 s 5% lihu a jeho nahrazení 10% - smrt všem dosud normálním motorům atd.
V přesunu Pola WRC resp WRC aktivit škodě bych byl taky opatrný. Má to logiku? Je to přeci taky koncern.
A myslel jsem, že všichni chtějí do Číny a tam přeci moc ekologii neřeší, nebo jo?
2. 11. 2016 19:50
0 0
walter: a nebo to bude naopak, ale nevím jestli tenhle výměnný systém funguje oboustranně, i když dle ŠM spolu úzce spolupracují ohledně know-how. smajlík
milín60: další cyklus WRC má být 2020, tzn tříletý
hobit: smlouvy určitě problém nebudou, určitě je v nich něco, že to podléhá zásahu automobilky v takovýchto případech a pravděpodobně to funguje jako v běžné práci, takže dostanou tučný odstupný.smajlík
2. 11. 2016 19:56
0 0
hobit: v Číně určitě ekologii řeší a to daleko víc než v USA, aspoň v tom smyslu, že si to připouštějí a vědí jak je to špatný, kdežto v jůesej o tom pořád tvrdí spousta podmáznutejch politiků, že je to fáma.
Kdo si vyhradí 90 minut, koukněte se na tohle. Určitě to stojí za to!
https://www.stream.cz/national-geographic-channel/10013823-je-s-nami-konec#nejnovejsi
4. 11. 2016 00:43
0 0
Původně napsal walter
Pamatujete, jak měla Škoda hotovou Fabii WRC, přijeli lidi od VW a postavili na základě skoro hotové Fabie Polo? Boží mlýny melou....jen aby zase nepřijeli a nevzali si Fabii R5.

Tak to si opravdu nepamatujeme, to je pořádnej nesmysl, kam na to chodíš?
4. 11. 2016 08:52 Upraveno 08:54
0 0
Dizzy, mula fabie WRC existovala. Existují videa z úplného začátku testování R5ky, kde jezdí fabie, která zní (naprosto) jinak a je o třídu rychlejší, než současná R5ka.
4. 11. 2016 09:11
0 0
To už bylo ale testování Volkswagenu za využití kastle, co byla v koncernu k dispozici
4. 11. 2016 10:52 Upraveno 10:55
0 0
Nevyvracím, že to částečně nemůže být pravda, ale tady se bavíme o létě 2013. To už Polo půl roku jezdilo a najednou Škoda přišla s něčím co znělo jako Polo WRC, ale oficiálně to měl být test motoru pro fabii R5. A proto si kladu otázku, zda by mělo smysl testovat motor z Pola WRC v kastli fabie pro účel Fabie R5. To nedává smysl, žejo? Je to příliš složitý, když můžeš vzít ty informace rovnou z Pola WRC. Smysl dává, že to byla mula fabie WRC, která se použila pro testování Fabie R5.
4. 11. 2016 11:46
0 0
Na Fabii WRC se samozrejme delalo, to nikdo nepopira, ale psat ze to auto bylo hotove a ze na jeho zaklade postavili Polo je hodne velka fabulace.
6. 11. 2016 19:34
0 0
Volkswagen "Das Diesel" smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!