Jakub "kuře" Kura - eWRC.cz
8. 11. 2016 19:58 − 7753× − 6

Latvala by rád znal budoucnost ještě před Austrálií

Jari-Mati Latvala je jedním z trojice jezdců, kteří po ohlášeném odchodu Volkswagenu z MS, zůstali "na dlažbě."

Před týdnem se naplno objevily spekulace o konci Volkswagenu v MS a když tým o den později svůj VolkswagVen potvrdil, tak se rázem na trhu objevili tři kvalitní a hlavně volní jezdci. Jedním z nich je i Jari-Mati Latvala, kterého Polo za čtyři společné roky dovezlo ke dvěma titulům vícemistra a jednomu třetímu místu. Devětkrát se také radoval z vítězství v soutěži, ale nyní si musí pro pokračování v MS hledat nový vůz, do nějž by usedl. Jak se nechal pro finské mtv.fi slyšet jezdcův manažer Timo Joukhi, Latvala by MS neměl opustit. "Jednání vedeme tu i onde, ale zatím se nevynořilo žádné řešení," říká k situaci svého svěřence Joukhi.

Mnoho spekulací Jari-Matiho spojuje s Toyota Gazoo Racingem, který si jeho šéf Tommi Mäkinen buduje jako takový menší finský nároďák a Timo Joukhi nevyvrací, že by se svým bývalým svěřencem jednal: "Jistě, byl jedním z těch, s nimiž jsem hovořil. Po konci Volkswagenu jsem byl v kontaktu se všemi týmy. Je možné, že řešení Jariho situace nalezneme už tento týden, ale taky to může trvat až po Austrálii. Věřím však, že během několika týdnů budeme mít jasno. Pokud by měl Jari zůstat mimo MS, což je však nepravděpodobné, tak se budeme porozhlížet po jiných šampionátech. Jakých ale, to by se řešilo později a Jari zatím nemá žádné preference," říká Timo Joukhi optimisticky.

Tima Joukhiho lze považovat za jednoho z velkých insiderů v MS v rally a proto také dodal svůj pohled na jednu ze spekulací, která neustále okolo konce VW koluje. A to tu, že by vozy a tým převzal RedBull, jenž by nastoupil jako soukromý tým v příští sezóně: "Problém je v tom, že auto nemá homologaci. A mám dojem, že Volkswagen nemá žádný zájem na tom, aby Polo homologoval."

Komentářů celkem: 6
8. 11. 2016 21:021
0 0
Ještě než jsem se dostal k odstavci o spojení s toyotou tak jsem si říkal že by to u Tomiho pro něj nemusel být špatný flek. A ono se o tom opravdu jedná. Tak proč ne?
AGS
8. 11. 2016 21:192
0 0
...jestli on by raději nešel někam, kde ma jistotu, že ho auto doveze na bednu. Těžko věřit, že polotovární vývoj Toyoty bude konkurence schopny (doufám že bude). Malkom s ním nemá nejlepší zkušenosti, vzpomeňte jak se neustále hroutil. Stačilo, aby dostal od Loeba na vložce vic, než je zdrávo a už do něj na plachtě hučel terapeut...smajlík
9. 11. 2016 06:113
0 0
dobrá fotka, beznohý řidičsmajlík
9. 11. 2016 12:424
0 0
... a "poloruký" spolujezdec...
10. 11. 2016 20:315
0 0
K čertu s celým VW! A hlavně jejich pohlavárů!!!
11. 11. 2016 13:226
0 0
No jestli se to Jari nedozví před startem, myslím, že bude na trati dost nervózní..
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!