Rallye Praha Revival 28.-30.4. 2017
Přinášíme první tiskovou zprávu k připravovanému jarnímu revivalu. Práce na jeho přípravě začala hned po skončení podzimní „Berounky“. Revivalisté nedali promotérovi E. Paterovi ani okamžik na rozmyšlenou zda v pořádání revivalů dále pokračovat. Ten musel paradoxně vyhlásit stop stav přijímání přihlášek ještě před jejich oficiálním otevřením, když se seznam přihlášených zaplnil okamžitě po skončení úspěšné „Berounky“ a čítá 186 posádek, již je tedy "vyprodáno" a přihlásit se mohou pouze dobové posádky.
O start na Rallye Praha Revival je velký zájem i v zahraničí. První zahraniční přihláška přišla od Andrzeje Jaroszewicze, polské legendy, a nedlouho poté od Nora Johna Hauglanda, který si naší akci velmi oblíbil… Ovšem k naší velké radosti tentokrát vedle něj usedne Monika Eckardt, která s ním odjela hodně soutěží! Ovšem navigovala i dalších velké hvězdy minulosti, např. Uwe Nittela, Larse- E. Torpha, Isolde Holderied či Gerharda Kalnaye. Zájem potvrdila i sympatické Francouzka Biché a několik již startujících francouzských posádek. Zájem o start na revivalu projevilo i několik dalších jmen, s kterými probíhá jednání.
Výběr trasy revivalu je limitován dvěma okolnostmi. Jednak nalezením vhodných lokalit pro Show section, aby revival dostál svému sportovnímu zaměření a jednak zajištěním vhodného ubytování pro skoro 190 posádek, vhodného úrovní a cenou, tak aby se mohla naplnit i, stejně důležitá jako ta sportovní, společenská část revivalu. Proto opět "bohužel" pojedeme severním směrem, druhým centrem akce bude lázeňské město Teplice, spát budeme opět v hotelu Panorama. To „bohužel“ není kvůli Teplicím, ve městě má revival podporu a i v hotelu Panorama byli revivalisté vždy spokojeni. Promotér ale chtěl zkusit zase něco nového. Přes veškerou snahu se nepodařilo zajistit v žádném jiném regionu vhodné ubytování, co se velikosti, popř.ceny ubytování týče…
Slavnostní start se opět budou pořadatelé snažit protlačit do centra Prahy, s již tradičním prologem Show section na hipodromu Velká Chuchle. Ředitelství bude opět v učilišti Radotín.
Promotér posádkám slíbil, že v pátek večer pojedou z centra nejjednodušší cestou a celá páteční etapa bude jednoduchá. Noční SS bude buď na letišti Panenský Týnec nebo v okolí Kladna, slavnostní dojezd v centru Teplic. Naopak na sobotu budou připraveny složitější sekce….
SS úseky se teprve sjednávají, určitě by mělo být schéma 2+7+2 . SS Panenský Týnec či Kladno se bude opakovat v neděli, opět bude součástí Zkoušky stálosti výkonu.
Připravované SS
- opět typu závodu do vrchu, ale na jiné trati.
- zřejmě plochá dráha v Chabařovicích. Zde je v jednání i možnost startu na přilehlé rallyecrossové trati, která je již z větší části asfaltová???
- pokud by Vás napadl třetí zajímavý úsek v prostoru mezi Ústím n.L., Českou Kamenicí, Děčínem a Litoměřicemi, dejte nám tip.
V neděli by měl být prvním SS úsekem Polygon v Mostě. Ten dle ohlasů patřil v loňském roce k nejlepším. A druhým, jak je uvedeno výše.
Celková délka by měla být podobná, jako v minulých letech – předběžně cca 550km.
protože to není rallye , ale hobby sraz .Jsem zvědaví zdali bude tolik lidí taky za 1- 2 roky až skončí klasická STK těm to autům s rámem . pak jedině klasika auto , házet granátem , střílet, opisovat nápisy na ...
Až skončí klasická STK, tak to bude stejný. Dneska tam jede většina aut bez rámu. Ti, co ho mají, tak jsou cizinci, kdy to nevadí a nebo auta na slavných "R" značkách nebo "V". A ti, co jedou na klasických SPZ, buď pojedou s něčím jiným a nebo je nahradí ti, co jsou dneska odmítnuti! Eda má totiž zájemců pořád víc, než může přijmout a bez problému to startovní pole doplní! Docela by mne zajímalo, na kterým Revivalu jsi viděl disciplíny, tebou jmenovaný, jako házení granátem , střílení a opisování nápisů na památkách. Ty totiž vůbec nevíš o co jde a plácáš hloupý, rádoby humorný nesmysly!
Až skončí klasická STK tak to bude stejný ALE 2017? A chodit na seriový auta už nemusím do Chuchle ani letos tam diváků moc nebylo
Markku
souhlasím že tady vůbec taková auta jedou je to krása
Koukola Josef
taky souhlas
Osobně se domnívám, že právě ony formalistické problémy jsou příčinou dlouhodobé nezajímavosti "oficiálních" podniků pořádaných FAČR (byť musím uznat, že právě zde letos konečně začaly podstatné změny k lepšímu).
Z hlediska správního jsme se totiž nějak záhadně dostali do situace, jejíž neexistenci nám právě podobné podniky nostalgicky připomínají (dobu v motorismu podstatně svobodnější, byť chudší).
Možná právě neřešení různých značek a homologací je příčinou nutnosti půl roku dopředu dát stopku v přijímání posádek, o čemž se formalisticky řízeným podnikům pořádáným FAČR ani nezdá...