Jakub "kuře" Kura - eWRC.cz
4. 2. 2017 15:50 − 33084× − 117

Moc nechybělo a v Jihlavě stála Pola WRC 2017

Martin Prokop dnes v rozhovoru pro sport.cz poodhalil, že nebylo daleko tomu, aby jeho tým nasazoval nová Pola.

Tým Martina Prokopa včera vyrazil do Švédska, kde poprvé dojde ke spojení jihlavského týmu a Madse Ostberga, když právě tito dva jezdci pro letošek spojili v MS síly. Zatím disponují jednou Fiestou WRC 2017, kterou dnes dovezli ještě novotou vonící na sever přímo z dílen M-Sportu, ale v průběhu roku by rádi pořídili ještě jeden vůz, aby mohli jak Čech, tak Nor startovat současně. Taková je realita a pokračování obou pilotů s modrým oválem. Jak se dnes ale na serveru sport.cz objevilo, moc nechybělo k tomu, že místo Fiesty stála v Jihlavě hned trojice Volkswagenů Polo WRC, z nichž by jeden speciál byl určen i pro čtyřnásobného mistra světa Sébastiena Ogiera.

"Vše bylo domluvené. Na projektu se měl podílet Red Bull, který je partnerem Sébastiena. Auta by byla u nás v Jihlavě, měli bychom tři a zajišťovali servis. Vedení automobilky vědělo, že budget bude odpovídat českým podmínkám. Ogier souhlasil i s tím, že vynecháme Monte Carlo. Prý by měl alespoň o čtrnáct dnů více času na rodinu," popisuje Martin Prokop původní plány a pokračuje tím, co vše zhatilo, "jenže těsně před podpisem kontraktu se do všeho vložil jeden pravidelný účastník mistrovství. Nasliboval Volkswagenu peníze z Kataru. Vše se zaseklo. Ogier ukázal velkorysost a dvakrát prodloužil termín uzavření kontraktu. Když už neměl kam ustupovat, podepsal Fordu. A já vlastně taky."

Ale jak říkají předchozí řádky, člověk míní, život (či spíše katarské sliby) mění a nakonec Prokop skončil v alianci s Ostbergem. "Byla to krásná představa. Pola WRC v Jihlavě, Sébastien Ogier v autě servisovaném naším týmem. I lidé ve Volkswagenu měli radost, že jejich auto neskončí jen v muzeu… Ale je to realita. Máme Fiestu WRC, v průběhu sezóny možná získáme druhou. Když vše vyjde ideálně, stihnu květnový závod v Portugalsku či červnový na Sardinii, což je pro mě srdeční záležitost. Určitě nehodlám tým opustit jako jezdec. Kluci to dělají pro mě a já nechci, aby k autu chodili jako do práce. Nechci ze závodění udělat pouhý byznys," uzavírá Martin Prokop se svými plány.

Kompletní rozhovor s jihlavským pilotem naleznete na serveru sport.cz.

Komentářů celkem: 117
7. 2. 2017 17:06
0 0
V kontextu s tím,že projekt Polo WRC2017,byl,je a bude mrtev nechápu toto PR,ale to už jsem napsal.Ted když,je to nad nebe jasné,může každý začít přemýšlet.
Já tedy,pokud budu na vrcholné úrovni,tak si hodně rozmyslím,jestli vydat takovou tiskovku.
Přišel pravidelný účastník s Katarem a vyšplouchl ho.Z čeho?Z toho,že jako z něčeho co je,bylo a bude mrtvé?
Pochopil bych postěžování si v případě,že by ho opravdu někdo odněkud vytlačil,ale toto??
Nebudu říkat,že někdo lže,ale minimálně se asi ten někdo spletl.Nebo mi někdo vysvětlí,jak může někdo jednat o startech a provozu aut,která nejsou povolena a spoléhat na to,že budou(utopie)??
Na začátku jsem napsal,že nechápu,ale tak trochu je mi to jasné o co tady šlo

smajlík
7. 2. 2017 18:07
0 0
Původně napsal buzekpar
A za chvilku přijde NOB a budem v řiti všichni


Neboj. Švédská rally a ewrc-results diskuze - coming soon ! Aneb, miluju bouřlivý diskuze smajlík smajlíksmajlíksmajlík
7. 2. 2017 18:13
0 0
NOB vyhlásíš coming out? Pak ano, to bude haloooo smajlíksmajlík
7. 2. 2017 18:32
0 0
Třeba v té době, kdy o tom s VW jednali to bylo VW schopno a ochotno dotáhnout. Pak do toho třeba někdo vstoupil a jednání se protáhla a nakonec selhala a bylo už málo času na homologaci.
7. 2. 2017 19:34
0 0
Co může dotáhnout VW když ho nechtějí pustit ostatní týmy???Čas na homologaci měli pořád stejný,nezávisle na jednáních.
Já bych na to v pozici špičkového sportovce rozhodně nespoléhal,ani jako Ogier,ani jako Prokop.
Dle mě byl Ogier rozhodlý o tom,že bude jezdit v nejsilnější možné sestavě asi tak pár hodin(max. v desítkách hodin) po tom když věděl,že VW končí.
Myšlenka,či nějaká debata o tom,že by se to mohlo dostat do CZ možná byla,ale to bylo dle mě určeno k záhubě,ještě to ani nikdo nevymyslel.
Oni by snad to auto mohli homologovat a nasadit na Monte,jenže to tak nebylo,proto nastalo ihned nepřekonatelné a to jednání s týmy.
Jenomže odprezentovat to tady,jako že chybělo málo,někdo nespolehlivý je vyšplouchl,může za to katar atd.
To chce asi gule,nebo se fakt někdo spletl.Protože stejně tak jako nelze přežít bez kyslíku,nelze provozovat a nasazovat Polo WRC2017 když není a ani nemohlo být homologováno.V PR není žádná zmínka o datech jednání,ale vzhledem k tomu že v PR je zmíněno,že by Ogier nejel s Polem na Monte,předpokládám rozepře v nasazení Pola právě na Monte jako součást homologace.Následně by museli jít za týmy a ty už víme jak rozhodly.
jac
7. 2. 2017 20:12
0 0
Jejda,krasne se nam to tady rozjelo smajlík, pripomina mi to "myslenkove" souboje dvanact-trinact let zpet. Tedy v dobe,kdy i Mravenecz veril uplne v neco jineho smajlík (sorry Petre). No,kazdopadne,at uz je Prst mistr sveta na hube kdekoliv na RZ,,tak proste si to muze dovolit, jezdi MS,je juniorsky MS a cele si to i ridi. A za tohle proste kloboucek,at uz budete zase mektat,ze tatinek,firma apod. Jako cech (teda datem vyskytu a obcasnym pobytem) ocenuji,ze de facto v nove ere wrc je jedinny "soukromy" team v CR. A treba se dockame i vic zajimavych jezdcu. A Dalvo,je zvlastni,ze se neustale pozastavujes nad tim,jak by to mohl byt nesmysl,ale pritom si v casove ose odpovidas,ze se to tak stat treba mohlo. Proc ne Monte? Treba kvuli Dakaru. Proc ne homologace? Protoze v soucasne dobe nevi ve VW leva ruka,co dela prava a jako vsude jsou lidi,kteri si haji sve zajmy. A jako uplne posledni vec,vis kolikrat se dela s nekym rozhovor a dotycny pulku veci ani nerekl? Nebo je rekl jinak? Princip v Tvem pripade byl pouze a jenom to,co jsem Ti napsal na zacatku...proste jsi si do Prsta potreboval kopnout a jestli to bylo z Tve hlavy,nebo Ti zase nekdo zvedl telefon....to uz nechci komentovatsmajlík
kazdopadne pro ty mladsi, i kdyz jsme si drive vyhrozovali taktez do aleluja,vetsinou jsme se pak u piva vzdy nasmali.smajlík Tak to zkuste taky tak.smajlík
7. 2. 2017 20:21 Upraveno 20:22
0 0
Původně napsal jac
Jejda,krasne se nam to tady rozjelo , pripomina mi to "myslenkove" souboje dvanact-trinact let zpet. Tedy v dobe,kdy i Mravenecz veril uplne v neco jineho (sorry Petre). No,kazdopadne,at uz je Prst mistr sveta na hube kdekoliv na RZ,,tak prost...


Víš,že je zcela zbytečné mi podsouvat své myšlenkysmajlík
Rozbor osobnosti ti dělat nebudu,protože na to,co ti udělali lidé,co mi zvedají telefon jsem se neptal smajlík
Máš pravdu,ale já taktéž smajlík
7. 2. 2017 20:24
0 0
27 tisíc přečtení, stovka komentů. To se ti "nepřáteli Prokopa" Dalvo povedlo :D Page rank Prokopa vylezl tak o milion procent a zadarmo :D :D
7. 2. 2017 20:29
0 0
Původně napsal R.Kutej
27 tisíc přečtení, stovka komentů. To se ti "nepřáteli Prokopa" Dalvo povedlo :D Page rank Prokopa vylezl tak o milion procent a zadarmo :D :D


Výborný Rostuv postřeh! Tech 27000 je velmi silný číslo! smajlík
7. 2. 2017 20:37
0 0
Myslel jsem to tak, že po oznámení konce se ve VW zastavil i proces homologace(logicky). No a začalo se vyjednavanim. Kdyby se třeba rychle domluvili s Martinem na servisu a redbullem na penízkách a s Ogierem na sedačce, mohli to ještě třeba stihnout. Ale nevyšlo to a teď to je definitivní tečka za polem wrc 2017.
7. 2. 2017 20:42
0 0
Původně napsal R.Kutej
27 tisíc přečtení, stovka komentů. To se ti "nepřáteli Prokopa" Dalvo povedlo :D Page rank Prokopa vylezl tak o milion procent a zadarmo :D :D


Počkej, to je i moje zásluhasmajlíksmajlík
7. 2. 2017 20:51
0 0
Omlouvám se,že použiji myšlenku jiného zde diskutujícího(má je naprosto stotožněná)-K tomu,aby Pola stály v Jihlavě,chybělo všechno.

Účel to splnilo,někdo se "velmi nažral" a mašinerie zůstala celá.
Jen mě mrzí ti Kataři a Andreas,nebylo třeba je zminovat.To by pak,ale asi bylo slabší kafe.
7. 2. 2017 21:04
0 0
Původně napsal Fox
"Nemyslím, že by si dovolil otevřeně psát nesmyslná fakta."
Tak v první řadě - pokud je něco nesmyslné, není to fakt.
A proč by si to nedovolil - jeho fandům je to jedno (koneckonců, jeho nefandům taky).
Ale prodat to, co vlastně ...
co ti na to napsat, kdyz nepochopis vyznam souslovi. Bohuzel tvuj obzor je omezen velikosti nosu a chapani hranici CR. Opravdu mas pocit, ze clanek napsany u nas ma jenom regionalni ctenos a pusobnost? Nebud naivni. Doba socialismu je davno pryc. Otoc list v kalendari. Je nekolik lidi s mezinarodnim rozhedem, kteri si takove pr prectou a Martina sezeptaji jak to myslel. Lhat v jeho postaveni je velmi kratkozake a hloupe. Jina vec je jakou senzaci z toho udela ta medialni mrdka. Ivanku kamarade. Nebudu brat ohledy na tvuj vek ani zasluhy. Jsem mozna starsi a pamaguji si tejeste z zigula na trati.
7. 2. 2017 21:22
0 0
Ještě chybí v této situaci oznámení,že s podporou Kataru bude v druhé Fiestě Jipocaru startovat Mikkelsen.
To bych mohl napsat asi jen,tak to mi po.er nohu. smajlík
Fox
7. 2. 2017 22:11 Upraveno 22:13
0 0
scubyduu [ 7.2.2017 21:04 ]
A já už se naivně domníval, že jsme se vrátili k věcné diskusi a skončili s osobní rovinou - ach jo...
Obávám se (po shlédnutí tvých výlevů), že toho chápu podstatně víc než ty. A nemusím skrývat svou totožnost.
Nicméně mám opravdu pocit, že zrovna tento PR článek má skutečně právě jen tu regionální čtenost, o působnosti ani nemluvě. A díky za upozornění ohledně socialismu, nějak jsem to skutečně stihl zaregistrovat.
9. 2. 2017 09:19
0 0
Dalvo, ruku na srdce, ale pokud se Mikeš chce letos svézt v novým WRC tak tahle varianta je podle mě nejschůdnější smajlík otázka je kdy můžou mít druhý auto k dispozici. A pokud by se Prokop občas svezl v loňským autě jak naznačuje starej Ostberg, tak by to celkem dávalo smysl. Protože s novým autem stejně bude max. hned za dojetejma továrníkama, což je schopen zajet i s loňským autem za asi o něco menší peníze.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!