12. 4. 2006 00:00 − 3178× − 52

První EVO 9 ve válečných barvách

Pepa Semerád a Bohouš Ceplecha se konečně dočkali a jejich nové Mitsubishi Lancer EVO 9 je konečně na světě.

Pepa Semerád a Bohouš Ceplecha se konečně dočkali a jejich nové Mitsubishi Lancer EVO 9, jehož zrod jsme tady na internetových stránkách eWRC sledovali, je konečně na světě. Jak se mechanikům Charouz Racing Systemu podařilo vůz postavit, si Pepa Semerád vyzkouší dnes a hlavně o víkendu v Hustopečích u Brna, kde je čeká premiéra. Jak se povedlo novou EVO 9 polepit můžete částečně ohodnotit už teď z fotografií „profesionálního fotografa“ Bohouše Ceplechy, za které mu děkujeme.

Nezbývá než popřát této nové šelmě hodně zdaru a aby jí sudičky daly do vínku jen to nejlepší. Nashledanou v Hustopečích.

Komentářů celkem: 52
Anonym IP:195.113.174.10
13. 4. 2006 19:17
0 0
Vypadá to moc pěkně, ale jen na přejezdech mezi RZ.Na trati už se na to dívat nedá.Zlaté WRC a S1600....
Anonym IP:83.177.100.231
13. 4. 2006 19:45
0 0
krása
Anonym IP:213.235.82.77
13. 4. 2006 23:46
0 0
Auto krásné a moc drahé.Design ošklivý a dost laciný.
14. 4. 2006 05:42
0 0
Desing krasny...pisu za sebe
Anonym IP:82.117.131.42
14. 4. 2006 09:03
0 0
trabanti sou lepsi
Anonym IP:88.100.28.118
14. 4. 2006 15:24
0 0
Lepsi nez Loebova Xsara co??!!Ferka. :-(
Anonym IP:85.207.89.126
14. 4. 2006 21:16
0 0
Design opravdu spíš na tuning srazy než na rally, ještě že ty proužky nejsou červeno černý to by pak byl tuningový král,ještě že s tím jede aspon takovou kládu.
Anonym IP:85.207.89.126
14. 4. 2006 21:17
0 0
pardon červeno žlutý samozřejmě
Anonym IP:82.117.131.42
14. 4. 2006 22:39
0 0
nejlepsi by bylo, kdyby zavedli u nas skupinu kde by jezdily auta s pohonem zadnich kol
Anonym IP:85.70.26.17
15. 4. 2006 19:34
0 0
je další lancer. super
4. 6. 2006 18:37
0 0
nadherná hračička
Anonym IP:217.112.167.218
4. 6. 2006 19:33
0 0
Pokud není zakomponovaná reklama (resp. reklamy), je to jenom grafické cvičení - v tomto příp. bez nápadu. Např. ty "řasy" na přední kapotě - no nazdar hodiny... Nebo zakončení křivek u zadního skla a křídlo - s tím si evidentně autor nevěděl rady.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!