--> -->
Jakub "kuře" Kura - eWRC.cz
24. 3. 2017 21:43 − 4714× − 9 0

Mads Ostberg vynechá i Korsiku

Po Mexické rally bude absentovat Mads Ostberg i na Korsice, důvodem však nebudou otcovské povinnosti…

Podle původních plánů měl Mads Ostberg vynechat jen Mexickou rally a pak dojezdit kompletní zbytek sezóny. Ale plány jsou jedna věc, realita druhá a norský pilot bude chybět i na nadcházející Tour de Corse, protože na Fiestu WRC Onebet Jipocar WRT zatím nedorazil asfaltový podvozek. Tím pádem si Mads prodlouží volno a do šampionátu se vrátí v Argentině, která se jede na šotolině a na něj má, v Jihlavě sídlící Fiesta, všechny náležitosti.

"Před pár dny začalo být jasné, že nemáme jistotu obdržení správných podvozkových dílů na asfalt do termínu Tour de Corse a navíc by ani nezbýval čas na otestování. Nemá pro nás význam startovat, jenom abychom se svezli s nevyzkoušenými díly," popisuje důvody svého rozhodnutí Mads Ostberg a pokračuje, "takže si tím pádem před Argentinou užiju pár dalších týdnů otcovské dovolené namísto toho, abych jel rally, kde bych neměl šanci na slušný výsledek."

Jak už zaznělo, dalším bodem v programu Madse Ostberga bude Argentinská rally a je jasné, že se ,i kvůli této neplánované pauze, norský pilot na start těší. "Už se nemůžu Argentiny dočkat a před startem máme naplánován jeden test na šotolině tady v Evropě a pak možná ještě jeden den v Argentině na tamních cestách těsně před začátkem rally." Na rozdíl od továrem má totiž Ostberg výjimku na testy mimo Evropu. Ale testuje i na starém kontinentu, minulý týden najížděl kilometry v Norsku a pracoval na nastavení diferenciálu a setupu auta. "Sníh a led nemají sice pro zbytek sezóny žádný význam, ale při Švédské rally jsme kvůli pozdní dodávce auta a malému času na testy nemohli hodně věcí vyzkoušet. Teď, když jsem pár dní jezdil v Norsku, tak cítím, že jsme udělali velký pokrok v poznání auta a v možnostech jeho nastavení," uzavírá Mads Ostberg.

Komentářů celkem: 9
24. 3. 2017 23:58
00
WRC Onebet Jipocar WRT zatím moc nefunguje, ale je jasné, že nový team ve WRC nelze udělat ze dne na den.
25. 3. 2017 01:20
10
Spíš zatím moc nefunguje zákaznický WRC program M-Sportu, nebo jeho výroba součástek. S tím Jipocar nic moc dalšího nezmůže...
25. 3. 2017 04:34
00
TO Spik : Doufám, že si uvědomuješ jednu věc : objednat součástky na WRCo není totéž, jako si objednat v internetovém obchodě novou rychlovarnou konvici !
25. 3. 2017 05:35
00
Nikde nepadlo slovo o tom kde je chyba...ale spis si myslim ze v msportu za nedodani nez ze by v OB JiPO poslali objednavku vcera...no tak i tak by corsica nebyla tim pravym...na asfalty jeste dojde...
25. 3. 2017 07:06
Upraveno 07:06
00
Já bych řekl, že je dobré si taky uvědomit, že plně tovární týmy, narozdíl od ,,továrního" M-Sportu všude nasazovaly pouze dvě auta, Malcolm od začátku sezony, počínaje Monte Carlem vždy minimálně tři. Takže to že se zpozdí díly pro ,,zákaznický program" který vlastně oficiálně neexistuje, mi nepřijde jako nic tak zvláštního.... Ovšem tvrdit kvůli tomu, že Jipocar Onebet nefunguje, je dost odvážné - Ani Martinův tým ani Mads nejsou žádní jelimani, kteří jedou prvně na zkušenou do světa a neví, co a kdy je třeba objednávat.... smajlík
25. 3. 2017 08:37
00
On to Prokop několikrát už říkal, že M-Sport nebude asi stíhat vyrábět díly pro všechny zákazníky.
25. 3. 2017 13:40
00
Původně napsal MPI
Já bych řekl, že je dobré si taky uvědomit, že plně tovární týmy, narozdíl od ,,továrního" M-Sportu všude nasazovaly pouze dvě auta, Malcolm od začátku sezony, počínaje Monte Carlem vždy minimálně tři. Takže to že se zpozdí díly pro ,,zákaznický program" který vlastně oficiálně neexistuje, mi nepřijde jako nic tak zvláštního.... Ovšem tvrdit kvůli tomu, že Jipocar Onebet nefunguje, je dost odvážné - Ani Martinův tým ani Mads nejsou žádní jelimani, kteří jedou prvně na zkušenou do světa a neví, co a kdy je třeba objednávat.... smajlík
Vzhledem k tomu, kdy WRC Onebet Jipocar WRT vznikl (tj. prosinec 2016) bych řekl, že na objednávku dílů na WRCo bylo strašně málo času. Tým lidí okolo Martina a Madse samozřejmě maká, ale čas si za peníze nekoupíš!
25. 3. 2017 16:14
Upraveno 16:15
00
stanďas: v tom co píšeš ty v reakci na můj příspěvek a co píšu já nevidím žádný rozpor, nicméně pořád nevidím důvod tvrdit, že ten tým nefunguje. I kdyby ty díly objednali v říjnu (mimochodem nevěřím, že auto bylo objednáno až v době představení týmu), tak by pravděpodobně dřív nebyly, stačí se podívat, kdy bylo k dispozici první soukromé auto jako takové (a zrovna to pro Jipocar) - dost krátce před Švédskem, Bertelli se s tím svezl až v Mexiku... Tudíž pořád nevidím, v čem by v Jihlavě podcenili situaci, resp. nefungovali, jak píšeš smajlík
26. 3. 2017 00:39
00
Původně napsal MPI
Já bych řekl, že je dobré si taky uvědomit, že plně tovární týmy, narozdíl od ,,továrního" M-Sportu všude nasazovaly pouze dvě auta, Malcolm od začátku sezony, počínaje Monte Carlem vždy minimálně tři. Takže to že se zpozdí díly pro ,,zákaznický program" který vlastně oficiálně neexistuje, mi nepřijde jako nic tak zvláštního.... Ovšem tvrdit kvůli tomu, že Jipocar Onebet nefunguje, je dost odvážné - Ani Martinův tým ani Mads nejsou žádní jelimani, kteří jedou prvně na zkušenou do světa a neví, co a kdy je třeba objednávat.... smajlík
Taky nevím, kam stanďas míří. Je dost naivní si myslet, že to byla chyba Q. Millera nebo snad Prsta a to přirovnání k objednávání domacích spotřebičů - no coment. smajlík

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama reklama
-->