Třetí místo v Maďarsku a vítězství na Šumavě

Duck Racing měl o víkendu 22.–23. dubna dvojí směnu.

Na maďarském Hungaroringu zahájil okruhovou sezonu a na Rallye Šumava Klatovy pokračoval ve vítězném tažení.

Petr Kačírek a Daniel Skalický reprezentovali Duck Racing na Hungaroringu, kde se potýkali nejen se stávkující technikou a likvidačním manévrem soupeře, ale i nepřízní počasí neobvykle studeného jara.

„Na Hungaroringu panovalo hrozné počasí. Přijeli jsme na doslova zasněžený okruh,“ vzpomínal Petr Kačírek na výsledek nečekané sněhové nadílky, která donutila pořadatele pozměnit harmonogram závodního víkendu FIA zóny střední Evropy.

„Celý víkend byla zima, takže bylo obtížné zahřát pneumatiky. Zkrátka jsme na závodění neměli úplně ideální podmínky. Navíc nás provázela velká smůla. V druhém tréninku se Danu Skalickému zadřelo v BMW M3 GTR olejové čerpadlo a tím pádem se zadřel úplně nový motor, jenž jsme poslední měsíc stavěli,“ posteskl si Kačírek.

Daniel Skalický tak do sprintů nenastoupil, naopak Petr Kačírek startoval s vozem BMW Z4 GT3 Roberta Šenkýře. Jenže i jeho potkala smůla, převtělená do polského závodníka.

„V tréninku jsem byl s autem spokojený. V první kvalifikaci jsem zajel pátý nejrychlejší čas a v závodě dobře odstartoval. Bohužel pak vyjel safety car a pneumatiky se pomalou jízdou ochladily. Po restartu už jsem je nedokázal přivézt k provozní teplotě a musel se spokojit s pátým místem. Ve druhém závodě jsem hned v první zatáčce po startu dostal ránu od Poláka v Porsche, který byl dlouhý na brzdy a trefil mě do pravého boku. Otočil mě a ještě mi při tom urazil přední kolo,“ uvedl Kačírek.

Mnohem lépe se s tímto vozem dařilo Danu Skalickému ve vytrvalostním závodě. Mechanici Šenkýř Motorsport stihli poškozené BMW opravit, za což si vysloužili od Kačírka velkou poklonu, a Dan Skalický odstartoval do hodinové vytrvalosti z první řady.

„V závodě bojoval s Jiřím Malchárkem a Jakubem Knollem s Robertem Šenkýřem, kteří jeli s BMW M6 GT3. Nakonec dojel na skvělém třetím místě,“ pokračoval Petr Kačírek a zároveň pochválil výsledek Duck Racingu i na Rallye Šumava Klatovy: „Venda Kopáček s Bárou Rendlovou se Subaru Impreza STi vyhráli svou třídu a udrželi vedení v průběžném hodnocení. Udělali nám velkou radost.“

Komentářů celkem: 7
25. 4. 2017 14:22
1 0
Tak já si jdu přečíst o Wendovi jak válčil na Šumavě a dozvím se něco uplně jiného o někom kdo mě nezajímá smajlíksmajlíksmajlíksmajlík O Šumavě nic ...
25. 4. 2017 15:30
2 0
Okruhy ? To jsou ty závody bez diváků?
25. 4. 2017 16:04 Upraveno 16:04
1 0
si ještě budete vážit vysmívaných tiskovek Škodovky, kde se aspoň mluví o odjeté soutěži a ne kroužení někde na druhé straně Visegrádu smajlík
25. 4. 2017 18:16
0 0
Ale víme, že na Hungaroringu , panovalo hrozné počasí a celý víkend byla zima.
25. 4. 2017 21:47
0 0
Původně napsal malinkej
Tak já si jdu přečíst o Wendovi jak válčil na Šumavě a dozvím se něco uplně jiného o někom kdo mě nezajímá smajlíksmajlíksmajlíksmajlík O Šumavě nic ...
Všechny 3 fotky a 3 poslední věty v článku ti nestačí? smajlík
25. 4. 2017 23:42 Upraveno 23:42
0 0
Původně napsal standak
Původně napsal malinkej
Tak já si jdu přečíst o Wendovi jak válčil na Šumavě a dozvím se něco uplně jiného o někom kdo mě nezajímá smajlíksmajlíksmajlíksmajlík O Šumavě nic ...
Všechny 3 fotky a 3 poslední věty v článku ti nestačí? smajlík
asi jenom první 2 fotky. Ta třetí je Zabloudil - to auto má úplně jiné barvy smajlík
26. 4. 2017 20:56
0 0
Nechápu, co tady dělá článek o zápolení Petra Kačírka, byť se v současnosti jedná o Wendovo chlebodárce, na okruhu Hungaroring.smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!