26. 4. 2017 12:26 − 8126× − 12

Byl by tým Hyundai s Mikkelsenem dominantní?

Mezi týmem Hyundai a Andreasem Mikkelsenem stále probíhají jednání o startech v MS. Byl by pak Hyundai v MS dominantní?

Andreas Mikkelsen už si před několika dny vyzkoušel při testování vůz Hyundai i20 Coupé WRC. Teď už se jedná mezi manažery, jak to vše dotáhnout do konce. Mezi ostatními týmy ale panuje nervozita z toho, že by Hyundai s Mikkelsenem mohl být v MS hodně dominantní. Spolu s Neuvillem, Sordem a Paddonem by vytvořili rozhodně velmi silnou čtyřku.

Všichni tří současní jezdci Hyundaie přitom mají smlouvu i na příští rok. Jedinou variantou týmu je tak doplnění sestavy o čtvrté auto poslední specifikace. To by přitom nebylo nemožné, i loni nasadili čtvrté auto s Kevinem Abbringem. A zcela jistě padá i varianta s loňskou verzí vozu, protože o tu nemá zájem jak Mikkelsen, tak by to bylo i komplikací pro tým Hyundai, který by musel vozit na soutěže i kompletní sadu náhradních dílů na na starší vůz.

Přitom Mikkelsen, respektive jeho manažer, jednají i s jinými týmy. Proběhla jednání s Toyotou, kde Juho Hänninen často chybuje. Od Portugalska ale pojede i Esapekka Lappi a asi se čeká i na jeho výkony. U Citroenu mají zase pod smlouvou Krise Meeke jen na letošek a on už není nejmladší…


Mikkelsen hledí vstříc světlým zítřkům…

Každopádně Mikkelsen si je dobře vědom svých kvalit a podle toho si klade podmínky. Nehodlá přitáhnout žádného sponzora, ale chce být klasický tovární jezdec plně placený. Dále chce smlouvu minimálně na zbytek tohoto roku a celý příští. Je si totiž dobře vědom, že zatímco je na trhu spoustu nadějných jezdců, pouze on je jediný volný jezdec schopen okamžitě jezdit na té nejvyšší úrovni.

Týmy, které mají o Mikkelsena zájem, tak musí řešit, kde na něj vzít peníze. A Hyundai je v tomto asi nejdále. "Nic ještě není rozhodnuto, je to ještě hodně práce a hodně peněz," přiznal týmový manažer Alain Penasse. Popřel i možnost, že by nový vůz WRC poskytli soukromému týmu.

Mezi ostatními týmy tak panuje nervozita. Zatím je letošní rok velmi vyrovnaný, všechny týmy již dokázaly vyhrát soutěž v MS. Jenže kdo získá Mikkelsena, získá pravděpodobně převahu…

Komentářů celkem: 12
26. 4. 2017 13:061
0 0
Samozřejmě, že kdo získá Mikkelsena, získá převahu. Ale získat ho může každý, tak ať si pak nestěžujísmajlík smajlík
26. 4. 2017 13:152
0 0
náčelníku, jsi si jistý tou Meekovou smlouvou? Já žiju v tom, že dostal smlouvu na tři roky a mělo to být do 2018 včetně, stejně jako u Breena s Lefebvrem
26. 4. 2017 13:293
0 0
Původně napsal kuře
náčelníku, jsi si jistý tou Meekovou smlouvou? Já žiju v tom, že dostal smlouvu na tři roky a mělo to být do 2018 včetně, stejně jako u Breena s Lefebvrem
Čerpal jsem z článku na autosport.com, kde se cituje ""At Citroen, Kris Meeke doesn't have a contract for next year, so they are looking." Tady se zase píše, že by měl mít http://www.wrc.com/en/wrc/news/december-2015/citroen-signs-meeke/page/3057--12-12-.html, tak nevímsmajlík
26. 4. 2017 13:464
0 0
Verim, ze kdyby se Malcom nevyšťavil na Ogiho, že by ho měl už u sebe... Takhle nezbyva nez doufat v rychla jednani a v rychle jednani kdy se posadi do auta... Byl by dalsim adeptem na vitezstvi v soutezi... Ted Paddon v argentine by mohl obhajit, pak uz by se mohlo konecne podarit Otíkovi a pak Andreas smajlík smajlík smajlík konec snění, zpět do práce...
26. 4. 2017 14:045
0 0
No, on by sice Mikelsen nějaké ty body určitě ujezdil, ale zase by v rozjeté sezóně obíral o body ostatní jezdce Hyundai. A tu příští sezónu je to otázka, jestli by v Hyundai zůstal nebo ne. Ford na něj nemá prachy, ale ford ho ani nepotřebuje, když má jasně nejlepšího jezdce a dost možná i sestavu. Citronek by ho měl vzít hned, ale jsou to holt zabedněnci no. A Toyota to samé...
26. 4. 2017 14:126
0 0
Shacki, to je docela zajímavá otázka. Když si teď projíždím naše články, tak tam se vždy taky psalo 3 letá smlouva, aj strejda google to ukazuje. https://www.google.cz/search?q=meeke+citroen+contract+2018&rlz=1C1SFXN_enCZ699CZ699&oq=meeke+citroen+contract+2018&aqs=chrome..69i57.5903j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8 No, pro Krisovo dobro doufám, že se teď autosport jen upsal
26. 4. 2017 15:017
0 0
Obávám se že z toho nic nebude ... Je sice jediný špičkový jezdec k dispozici, ale trh ho prostě teď nepotřebuje.
26. 4. 2017 19:078
0 0
Co si mám představit pod "trh ho prostě teď nepotřebuje"? Jako že týmy nemají zájem o druhého nejlepšího pilota ve WRC?
shifty: netvrdil bych že má Ford nejlepší sestavu, je to tak nastejno s Hyundaiem, ale pokud by Hyundai získal Mikeše, pak by to bylo už dost jednoznačný. To ale možná i v případě fordu.
26. 4. 2017 20:359
0 0
Podle mě 4 jezdci, z nichž minimálně 2 - 3 rozhodně nechtějí být dvojkami, neudělají dobrotu. Spíš naopak. Kdyby pustil Hyundai Paddona nebo Sorda, tak to beru. Ale to nevypadá...no uvidíme...
27. 4. 2017 06:4110
0 0
spik : "druhý nejlepší pilot ve wrc" o víkendu se pojedu už pátý podnik sezony a nikdo zatím zájem neprojevil ... navíc sestava Hyunadaie je velmi vyvážená ,jedou spolu čtvrtou sezonu a hlavně i vítězí.
27. 4. 2017 17:2611
0 0
Tým Hyundai prý pro Portugalsko určitě nebude mít ještě čtvrtý vůz, takže Mikkelsen se tam určitě neobjeví
27. 4. 2017 21:1412
0 0
Původně napsal solbergovec
spik : "druhý nejlepší pilot ve wrc" o víkendu se pojedu už pátý podnik sezony a nikdo zatím zájem neprojevil ... navíc sestava Hyunadaie je velmi vyvážená ,jedou spolu čtvrtou sezonu a hlavně i vítězí.
Nevím, jestli vidíš do zákulisí týmů WRC, ale já tu čtu, že jednal s několika týmy, tzn že je o Andrease zájem a ano i přesto, že je všude již plno! Takže to továrnám asi nedá spát. A pokud vím, tak nejede, protože nemá kde a ne že o něj není zájem.
Souhlasím ale s týmovou vyvážeností v Hyundai, ale v i tak bych ho viděl radši jinde než v Toyotě. Nejlíp ve VW.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!