28. 4. 2017 21:22 − 6437× − 25

Rally Šumava Klatovy 2017 – supernáročná a krásná

Reportáž ze závodu, který je prostě jiný.

Rally Šumava je v lecčems jiná, než ostatní české závody. Je to takhle dobře, nebo není?

Videa, fotogalerie, články a magazíny hledejte také na www.msrevue.cz. Máme rádi motorsport!

Komentářů celkem: 25
2. 5. 2017 09:18
0 0
kondec, tuhle větu: "Ony ty třídy R dnes umožňují stavit závodní auto z čehokoliv." nemůžeš myslet vážně, že ne?
kdyby tomu tak bylo, tak nejsou jezdci rukojmími výrobců, o čemž píšeš o kousek níž, takže vlastně popíráš sám sebe smajlík
hlavní problém je v systému homologací a s tím spojených poplatků do kasičky FIA, místoi obecných technických předpisů, podle kterých by si mohl postavit auto kdokoli doma v kůlně, se musí složitě vypracovávat homologační bichle na každý homologovaný typ a za každý ten typ pořádně zaplatit a je jasný, že do toho výrobci nepůjdou, takže míček je na straně FIA smajlík
2. 5. 2017 13:35
0 0
Nověj, ač v zásadě souhlasím, tak si prostě myslím, že to není jen ta zlá FIA, ale svůj podíl na tom maj aj výrobci. Jak by k tomu přišli, aby si někdo postavil auto doma v dílně a nenakoupil všechny skvělé přestavbové kity a další origo věci od továrny... a ten zájem, když jsem si v Rally přečetl vyjádření pana Hrabánka k malorážkovým erkovým škodovkám, tak jsem byl zklamán. Pořád jsem doufal, že něco ukutaj, ale ne, není zájem.
2. 5. 2017 14:39
0 0
pokud je FIA řídícím orgánem světového autosportu, padá odpovědnost na ni, přes to nejede vlak smajlík
3. 5. 2017 21:19
0 0
Novej: Tak to jsi vlastně vůbec nepochopil co jsem psal. Výhoda některých současných tříd je v tom, že postavíš konkurence schopné auto vlastně z čehokoli, co má správné rozměry. V minulosti jsi musel vyrobit sérii a teprve z ní dělat závoďáky nebo naopak. Má to i své nevýhody, o tom žádná, ale bohužel nejde nikoho nutit do stavby malých aut. Třeba myšlenka Opelu s jejich cupovým autem je parádní a pro první porovnání s jinými jezdci asi ideální. Jen škoda jak psal Kuře, že to nechápe náš domácí výrobce.
4. 5. 2017 10:42
0 0
však mě nikdo nemusí do stavby malýho auta nutit, ono bude stačit, když mi při tom nebude nikdo házet klacky pod nohy smajlík
prostě je špatně, když jsou jezdci s posvěcením FIA rukojmími výrobců, proč bychom si nemohli postavit závoďáka z auta, který si sami vybereme?
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!