Jakub "kuře" Kura - eWRC.cz
30. 4. 2017 19:32 − 7096× − 15

Infarktový závěr a druhé vítězství sezóny pro Neuvilla

Elfyn Evans dnes nedokázal udržet svůj náskok a o nicotných sedm desetin podlehl po PowerStage Thierrymu Neuvillovi.

Poslední tři zkoušky měla v neděli na programu Argentinská rally a zbývalo rozřešení té nejdůležitější tajenky, tedy toho, kdo bude v cíli slavit vítězství. K těmto debatám jednoznačně sváděla situace po sobotě, když vedoucího Evanse a druhého Neuvilla dělilo 11 sekund a zejména Belgičan v odpolední sekci druhé etapy nasadil dosti slušné tempo. Příliš daleko nebyl ani třetí Tänak, který se čtvrt minutou na Neuvilla mohl číhat, zda jeho soupeř neudělá nějakou botu, z níž by profitoval. Řečí čísel měla neděle na programu závěrečných 55 kilometrů rozdělených do tří testů, z nichž se dvakrát odjel El Condor – Copina a jednou Mina Clavero – Giulio Cesare. Prvně jmenovaná RZ byla také dějištěm PowerStage.

V neděli začal nejrychleji Tänak, druhý nejlepší čas zaznamenal Neuville a třetí Evans. Všichni tři se vešli do 4 sekund, Belgičan pak na vedoucího Welšana stáhl 25 desetin, ale pozice v celkovém pořadí zůstávaly neměnné. Jedinou změnu v TOP 10 udělal Ostberg, kterému se podařilo hned po první vložce dostat před Tidemanda na desáté místo. Druhou vložku dne vyhrál Neuville a pořádně na to šlápl, protože druhému Evansovi dal 8,4 sekundy a před PowerStage obě posádky dělilo 6 desetin. Dobře rozjetý závod musel těsně před koncem opustit osmý Bertelli, jemuž přestala fungovat převodovka. Pro rekapitulaci byla situace před posledním testem následující. Vedoucí Evans měl 6 desetin na Neuvilla, třetí Tänak už zaostával o necelou půlminutu, další necelou minutu zpět byl Ogier, jenž měl 19 sekund na Latvalu.

V PowerStage zajel nejrychleji Neuville před Evansem a nebudeme to nijak natahovat, Belgičan ujel Welšanovi o 13 desetin, takže se v samém závěru před Evanse dostal a slavil druhé letošní vítězství a současně druhé v řadě. Evans si připsal hodně důležité pódium, ale ani Argentina 2017 se nestala místem, kde by pneu DMack slavily své první absolutní vítězství. Třetí v PowerStage i celkově dojel Tänak, i zbytek pěti nejrychlejších kopíroval na poslední vložce celkové pořadí, takže čtvrtý na PS i celkově byl Ogier a pátý Latvala.

Šestou příčku v Argentině vyválčil Paddon, tři a půl minuty za Kiwim dojel Hänninen, jenž letos teprve podruhé dojel bez problémů a přivezl nějaké body i pro sebe. Další tři a půl minuty nazpět následoval Sordo a necelou půlminutu pak zaostal devátý Ostberg, jenž včera nabral dvě zkoušky penalizací skrze rally2. Desítku pak uzavřel nejrychlejší pilot WRC2 Tidemand, který se svou tovární Fabií R5 soutěž jednoznačně opanoval a zvítězil s náskokem 10 minut na Alonsa. V poslední vložce musel odstoupit do té doby třetí Heller a na bronzový stupínek se tím pádem posunul Guerra, čtvrtý byl Saba a klasifikaci uzavřel pátý Ptaszek.

Pořadí jezdců:Ogier 102, Latvala 86, Neuville 84, Tänak 66, Sordo 51, Evans 42, Breen 33, Paddon 33, Meeke 27, Hänninen 15

Pořadí týmů: M-Sport 162, Hyundai 142, Toyota 99, Citroen 77

Komentářů celkem: 15
30. 4. 2017 21:33
0 0
Tohle je krásné, těsné souboje, vyrovnaní soupeři, kterých na titul aspiruje hned několik a to jsme ve třetině sezóny. Začne se přiostřovat. Neuville jede skvěle, hodlá napravit zaváhání ze začátku sezóny, Ogier jede takticky, sbírá body a jen tak se nedá, Latvala taky může postupně jít nahoru, Tanakovy soutěže myslím ještě přijdou a moje osobní naděje Meeke již asi šancí moc nemá, ale kdyby kromě nehod svého mentora napodobil ve vývoji vítězné sezóny, bylo by to skvělé. Parádní výkon také od Evanse, ikdyž to nebylo vítězství. Trochu jako Tanak v Polsku. A to nasazení? VŽUM! Pecka.
1. 5. 2017 01:28
1 0
nemůžu se vyhnout komentáři v tom, že dle mého je morálním vítězem v této soutěži Evans. Především v tom, že on nebyl ve svých komentářích tím, kdo si stěžoval na problémy s autem, kterého (především v druhé etapě) pozlobilo. No když to srovnám s aktuálně čtyřnásobným mistrem, který má stejný auto, v asi o něco lepší specifikaci a jediné co od něj znělo nebylo to, že byl třikrát venku ale to, že auto nefunguje dle jeho představ. Jinak opravdu pěkná soutěž s napětím až do konce. No a ten Evansův dotek na můstku v ps, byl taky dost silným okamžikem.
1. 5. 2017 08:07
0 0
Původně napsal Karhanek
nemůžu se vyhnout komentáři v tom, že dle mého je morálním vítězem v této soutěži Evans. Především v tom, že on nebyl ve svých komentářích tím, kdo si stěžoval na problémy s autem, kterého (především v druhé etapě) pozlobilo. No když to srovnám s aktuálně čtyřnásobným mistrem, který má stejný auto, v asi o něco lepší specifikaci a jediné co od něj znělo nebylo to, že byl třikrát venku ale to, že auto nefunguje dle jeho představ. Jinak opravdu pěkná soutěž s napětím až do konce. No a ten Evansův dotek na můstku v ps, byl taky dost silným okamžikem.
To že Ogier se s Fiestou "pere" je naprosto evidentní. Pak se nediv prohlášení, že auto nefunguje podle jeho představ. Prostě z VW, kde byl mnoho a mnoho let smajlík, má jiné návyky a zkušenosti. Jen se podívej na videa z testů RB na Wechseland rally. Nemyslím, že Mundl v tom autě sedí poprvé, ale: 1. to auto se chová naprosto předvídatelně; 2. řidič má, díky nastavení, jistotu jak na asfaltu, tak šotolině. A proč tomu tak je? Protože Ogier v testech najel 15 000 ostrých km (někde se píše až o 20 000 km). A že z těchto testů jsou kila dat jak vůz nastavit je evidentní. Pak není problém nastavit auto i pro jezdce s jiným jízdním stylem. A tento "servis" zatím Ogier u M-Sportu zatím nemá; jeho reakce jsou potom pochopitelné.
1. 5. 2017 08:30
1 0
Ford má neustálé problémy s centrálním diferenciálem, sice to moc neříkají, ale hlavně Ogier se s tím hrozně pere. Snad to vyřeší co nejdříve.
1. 5. 2017 10:31
0 0
Evanse je mi fakt líto,měl to k vítězství opravdu kousek.Na druhou stranu je nutné říct,že má Neuville letos fantastickou formu a je jednoznačně nejrychlejší.Každopádně po dlouhé době to vypadá na zajímavou sezonu.Jsem zvědav,jak bude jezdit Ogi pod tlakem...smajlík
1. 5. 2017 11:04
0 0
Na jak dlouhou dobu má Ogi smlouvu u Fordu ?
MPI
1. 5. 2017 11:20
1 0
Mám za to, že Ogi podepsal u Fordu na rok.
1. 5. 2017 22:43
0 0
Toho Elfina mi bylo fakt moc líto, už jsem věřil, že to s těmi 48 sekundama, nebo kolik jich měl, udrží a ono zas nepodrží auto. Ach jo. smajlík
Že si Ogi stěžuje je jasný, zatím si s Fordem moc neseděj a to se dalo i čekat. Ford byl vždycky jinej než Citroen nebo jemu podobný VW, takže úplnou souhru bych čekal až příští sezonu, kdy budou moci uplatnit nějaké žolíky a přizpůsobit Fiestu Ogiho (francouzskýmu) stylu. To je můj názor. O dětských nemocech nemluvě, těch mají se Citroenem asi nejvíc ze všech.
1. 5. 2017 23:10 Upraveno 23:14
0 0
Zvykli si hošánci totiž na to mít dokonalý auta, auta co jim hodně odpustí..At jim dají do ruky předchozí 2.0T WRCa, to bylo poslední pořádný závodění v téhle kategorii, žádná jízda jak po kolejích ! Před letošním upgradem byli ty WRCa jako úplně zabitý, teď musí zas trošku řídit a to je dobře. Takhle to vidím já. Taky jsem to s nástupem 1.6T WRCček přestal úplně sledovat po pár závodech (před těmi čtyřmi-pěti lety, nebo kdy ty 1.6T začli jezdit). A když jsem náhodou poté v TV chytnul , po odjetém závodě (ve zprávách), jak se nějaký ten vítez zrovna radoval a plácali se po zádech jak mistři světa, tak jsem se při vzpomínce pár let zpět musel vážně pousmát, komedie ty závody, ještě že se dalo a dá stále koukat na MOTO GP..Protože jednu dobu padlo WRC na úroveň formule 1 v mejch očích. Vrcholná kategorie WRC neumřela odchodem Loeba, Hirvonena, či Solberga (idkyž takový jezdci dnes velmi chybí, ne že ne), ale tím přechodem na 1.6T vysavače. Bohužel i WRCa byli trapné vysavače, nejen auta kategorie S2000.. Tot k těm komentům, že si jezdci někdy stěžují..Ted má ta technika zas trošku koule (mohlo by to vypadat ještě jinak ale) a toto může přeci vychovat i skutečné jezdce, hrdiny rally..jako byl Loeb, Solberg apod..Za vše mluví i vyrovnanost v letošní sezoně, to je moc dobře pro tenhle sport, jen at padaj na drštičku a učí se znovu vstát a chodit, závodit. Měli to moc jednoduchý někteří , řekl bych spíš tedy většina - těch posledních pár let a ted nemluvím jen o Ogierovi, aby si někdo nemyslel. Jasně to dokazuje to o čem píšu jinde, soudruzi z FIA apod.udělali před pár lety velký krok dozadu - koncepčně, napříč všemi třídami. U WRC kategorie jim to došlo, bojím se ale, že tím to zatím končí a je to moc málo pro tenhle sport, moc mááálo. Viz. destrukce produkčních aut apod..
1. 5. 2017 23:54
0 0
Původně napsal NoOneBetter
Zvykli si hošánci totiž na to mít dokonalý auta, auta co jim hodně odpustí..At jim dají do ruky předchozí 2.0T WRCa, to bylo poslední pořádný závodění v téhle kategorii, žádná jízda jak po kolejích ! Před letošním upgradem byli ty WRCa jako úplně zabitý, teď musí zas trošku řídit a to je dobře. Takhle to vidím já. Taky jsem to s nástupem 1.6T WRCček přestal úplně sledovat po pár závodech (před těmi čtyřmi-pěti lety, nebo kdy ty 1.6T začli jezdit). A když jsem náhodou poté v TV chytnul , po odjetém závodě (ve zprávách), jak se nějaký ten vítez zrovna radoval a plácali se po zádech jak mistři světa, tak jsem se při vzpomínce pár let zpět musel vážně pousmát, komedie ty závody, ještě že se dalo a dá stále koukat na MOTO GP..Protože jednu dobu padlo WRC na úroveň formule 1 v mejch očích. Vrcholná kategorie WRC neumřela odchodem Loeba, Hirvonena, či Solberga (idkyž takový jezdci dnes velmi chybí, ne že ne), ale tím přechodem na 1.6T vysavače. Bohužel i WRCa byli trapné vysavače, nejen auta kategorie S2000.. Tot k těm komentům, že si jezdci někdy stěžují..Ted má ta technika zas trošku koule (mohlo by to vypadat ještě jinak ale) a toto může přeci vychovat i skutečné jezdce, hrdiny rally..jako byl Loeb, Solberg apod..Za vše mluví i vyrovnanost v letošní sezoně, to je moc dobře pro tenhle sport, jen at padaj na drštičku a učí se znovu vstát a chodit, závodit. Měli to moc jednoduchý někteří , řekl bych spíš tedy většina - těch posledních pár let a ted nemluvím jen o Ogierovi, aby si někdo nemyslel. Jasně to dokazuje to o čem píšu jinde, soudruzi z FIA apod.udělali před pár lety velký krok dozadu - koncepčně, napříč všemi třídami. U WRC kategorie jim to došlo, bojím se ale, že tím to zatím končí a je to moc málo pro tenhle sport, moc mááálo. Viz. destrukce produkčních aut apod..
Nevím co tu plácáš o těch dvoulitrech. Ogier s nimi dokázal vyhrát 2 závody a to vše už ve druhé sezoně ve WRC a v Japonsku jel přitom úplně poprvé. K tomu prohrál na Zélandu kde jel taky poprvé o pár sekund vlastní chybou 3 zatáčky před cílem. Tohle každej nedokáže......... tak tu nenaznačuj že by byl ve dvoulitrech v háji smajlík
2. 5. 2017 00:03
0 0
Původně napsal NoOneBetter
Zvykli si hošánci totiž na to mít dokonalý auta, auta co jim hodně odpustí..At jim dají do ruky předchozí 2.0T WRCa, to bylo poslední pořádný závodění v téhle kategorii, žádná jízda jak po kolejích ! Před letošním upgradem byli ty WRCa jako úplně zabitý, teď musí zas trošku řídit a to je dobře. Takhle to vidím já. Taky jsem to s nástupem 1.6T WRCček přestal úplně sledovat po pár závodech (před těmi čtyřmi-pěti lety, nebo kdy ty 1.6T začli jezdit). A když jsem náhodou poté v TV chytnul , po odjetém závodě (ve zprávách), jak se nějaký ten vítez zrovna radoval a plácali se po zádech jak mistři světa, tak jsem se při vzpomínce pár let zpět musel vážně pousmát, komedie ty závody, ještě že se dalo a dá stále koukat na MOTO GP..Protože jednu dobu padlo WRC na úroveň formule 1 v mejch očích. Vrcholná kategorie WRC neumřela odchodem Loeba, Hirvonena, či Solberga (idkyž takový jezdci dnes velmi chybí, ne že ne), ale tím přechodem na 1.6T vysavače. Bohužel i WRCa byli trapné vysavače, nejen auta kategorie S2000.. Tot k těm komentům, že si jezdci někdy stěžují..Ted má ta technika zas trošku koule (mohlo by to vypadat ještě jinak ale) a toto může přeci vychovat i skutečné jezdce, hrdiny rally..jako byl Loeb, Solberg apod..Za vše mluví i vyrovnanost v letošní sezoně, to je moc dobře pro tenhle sport, jen at padaj na drštičku a učí se znovu vstát a chodit, závodit. Měli to moc jednoduchý někteří , řekl bych spíš tedy většina - těch posledních pár let a ted nemluvím jen o Ogierovi, aby si někdo nemyslel. Jasně to dokazuje to o čem píšu jinde, soudruzi z FIA apod.udělali před pár lety velký krok dozadu - koncepčně, napříč všemi třídami. U WRC kategorie jim to došlo, bojím se ale, že tím to zatím končí a je to moc málo pro tenhle sport, moc mááálo. Viz. destrukce produkčních aut apod..
ale musím s tebou souhlasit že to jak se od roku 2011-2016 vůbec neměnila pravidla a jelo se pořád se stejnými modely na atraktivitě nepřidalo, ty časy kdy se během nástupu tisícíletí neustále vydávaly vylepšené nebo úplně nově vypadající modely jsou ale dávno pryč, počítej s tím že tyhle kastle taky budou jezdit dalších 6,7 let pořád to samý a nakonec i jako před 7 lety ty mouchy vychytaj a bude to jako to bylo mezi lety 2013-2016, kde bylo rozložení sil start pole defakto stejné bez ohledu na to jaký jezdec v tich autech seděl. 2011 taky ze začátku bylo hodně překvapivých výsledků dokud se ta auta nevychytala, sám mistr Loeb vyhrál pouze 5 podniků, což bylo nejméně od roku 2003, takže ta auta určitě taky nebyla ze začátku tak snadná na řízení a vylazení. Dávám tomu rok a půl ty WRCa budou opět vyladěná a jeden tým dominovat, páč stálá pravidla toto umožní
2. 5. 2017 00:49 Upraveno 01:01
0 0
Původně napsal SolbergC4
Původně napsal NoOneBetter
Zvykli si hošánci totiž na to mít dokonalý auta, auta co jim hodně odpustí..At jim dají do ruky předchozí 2.0T WRCa, to bylo poslední pořádný závodění v téhle kategorii, žádná jízda jak po kolejích ! Před letošním upgradem byli ty WRCa jako úplně zabitý, teď musí zas trošku řídit a to je dobře. Takhle to vidím já. Taky jsem to s nástupem 1.6T WRCček přestal úplně sledovat po pár závodech (před těmi čtyřmi-pěti lety, nebo kdy ty 1.6T začli jezdit). A když jsem náhodou poté v TV chytnul , po odjetém závodě (ve zprávách), jak se nějaký ten vítez zrovna radoval a plácali se po zádech jak mistři světa, tak jsem se při vzpomínce pár let zpět musel vážně pousmát, komedie ty závody, ještě že se dalo a dá stále koukat na MOTO GP..Protože jednu dobu padlo WRC na úroveň formule 1 v mejch očích. Vrcholná kategorie WRC neumřela odchodem Loeba, Hirvonena, či Solberga (idkyž takový jezdci dnes velmi chybí, ne že ne), ale tím přechodem na 1.6T vysavače. Bohužel i WRCa byli trapné vysavače, nejen auta kategorie S2000.. Tot k těm komentům, že si jezdci někdy stěžují..Ted má ta technika zas trošku koule (mohlo by to vypadat ještě jinak ale) a toto může přeci vychovat i skutečné jezdce, hrdiny rally..jako byl Loeb, Solberg apod..Za vše mluví i vyrovnanost v letošní sezoně, to je moc dobře pro tenhle sport, jen at padaj na drštičku a učí se znovu vstát a chodit, závodit. Měli to moc jednoduchý někteří , řekl bych spíš tedy většina - těch posledních pár let a ted nemluvím jen o Ogierovi, aby si někdo nemyslel. Jasně to dokazuje to o čem píšu jinde, soudruzi z FIA apod.udělali před pár lety velký krok dozadu - koncepčně, napříč všemi třídami. U WRC kategorie jim to došlo, bojím se ale, že tím to zatím končí a je to moc málo pro tenhle sport, moc mááálo. Viz. destrukce produkčních aut apod..
Nevím co tu plácáš o těch dvoulitrech. Ogier s nimi dokázal vyhrát 2 závody a to vše už ve druhé sezoně ve WRC a v Japonsku jel přitom úplně poprvé. K tomu prohrál na Zélandu kde jel taky poprvé o pár sekund vlastní chybou 3 zatáčky před cílem. Tohle každej nedokáže......... tak tu nenaznačuj že by byl ve dvoulitrech v háji smajlík
Vždyt jsem jasně chlape napsal: Měli to moc jednoduchý někteří , řekl bych spíš tedy většina - těch posledních pár let a ted nemluvím jen o Ogierovi, aby si někdo nemyslel.

Řeším techniku, utopistické pravidla a pokusy, z toho vzešlo vše ostatní, jako ta neatraktivita, sterilnost, stereotyp závodů Rally ve vrcholné kategorii WRC (v mejch očích) ..a nejen ve WRC, bohužel.
Řeším příčinu samotnou, ne vzešlý produkty..Já nemám vyloženě vyhraněného jezdce, někoho ke komu bych se modlil...nebo někoho, kdo je mi snad nesympatický. Zrovna Ogier mi nevadí.
Fandím dobrému sportu, stejně jako např.ve fotbale, kde fandím dobrému fotbalu...Takže takhle za mě.

Ještě k té technice, to že přidali koně je dobře, ale klidně bych zvětšil i ty kastle (když si je zmínil). Jednak mě od začátku iritují tyhle miniauta - myslím si, že klasický střední hatchbak byl odpovídající..A at bojují s většími přenosy vah, když už maj podvozky z vesmíru (proti podvozkům starých WRC určitě!). Protože dokud budou jezdit s auty, který jedou téměř všude a při jakýkoliv rychlosti (a nejen dík podvozku, dík i těm mini rozměrům, převisům apod.) pomalu jak po kolejích - tak do té doby to nebude zkrátka tolik o jezdcích, jako tomu bývalo u těch starších WRCček..

Zminuješ určitý dekády, i ty já samozřejmě pozoruji léta letoucí..A myslím si, že když už jim došlo, že ty výkony WRC z posledních let nebyli zdaleka odpovídající, no a dali tomu kus výkonu navíc, tak možná by si mohli zopakovat i to, že to auto nemá vypadat, jak první auto pro teenagera. A v mejch očích tomu nepomůže rozhodně ani ten vesmírnej bodykit, na těch autech.. komický to je. Člověk pak neví, zda kouká na okruhový speciál , či na rally auto..?
Dost možná kdyby existoval opět dejme tomu - např.Focus a ne Fiesta - nemusí se vymýšlet kvůli jinýmu většímu rozvoru, rozchodu ultrablatníky apod. Stačila by odpovídající kastle, heh ! Zkrátka vymýšlej něco, co už je dávno vlastně vymyšlený a stejně se k tomu pomalu vrací..Moc dobře si pamatuji, jak lidi na ty malý auta reagovali a světe div se, ono to bylo a je vážně špatně prostě, pro tenhle sport a vrcholnou kategorii WRC určitě, za tím si stojím.
..Já chápu, že před těmi lety reflektovali na nastupující downsizing, ale naštěstí se už i v sériových autech dávno ukazuje, že to tak geniální tah a vize nebyla, ekodementi a lidi co vymýšlí veškeré ty euro emisní normy si možná zatleskali, ale automobilový průmysl zaplakal a my s ním.
Další věc je ta, že pokud mělo něco fungující koncept (dělení tříd a skupiny před nástupem xxxxx R tříd..), byla naprosto zhovadilost a utopie to celé položit, to je další věc a ta se již velmi negativně poslední rok, dva promítá do celého rallysportu.....
2. 5. 2017 07:49
0 0
No, jak to tu čtu, tak ti to strašně musí ležet v žaludku, ale takovej je holt život. Co si takhle zabalit spodky, fusekle a hlavně kapesníky a vyrazit včíl FIA (a můžeš to střihnout i přes Brusel) a vysvětlit jim, jaký jsou to pitomci a jak to dělají špatně a že ty to víš nejlíp. Pak tu zase můžeš sepsal slohové cvičení o ničem.Mě se to taky moc nelíbí, ale obávám se, že tlachání na internetovým foru nezmění vůbec nic....
2. 5. 2017 10:02 Upraveno 10:16
0 0
Původně napsal hej-hou
No, jak to tu čtu, tak ti to strašně musí ležet v žaludku, ale takovej je holt život. Co si takhle zabalit spodky, fusekle a hlavně kapesníky a vyrazit včíl FIA (a můžeš to střihnout i přes Brusel) a vysvětlit jim, jaký jsou to pitomci a jak to dělají špatně a že ty to víš nejlíp. Pak tu zase můžeš sepsal slohové cvičení o ničem.Mě se to taky moc nelíbí, ale obávám se, že tlachání na internetovým foru nezmění vůbec nic....
Já jen reflektuji to co vidím a vnímám, nic víc a právo vyjádřit se mi nechcete přeci brátsmajlík Žiju naštěstí jinýma věcma, nebojte, jen mi přijde záhodno rozvířit i takovouhle diskuzi, zajímají mě i jiné pohledy na věc, názory.. Nemusíme tu přeci omílat jen výsledky apod. Můžeme se podívat občas i hlouběji..Je vidět, že jste si to slohové cvičení nakonec třeba i přečetl a pokud jste si našel dle všeho čas, pak si toho velice vážím :DRINKsmajlík Jsem muž činu, obávám se ale, že v tomto dvacátýpátý, měli by se ozývat přeci jiní. Všímám si ale, že některý jezdci u nás to vnímají obdobně a věřím, že takových bude přibývat a spolu s nimi i pěkná technika. Nechci nikoho v rámci nějaké objektivity zrovna vyjmenovávat, ale udělám to, ať se pochopíme...hodně se mi libí např.Dohnal s Focusem WRC. Mohl by závodit dle všeho klidně s R5tkou a on závodí se starším WRCem, tohle si rozhodně zaslouží zmínit a vyzdvihnout a to i z hlediska sportovního..smajlík A když se podíváme na některé francouzské, italské soutěže - na to, kolik tam jezdí kitů a všelijaké techniky..Tak pátečnický tam rozhodně nejsou, viděl bych to právě naopak. Já věřím, že nějaká katarze již přišla a uvidí se, jak se to bude vše vyvíjet dál. I ty enka budou muset pánové z FIA řešit, ať chtějí nebo ne smajlíksmajlík Vždycky tedy nějak věřím, že selskej rozum a zdravej úsudek vyhraje..smajlíksmajlíksmajlík
2. 5. 2017 11:32
0 0
Tak samozřejmě má každý právo na svůj názor, a já rozhodně nejsem jeden z těch, kteří by ho někomu upírali. Ale když se podívám, jak to funguje jinde, za hranicema naší banánové republiky (wrc, kity, s1600, A, N, historická auta dle současných regulí, hodně se mi líbí různé BMW třeba v Holandsku nebo Belgii, atd.). U nás prostě musíme být za každou cenu korektní a papežštější než papež. Za wrc v Čechách jsem rád, ale třeba zminovaný Dohnal si, dle je ho slov, plní sen a užívá si svezení (moc krásný na pohled), stejně jako ostatní, kdo ty auta má a nechce, aby stáli v garáži.
Ale znovu opakuji, že v diskusi na netu se nikdy nic nevyřeší, i kdyby sme se na hlavu stavěli, tudíš mi přijde zbytečné omýlat to stejné pořád dokola (i když máš/máte pravdu)...a sám věřím (ač asi najivně), že selský rozum vyhraje...i když v čechách asi těžko
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!