I mistr tesař…

Na Agrotec Rally se Pepík Peták hodně těšil. Vždyť letos poprvé si mohl zazávodit na asfaltu.

TISKOVÁ INFORMACE CZECH NATIONAL HROCH RALLY TEAM

Na Agrotec Rally se Pepík Peták hodně těšil. Vždyť letos poprvé si mohl zazávodit na asfaltu, byť vyšperkovaném šotolinou. Nakonec však cíl nespatřil, když po defektu doháněl ztrátu a na poslední vložce havaroval. Pro statistiky uvedeme, že se jednalo o první Pepíkovu havárii s Renaultem Clio S1600. Premiéru v podobě nedokončené soutěže si odbyl i Libor Joska a to prosím až poté, co se spolu s Pepíkem stal dvakrát mistrem republiky. Naposledy Pepík Peták nedokončil soutěž po havárii v roce 2004 doma v Příbrami. Pamětníci si jistě vzpomenou na záběry, v nichž se po technické závadě neřízený Peugeot 306 Maxi řítí do studeného potoka. Od té doby Josef odstupoval jen dvakrát po velké časové ztrátě (Jaenner 2005, nebo Barum 2005). Libor Joska dokonce hořkost odpadnutí na mistrovských soutěžích doposud nepoznal. Všechno je někdy poprvé. A přitom to začínalo tak pěkně.


Foto: Petr Frýba

Úvodní, doslova rychlostní, zkoušku Agrotec rally absolvovali Pepík s Liborem v sedmém čase absolutně a prvním ve skupině A. Po druhé erzetě se vyhoupli na třetí příčku, když Jiří Volf havaroval, Pavel Červenka měl problémy a Zdeňka Vlčka s Janem Jelínkem díky třetímu nejrychlejšímu času překonali. Aby poměr dobra a zla byl vyrovnán, přišel na nejdelší vložce soutěže defekt. „Asi jsme chytili díru, protože jsem šel před zatáčkou do brzd a najednou slyším bum a měli jsme po gumě,“ okomentoval Pepík příčinu půlminutové ztráty a návratu zpět na sedmou příčku. V pořadí skupiny A klesli na druhé místo, těsně za Romana Odložilíka.


Foto: Petr Frýba

Opakovaný průjezd úvodní erzetou opět vynesl posádku Hroch Rally Teamu do čela áček a udrželi si ho i po předposledním testu. Zbývalo posledních o málo víc než patnáct kilometrů Velkopavlovické rychlostní zkoušky. Pepík s Liborem do ní nastupovali s náskokem čtyř vteřin a tří desetin před Romanem Odložilíkem. Byli si vědomi toho, že Roman mívá drtivý finiš a tak nechtěli nechat nic náhodě. Nepovedlo se. „V esíčku, které začínalo pravou zatáčkou a pokračovalo levou, jsem první zvládl dobře, ale do druhé jsem již byl moc rychlý a už jsem nezatočil. O strom jsem vylomil kolo a bylo po závodě. Pro Libora to byla první havárie, ale nesl to lépe než já. Nešlo o žádnou velkou ránu, ale vždy říkám, že chyby se nemají opakovat a právě to se stalo. Stejně jako loni na Barumce jsme doháněli ztrátu po defektu. Tenkrát jsme šli ven na Slušovicích a autu nic nebylo, jen jsme ztratili moc času, tady jsme museli skončit,“ přiznává svou chybu Josef Peták.


Foto: Petr Frýba

Dvojnásobný mistr republiky v rallysprintech Libor Joska si tak doplnil své soutěžácké zkušenosti o nepříliš příjemný pocit, jaký zažívá jen ten, kdo odstupuje ze soutěže v úplném závěru a z první příčky. Pepíka nyní čeká start v Púchově, kde jej doplní opět Alena Benešová a Libor se znovu vrátí na horké sedadlo spolujezdce v Tišnově.

Komentářů celkem: 7
21. 4. 2006 19:321
0 0
nechce se mi věřit, že by Pepík odstoupil na Barumce 2006...
21. 4. 2006 19:392
0 0
správný postřeh, chybička se vloudila do tiskovky;)
21. 4. 2006 19:423
0 0
stealheade, díky za upozornění, zase jsem vykecal, co jsem neměl! Teď se budu modlit, aby Pepík letos dojel, jinak mě zahluší smajlík)
Anonym IP:213.226.234.73
21. 4. 2006 20:134
0 0
Ten jeho Renault je hroznej....Peugeot mu seděl mnohem víc...
Anonym IP:82.99.138.2
21. 4. 2006 20:285
0 0
pepa je paradni jezdec ! a renault je paradni auto
21. 4. 2006 23:456
0 0
Pepiik je prostě supr ať sedí v jakým koliv autě!!!
22. 4. 2006 14:297
0 0
kdo umí, ten umí
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!