Citroën upravil C3 WRC podle Mikkelsena
Konkrétně jde o zadní diferenciál, po jehož úpravě by mělo dojít k jinému rozdělení výkonu mezi přední a zadní nápravou. S touto úpravou se Andreas Mikkelsen představí už v Polsku.
Hned po nepovedené Sardínii tým 4 dny testoval a Mikkelsen hledal nové nastavení pro neposlušný vůz. A jak přiznal šéf týmu Yves Matton, bylo to nutné. "Museli jsme uznat, že ne všechen risk, který jsme podstoupili při vývoji C3 WRC, se nám vyplatil. Máme sice mimořádně rychlé auto, ale rozmezí, ve kterém správně funguje, je moc malé. Pustili jsme se tedy do větších změn a tou první byl příchod Andrease Mikkelsena, který přišel s novými nápady. A po tom velkém testu jsme se rozhodli pro nějaké úpravy na voze, se kterými naši jezdci budou schopni zajíždět výsledky, které Citroën očekává."
I samotný Andreas Mikkelsen věří, že se hodně posunuli. "Testy byly velmi přínosné. Po dvou dnech jsem na podobných tratích, co budou v Polsku, našel správné nastavení odpovídající mému stylu. Myslím, že i Craig a Stéphane byli se změnami spokojení."
Mikkelsen bude ale jediný, kdo bude mít nový diferenciál v Polsku. Oficiálně se mluví o tom, že se to pro ostatní vozy nestihlo, ale dost možná jde o to porovnat obě verze v soutěži. A pak je také zajímavá otázka, co bude po Polsku, protože Citroën na Finsko přihlásil Meeka, Breena a Al-Qassimiho. Po Polsku bude jasněji…
Teraz Citroën priznal že za havaramy Meeka není jeho štýl jazdy ale nevyspytateľné správanie zadnej časti auta.
to len marketing kôli reklame je tam zle auto so zlou základnou aerodinamikou pre závodné auto ale asi tam nič iné nemali.
Mimochodem před Sardelí Mikkelsen říkal, jak se auto pěkně vodí a že nebudou za ostatními zaostávat. Zaostali a navíc na jeho přímluvu vyšťourali nový upgrade!
Občas mi tak přijde, že citroni neví, co dělají, ale ani co mluví...
Jenže Breen ať jede jakkoliv skvěle, tak nejede hranu na první místo. Všechny Meekovy havarie byl jako přes kopírák, v rychlých zatáčkách mu zadek vycestoval ven. A za vývoj a kvalitu auta odpovídá šéf týmu ne jezdec, byť se na vývoji podílel. Navíc PSA se v poslední době nedaří s vývojem závodních aut všeobecně. Vzpomeňte na Citroen R5, Peugeot R5 a taky Peugeot pro Dakar v první sezóně skončil fiaskem. Vše se změnilo až postavili novou verzi = úplně jiné auto.
Loeb začal s modelom Xara ktorá už ako kit-kár to na asfalte natrela WRC. Presadol s C2 S1600 do super WRC auta plus bol super vodič ale technickú stránku auta ma na starosti tým vývojárov ktorý tam už teraz nie sú . Dnešné WRC majú o 80 koní väčší výkon plus elktronicky rozdeľovaní točivý moment medzi nápravy není to s čím pri vývoji porovnať sú to úplne nové autá kde záleží na konštrukcii a nie na nastavení. Meek není jediný ktorý sa podieľal na vývoji nemôže sa to všetko hádzať naňho aj keď jeho štýl je niekedy bezhlavý ale už nemá 20 rokov nemyslím že úplne nerozmýšľa a navyše ako jediný dokázal s autom vyhrať na súťaží na ktorej auto fungovalo. Latvala prišiel k Toyote od VW kde skoro rok testoval Polo WRC 2017 a Ogier prišiel k VW s Citroënu kde jazdil s DS3 ktorá bola v tej dobe najlepšia plus je to skvelý vodič.
Na tu Polskou rally jsem fakt zvědav i když si myslím, že se naplno projeví až ve Finsku. Ale porovnání stará - nová verze bude bomba!
Loeb začal s modelom Xara ktorá už ako kit-kár to na asfalte natrela WRC. Presadol s C2 S1600 do super WRC auta plus bol super vodič ale technickú stránku auta ma na starosti tým vývojárov ktorý tam už teraz nie sú . Dnešné WRC majú o 80 koní väčší výkon plus elktronicky rozdeľovaní točivý moment medzi nápravy není to s čím pri vývoji porovnať sú to úplne nové autá kde záleží na konštrukcii a nie na nastavení. Meek není jediný ktorý sa podieľal na vývoji nemôže sa to všetko hádzať naňho aj keď jeho štýl je niekedy bezhlavý ale už nemá 20 rokov nemyslím že úplne nerozmýšľa a navyše ako jediný dokázal s autom vyhrať na súťaží na ktorej auto fungovalo. Latvala prišiel k Toyote od VW kde skoro rok testoval Polo WRC 2017 a Ogier prišiel k VW s Citroënu kde jazdil s DS3 ktorá bola v tej dobe najlepšia plus je to skvelý vodič.
Na tu Polskou rally jsem fakt zvědav i když si myslím, že se naplno projeví až ve Finsku. Ale porovnání stará - nová verze bude bomba!
Loeb začal s modelom Xara ktorá už ako kit-kár to na asfalte natrela WRC. Presadol s C2 S1600 do super WRC auta plus bol super vodič ale technickú stránku auta ma na starosti tým vývojárov ktorý tam už teraz nie sú . Dnešné WRC majú o 80 koní väčší výkon plus elktronicky rozdeľovaní točivý moment medzi nápravy není to s čím pri vývoji porovnať sú to úplne nové autá kde záleží na konštrukcii a nie na nastavení. Meek není jediný ktorý sa podieľal na vývoji nemôže sa to všetko hádzať naňho aj keď jeho štýl je niekedy bezhlavý ale už nemá 20 rokov nemyslím že úplne nerozmýšľa a navyše ako jediný dokázal s autom vyhrať na súťaží na ktorej auto fungovalo. Latvala prišiel k Toyote od VW kde skoro rok testoval Polo WRC 2017 a Ogier prišiel k VW s Citroënu kde jazdil s DS3 ktorá bola v tej dobe najlepšia plus je to skvelý vodič.
Ale všichni ti jezdci, kteří s tím jezdí přiznávají, že nejvíc je rozdíl vidět na podvozku (viz třeba J.Dohnal na RČK)!