Dobrý výsledek zastavil přehřívající se motor

Rally Hustopeče měla prověřit připravenost posádky Trojan – Řihák, bohužel 6 rychlostních zkoušek bylo nad síly motoru EVO sedmičky.

TISKOVÁ ZPRÁVA

Agrotec Würth rally Hustopeče měla prověřit připravenost posádky Karel Trojan a Petr Řihák před nadcházející Matador rally Tatry. Bohužel 6 rychlostních zkoušek bylo nad síly motoru EVO sedmičky.

„Musíme zapomenout na „neúspěšné“ vystoupení v Hustopečích, kde jsme před závěrečnou 6. rychlostní zkouškou byli nuceni odstoupit z pěkné stříbrné pozice. Již od 3. vložky se nám motor přehříval, avšak v 5. RZ teplota vystoupala k nebezpečné hodnotě. Nechtěli jsme tak riskovat větší poškození. Přes mírné zklamání jsme ale na druhou stranu rádi, že nás komplikace s motorem postihly právě zde a ne až na Slovensku.“

V současné době má celý team plné ruce práce, protože do startu další soutěže zařazené do podniku MMČR v Púchově zbývá necelý týden.

„Kdo sledoval průběžné výsledky ze soutěže, tak si jistě povšimnul naší výrazné ztráty (43,4 s) na třetím měřeném testu. Tato ztráta byla zapříčiněná již zmíněným přehřívajícím se motorem, kdy jsem musel vypnout ASL, ale také exkluzivními hodinami, které se mi v jednom lesním úseku povedly. Naštěstí se to obešlo bez šrámů a tak jsme mohli pokračovat. Na souboj s Pepou Semerádem jsme však v tuto chvíli už mohli zapomenout.“

Karel s Petrem tak přišli o další pěkný výsledek a já jen doufám, že již v Púchově posádka ČKD Urban Pneu Rally Teamu bude mít v cíli důvod k oslavě. Vraťme se však ještě spolu s Petrem k právě odjeté sprintrally.

„Byla to velice pěkná soutěž s krásnými rychlostními zkouškami, které nepostrádaly nic z technické obtížnosti. Jisté obohacení povrchu tratí přinášely šotolinové úseky, které se však po nočním dešti staly kamenem úrazu pro nejednu posádku. V celkovém pohledu se letošní Agrotec Würth rally Hustopeče jevila jako velice kompaktní soutěž. Na sprint relativné dlouhé rychlostní vložky a kratičké přejezdy mezi nimi jen potvrzovaly dobrý dojem z dobře připraveného sprintu, za kterým se sluší pochválit celý organizační team včetně pana ředitele Rudolfa Kouřila samotného.“

A jak tedy vypadala soutěž pro posádku Trojan – Řihák v řeči čísel?

První rychlostní zkoušku vyhráli před druhým Josefem Semerádem o 2,3 sekundy. V druhé rychlostce Pepa oběma porážku vrátil a nadělil posádce ČKD Urban Pneu Rally Teamu 5,7 sekundy. Na třetí RZ přišel již zmiňovaný výlet, který stál posádku více než 41 sekund. V celkovém pořadí již v tuto chvíli ztráceli na vedoucího Semeráda 46,8 vteřin. Na čtvrté rychlostní zkoušce se tahali s posádkou Semerád – Ceplecha o vteřinky. V cíli však stopky ukázaly čas o 0,1 sekundy rychlejší právě této posádce. V následující páté vložce již motor Mitsubishi vypovídal službu, což mělo za následek ztrátu dalších 10,4 vteřiny na vedoucí posádku. V šesté rychlostce se již bohužel závodilo bez posádky se startovním číslem 3, která právě před poslední zkouškou odevzdala výkaz a odstoupila ze závodu kvůli výše uvedenému problému s motorem.

Doufejme, že u našich slovenských sousedů nenechá Lancer Karla s Petrem „ve štychu“ a v cíli bude posádka s přiděleným startovním číslem 10 vidět na metách nejvyšších.

Za krátko vám v povídání před dalším podnikem MMČR přineseme jednu novinku. Nenechte si tedy náš další příspěvek ujít.

Daddy & Karel Trojan Communication
www.kareltrojan.com
www.rihak.cz

Komentářů celkem: 0
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!