Invelt
reklama reklama reklama
reklama
Generální
partner
Invelt
Petr Hustý - eWRC.cz
9. 8. 2017 21:34 − 1891× − 0 0

Žádám opakování ceremoniálu!!

Co to vlastně znamená ten Pačejov/Pačív. Jednou jsem jel na Fuchs Oil Agropa Rally, pak jsem se účastnil EPLCond Agropa Rally…

Vždy jsem si kladl otázku, co to vlastně znamená ten Pačejov/Pačív. Jednou jsem tam jel na Fuchs Oil Agropa Rally, pak jsem se účastnil EPLCond Agropa Rally, asi dvakrát jenom Agropa Rally…. Přitom výdej itinerářů byl v nějakejch Olšanech, přejímky v Horažďovicích, servis na letišti u Lnářů, Pačejov nikde, divný takový celý to je:/

No a až letos jsem se dočkal, konečně jsem jel Rally Pačejov. Výdej itíků přímo v tom Pačejově/Pačívě, začínám chápat! Tedy pořadatelé se asi neradovali, protože nebyl sponzor, ale já se konečně dočkal.

Pořadatel ale stejně asi rozdával peníze plnými hrstmi, protože těch krásných nových asfaltů s perfektní vrstvou štěrku bylo všude kolem spousta:)

V sobotu jsme si to užili hned cestou na 1.RZ. Nemáme krytky na dírách pro kozy na prazích, a tak jsem si v duchu říkal, kolik kilo štěrku nasbíráme, protože při tréninku s naším Scoutem jsem při brzdách slyšel, jak se po krytech motoru a spodku přesunuje dopředu a dozadu slušná porce nasbíraných kamínků.

No nic vyrážíme do první erzety, obkroužíme kostel ve vsi Nehodív a hurá pryč. Silnice je taková vlásenka mezi loukama a hned za vsí to tam vypadá spíš jak v autosalónu na poli, je tam pár rozházených aut, říkám si, jak do toho chlapci z RSS šli řádně hned od začátku:D

Moje přemýšlení o blbostech bylo hned ztrestáno a v páté, šesté zatáčce se v trávě vynořuje beton protikatovací zábrany, který docela tvrdě líznu pravým předním kolem. No výborně, šikula. Teď buď ztratíme tlak hned anebo možná pomalu, každopádně obojí je blbě. Každou další zábranu teď objíždím s respektem ale vypadá to, že tlak drží, takže tradá můžeme se rozvášnit!

No a tak jsem se rozvášnil hned v další vesnici, kde se u místního kačáku vracákem objíždí místní nástěnka a šest stoletých lip. Je tam ovšem taková šotolina, prach, hlína, trochu asfaltu a já tahám za ručku moc a dlouho a tak se samozřejmě přetáčím do hodin. Pěkně jsem se předvedl. Takže potupně řadím za jedna, dva, a mizíme pryč z vesnice, čas v cíli není sice tak úplně hroznej, jsme na čtvrté příčce, ale jsem poznamenanej. Potáhne se to se mnou….

Přejíždíme na Čečelovice, kde si říkám, že se srovnám ale jsou zrušené, protože někdo zkusil teplotu vody v rybníku. I s autem. Takže odjezd, valíme do servisu. Tam přezouváme na tvrdý gumy na předek. Nemám rád tvrdý gumy, podvědomě se jim bráním, ale střední směs a megaváha Mercedesa v teplotě kolem 27st. dělá svoje a auto už je trochu moc poddajné. Navíc znalci to takto doporučili, no tak nepolemizuju a konám.

Přjíždíme na RZ 3, krátkou, jen necelých 10km a já se nemůžu dostat do tempa. Projíždím se, není to úplně pomalé ale super rychle mi to fakt nejede taky. Jsem prostě poznamenanej:) V cíli koukám, jak jsem dostal přes deset vteřin od Honzy. Gumy na předku fungují výborně, ale zadek jim vůbec nestačí a krutě se žvejká. No jo, jenže my máme jen ty dvě, a navíc po dalším servisu už jsou jen dvě erzety a z toho jedna je „šotolinovej“ Komušín, kde ta tvrdá úplně super není. Takže to úplně neklaplo. Beru to tedy tak, že testujeme gumy a vůůůbec nám nevadí, že nás mydlej hlava nehlava:B

No a tak se to táhne celý den, dnes se prostě u nás nezávodí, nevím ani kolik ztrácíme, snad jsme na čtvrtém místě, brambora, nic moc…až přichází poslední erzeta a Standa Budil mi říká, že naší pohodičkovou vyjížďkou jsme mu dali tři vteřiny a už jsme jen 2,6 za nima. Nějak to neřeším ale když sednu zpátky do auta, nějak mi ta brambora začíná vadit. Tak říkám Vaškovi, že trochu zatáhnem.

Protože i tady je na startu kus nového asfaltu a s ním nerozlučně deset tun štěrku na deseti metrech, rozhoduju se, že odstartuju na dvojku. Docela super nápad. Protože jsem si ale zařadil čtyřku, nějak to nevychází no a tak po vteřině pokorně řadím jedničku a vyrážím od startu hned se ztrátou asi dvou vteřin. Bezva, budu muset zatáhnout ještě víc. Nakonec to klapne, oproti prvnímu průjezdu jsme rychlejší o 5 vteřin a říkáme si, že to bude stačit.

No a stačí, jsme tedy aspoň třetí za leteckým duem Tuček Frei a to není špatně, třetí místo – dobrý místo.

Na vyhlášení jsou trochu zmatky, pořadatelé si pletou třídu Klasik a MČR HA, budou se odebírat poháry, no ale to vydržíme a počkáme. Každopádně ale žádáme opakování ceremoniálu!

Komentářů celkem: 0

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama