5. 9. 2017 15:52 − 13846× − 12

Andreas Mikkelsen v závěru sezóny u Hyundai

Poslední 3 soutěže MS odjede Andreas Mikkelsen u týmu Hyundai. A příští rok?

Zatím je jisté, že pro Katalánsko nahradí Haydena Paddona. Koho nahradí ve Walesu a Austrálii není oficiálně oznámené, ale čeká se, že to bude místo Dani Sorda.

Hyundai tím dal jasně najevo, že nehodlá vzdát titul jak mezi jezdci, tak mezi týmy. Šéf týmu Michel Nandan to potvrdil. "Udělat to rozhodnutí nebylo jednoduché, ale jde o nám o souboj o titul. S Andreasem jsem byli v kontaktu od té doby, co ztratil místo u VW. Neměli jsme mu ale co nabídnout, protože jsme měli danou sestavu. Ale teď jsme situaci přehodnotili. Probrali jsme to se všemi našemi posádkami. Zatím je potvrzena sestava pouze pro Katalánsko."

Spokojen je i Mikkelsen. "Jsem rád, že se mohu připojit k týmu Hyundai na poslední tři soutěže. Je to skvělý tým a vůz Hyundai i20 WRC ukázal, že může vyhrávat na všech površích. Už jsem se s ním na šotolině svezl a měl jsem z toho dobrý pocit. Mým cílem je udělat vše pro to, abych týmu pomohl vyhrát mezi týmy. Věřím, že to bude cesta k dlouhodobější spolupráci."

Komentářů celkem: 12
5. 9. 2017 16:06
0 0
Mikkelsena chápu, u Citroenu jel / nejel, nikdo se nebyl schopen rozhoupat. Předpokládám, že Mikkelsen u Hyundai zůstane i příští rok, navíc je možné, že se navýší počet továrních posádek na 4 (se souhlasem FIA). Akorát by mně zajímalo, koho jako chce ulovit Citroen...
5. 9. 2017 16:08
0 0
Tak tim je asi jasne receno ze Citron je tak spatne auto ze s nim jezdit nechce.
No snad kluci v Citronu jeste maknou a na pristi sezonu vymysli nejake zlepseni aby byl dalsi adept na pravidelnou bednu.
5. 9. 2017 16:09
0 0
Presne na to jsem myslel.
Budou muset lovit ve wrc2
5. 9. 2017 16:14
0 0
Tohle napsal Matton: Congratulations to @AMikkelsenRally for his new drive. He was one of the options we considered for 2018, but we had to set priorities #WRC

Mikkelsen byla jedna z možností pro rok 2018, ale museli jsme si stanovit priority... Jediný smysl to má, pokud přetáhnou Ogiera, jiný ne...
5. 9. 2017 16:18
0 0
Kdepak Ogier, druhý a pořád ještě lepší Seb.
5. 9. 2017 16:27
0 0
Původně napsal ecky
Kdepak Ogier, druhý a pořád ještě lepší Seb.
Myslíš, že má zájem?smajlík
MPI
5. 9. 2017 17:13
0 0
Já myslím, že pokud se nestane zázrak a nevrátí se oficiálně Ford (neboli nebude-li mít Malcolm na Seba peníze), tak spojení Citroen a Ogier je celkem jasná věc. S plnohodnotným návratem Loeba opravdu nepočítám (byť by mi to udělalo radost), spíš si myslím, že ho použijou jako ,,žolíka" na jeho oblíbené soutěže, aby bral body ostatním, tak jak to teď udělá Hjondééé s Mikešem... Uvidíme, jak daleko či blízko jsem byl pravdě smajlík
5. 9. 2017 17:23
0 0
Nevěřím že by šel do auta který nefunguje..
5. 9. 2017 20:24
0 0
MPI to podle mě trefil. Mrzí mě to vůči Msportu, ale bude to tak... smajlík smajlík
6. 9. 2017 00:42 Upraveno 00:43
0 0
Já toho Mattona nechápu, i kdyby získal toho Ogiera, tak by udělal jedině dobře, kdyby k němu vzal i Mikeše, protože u současné sestavy Citroenu jsou hned 2 posádky zralé na výměnu. Takhle jestli Mikeš zakotví u Hjondé, tak se můžou v Citroenu s tituly hned rozloučit...smajlík
MPI
6. 9. 2017 06:18
0 0
Spik: Tak minimálně Meeke má smlouvu ještě na rok, Breen se mi zdá jako docela naděje pro budoucnost, takže Ogier vychází tak akorát jako třetí do party. Navíc v případě Meeka může Matton kalkulovat s tím, že když na něm nebude ležet ,,tíha" týmové jedničky, která je tu od vyhrávání jednotlivých podniků a boje o titul, tak paradoxně Meeke třeba zase začně pravidělně dojíždět a sem tam i něco vyhraje (za předpokladu, že se jim tu C3 povede s přispěním jednoho či druhého, nebo dokonce obou Sebů trochu převychovat..).....
6. 9. 2017 14:11
0 0
Nesmíte zapomínat, že jsou to francouzi a tak i když má Breen lepší výsledky než Lefevbre tak tahá za kratší konec provazu. A protože nevíme jak to s tím vlivem Meeka na vývoj vlastně bylo, tak ani nevíme jak pevnou pozici v týmu vlastně má.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!